Yepquote:Op woensdag 18 april 2012 14:32 schreef Turquaz52 het volgende:
Voor het zelfde geldt heeft hij geen pomp in de tank maar eentje die mechanisch aangedreven is door de nokkenas ofzo.. i dunno, maar als je wel een pomp hebt in de tank dan gewoon daar 12volt op pleuren en zo alles er uit pompen.
Dan zou ik het overhevelen. De benzineslang VOOR de pomp loshalen, een lange(re) slang er aan vast maken (aan de orginele benzineslang) en het dan in een emmer ofzo laten lopen die op de grond staat.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:35 schreef Oksel het volgende:
Kan toch gewoon met de startmotor de mechanische pomp aandrijven, en daarmee de tank leegpompen?
Dan moet je echt een stumpert zijn om dat voor elkaar te krijgen..quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:04 schreef 2cv het volgende:
Tegelijkertijd met benzine en startkabels klooien is niet verstandig. Dan is er n.l. een kans dat de brandweer alles weer nat komt maken.
Hoe groot is de kans..?quote:
Tadumquote:Op maandag 9 april 2012 16:03 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nou, aangezien ik erg weinig kennis heb post ik alles wat kapot gaat hier. Dus je zegt 't maar..
Alternatief ?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:36 schreef Oksel het volgende:
Twijfel erover of ik deze winter de voorkant demonteer, schuur, opvul en lak.. de plekken zijn toch wel erg slecht helaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |