Nouja 't lijkt me nogal een heftige actie. En misschien wil het crisisteam de boel nog niet vrijgeven.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:40 schreef FireFox1 het volgende:
6,5 uur later is het nog steeds down.Wat een prutsers bij KPN
Dat hadden ze niet moeten claimen dat om 9 uur alles weer zal werken. Faal op faal op faal.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nouja 't lijkt me nogal een heftige actie. En misschien wil het crisisteam de boel nog niet vrijgeven.
update mailusers set password_expired=true;
Inderdaad, the damage has been done. Valt me mee trouwens dat het hun gelukt is die dumpfile van die site te halen. Lukt Brein niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:57 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Idd. Des te kwalijker dat KPN de wachtwoorden niet (of heel zwak) gecodeeerd opslaat...
De paste is trouwens offline gehaald.. tenminste op de oorspronkelijke locatie. Hoeveel miljoenen kopieën zijn er nog...
Bij ons noemen we zoiets 'voortschrijdend inzicht'.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat hadden ze niet moeten claimen dat om 9 uur alles weer zal werken. Faal op faal op faal.
Ik noem het liegenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij ons noemen we zoiets 'voortschrijdend inzicht'.
Er stond een expire op de pastebin-file van 24 uur.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Valt me mee trouwens dat het hun gelukt is die dumpfile van die site te halen. Lukt Brein niet.![]()
Zal het OM ook wel aan meegeholpen hebben.
Bij mij nog steeds nietquote:
Op hun site staat wel dat dat nog gaat komen, plus instructie om je wachtwoord te wijzigen. Ik heb nog een verdwaald planet account dat net ook weer begon te werken.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:58 schreef Barbapapamama het volgende:
Ook geen excuses-mailtje van kpn ofzo
http://www.google.nl/sear(...)=1366&bih=677&ix=sebquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:04 schreef Beelzebufo het volgende:
Is die lijst nog ergens in te zien? Wil graag controleren of ik er bij sta...
'gelukkig' heeft het account een ander wachtwoord dan sites waar ik het gebruik
Ik sta er gelukkig niet tussenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:06 schreef YazooW het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)=1366&bih=677&ix=seb
edit. ik neem aan dat ik gewoon een google link mag kopieren, als dat niet zo is moet een modje het maar verwijderen.
Ik zou dat juist jammer hebben gevonden, als je nu op die lijst staat kan je behoorlijke eisen gaan stellen aan KPN. Iets van: Ik wil 10 jaar gratis internet, bellen + tv of anders ga ik zielig doen in de media. Zekers te weten dat je je zin krijgt, ze hebben al genoeg imagoschade geleden de afgelopen dagen, dat willen ze natuurlijk niet erbij hebben.quote:
Kun je daar een link van plaatsen? Ik zit te zoeken maar zie het niet zo snel...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Op hun site staat wel dat dat nog gaat komen, plus instructie om je wachtwoord te wijzigen. Ik heb nog een verdwaald planet account dat net ook weer begon te werken.
Ik sta er niet tussen... Moet ik me nou verder nog zorgen maken?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:06 schreef YazooW het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)=1366&bih=677&ix=seb
edit. ik neem aan dat ik gewoon een google link mag kopieren, als dat niet zo is moet een modje het maar verwijderen.
Veel minder, de complete db ligt nog wel ergens, dit was slechts een deel daarvan.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:51 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Ik sta er niet tussen... Moet ik me nou verder nog zorgen maken?
quote:Vanwege werkzaamheden aan het administratieve systeem van KPN is het helaas niet mogelijk om op dit moment wijzigingen door te voeren in uw abonnement.
Probeert u het op een later tijdstip nog eens. Onze excuses voor het ongemak.
Als dit klopt stel ik mijn mening over KPN iets bij. ZIJ waren dan immers niet de sukkels die de wachtwoorden van klanten niet beveiligd opsloegenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)ns-niet-van-kpn.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |