538/10-gold, cd's
Nu ben ik fijn alleen en kan dus zonder commentaar MIJN muziek luisteren (techno/hardhouse)
Meestal als de radio erop is dan is het Radio Antenne. Best oke die zender, alleen kinderachtig dat ze altijd het nieuws om 5 voor heel en half uitzenden en dan reclame maken met 'immer 5 Minuten fruher auf den Punkt informiert'
quote:hahaha, je was me net voor
Op vrijdag 19 juli 2002 11:21 schreef Juggie het volgende:
naar de baas?
3voor12 doet het voor mij
Ik vind alleen Radio 3 nog te pruimen tegenwoordig, andere zenders als Yurine en Radio 538 draaien echt de hele dag dezelfde muziek. Als je op dit moment een van die zenders opzet heb je dikke kans dat je Shakira hoort!
groeten Minze
[Dit bericht is gewijzigd door Mr_J op 19-07-2002 23:14]
en naar het gefluit van het lokale opperhoofd. als hij de leiding heeft is het net alsof er een kanarie door de winkel vliegt
Ik ben het echt helemaal schijtziek die rotzender, weer die niet leuke grapjes, de top40 die in z'n geheel toch zeker wel een keer of 3 per dag langs komt, en om de 10 minuten weer diezelfde reclamespotjes..
Ow ik wordt echt chagerijnig van die zender.
quote:Ik leef volledig met je mee... Maar wat kun je er tegen doen? Ik bedoel, ik snap ook wel dat mijn medewerkers het niet op prijs zullen stellen als ik ineens mijn favoriete muziek door het kantoor laat schallen (Sonic Youth, Motorpsycho, Pavement en zo), maar ondertussen zitten zij dus wel hun favoriete muziek aan mij op te dringen...
Op vrijdag 19 juli 2002 23:56 schreef Vork het volgende:
Ik moet gedwongen 538 aanhoren de godganzedagIk ben het echt helemaal schijtziek die rotzender, weer die niet leuke grapjes, de top40 die in z'n geheel toch zeker wel een keer of 3 per dag langs komt, en om de 10 minuten weer diezelfde reclamespotjes..
Ow ik wordt echt chagerijnig van die zender.
quote:is 3fm dan geen goed compromis. wat hits, maar ook veel nieuw werk
Op zaterdag 20 juli 2002 01:23 schreef Grobbel het volgende:[..]
Ik leef volledig met je mee... Maar wat kun je er tegen doen? Ik bedoel, ik snap ook wel dat mijn medewerkers het niet op prijs zullen stellen als ik ineens mijn favoriete muziek door het kantoor laat schallen (Sonic Youth, Motorpsycho, Pavement en zo), maar ondertussen zitten zij dus wel hun favoriete muziek aan mij op te dringen...
Ik ben echt letterlijk drukker bezig met mezelf te ergeren aan de muziek dan met het werk zelf, aangezien dat allemaal toch op de automatische piloot gebeurt. Ik voel me letterlijk gewoon dommer worden bij het aanhoren van 12 keer Shakira en 9 keer Kate Ryan op een dag. En die Vanessa Charlton hangt me ook behoorlijk de keel uit met de gigantische hoeveelheid airplay die ze krijgt.
quote:Ik bepaal helaas niet wat voor muziek er gedraaid wordt... Ben zelf ook maar een student die er als uitzendkracht werkt. Ik geloof dat 3FM "per ongeluk" eens in de drie weken nog wel eens wordt opgezet, en dat is, ondanks de onvermijdelijke Kane en Bløf die je werkelijk op bijna elke zender wel tegenkomt, wat gevarieerder en wat minder irritant. Heb ook wel eens gehad trouwens dat *juist* tijdens een zeldzaam goed nummer op 3FM iemand ineens besluit om de radio om te zetten naar 538. En op dat soort momenten, als je ineens Shakira door de boxen hoort dreunen, weet je gewoon zeker dat er geen God is.
Op zaterdag 20 juli 2002 01:27 schreef evert het volgende:[..]
is 3fm dan geen goed compromis. wat hits, maar ook veel nieuw werk
En voor degenen die denken dat ik hier een daar een beetje overdrijf: de frustratie zit gewoon heel erg diep na een hele werkweek murw gebeukt te worden met dezelfde weinig interessante 30 songs die continu worden herhaald, afgewisseld met flauwe grapjes, infantiele belspelletjes en zelfs dating shows. *brrr*
[Dit bericht is gewijzigd door Grobbel op 20-07-2002 02:35]
quote:De horror!!!
Op vrijdag 19 juli 2002 22:29 schreef JedaiNait het volgende:
Ik luister op mijn werk al ongeveer een half jaar naar dezelfde cd...opzich staan daar best goede nummers op hoor (phil collins, seal, U2) maar het is *altijd* dezelfde cd. Dat schijnt te moeten van het hoofdkantoor ofzo. En natuurlijk van het eeuwige gezeur van domme klanten, maar ja dat hoort erbij.
Ik sleep elke dag een stapel cd'tjes naar het werk, ik heb nog eens overwogen om een betere geluidskaart in die Compaq te eisen, maar laat ik de kat niet op het spek binden...
Als ik nou daar studio brussel zou kunnen ontvangen, zou ik er een radiotje neerzetten, maar helaas is het daarvoor te ver weg...
Ik hoor natuurlijk liever id&t of 3fm door de boxen knallen maar op zich bevalt het me wel zo. Vergeleken met Sky Radio op het werk is het echt hemels.
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 17:15 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
sjeez waraom neem je geen ontslag
quote:1, ik werk alleen en zet hem zelf op. Ik word niet gedwongen dus. En daarbij, heeft er iemand wel eens goed naar deze zender geluisterd? Is dit niet dé hoogstaande journalistieke bron van Nederland?
Op zaterdag 8 maart 2003 17:16 schreef nikky het volgende:[..]
heb ook medelij
quote:zit wel leuke muziek tussen. Maar dat heb ik ook eens gedaan tijdens werk en het is me niet goed bekomen. Dit omdat dit juist muziek is die je voor jezelf wilt houden. Bovendien moet je rekening houden met het feit dat de bombast van de muziek veel mensen afschrikt.
Op zondag 21 juli 2002 10:38 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:
Altijd de cd's die ik zelf meeneem. Niet dat m'n collega's er altijd even blij mee zijn, maar dat boeit me niet zo.
Meest geluisterd zijn:
After Forever
Nightwish
Cradle of Filth
Lacuna Coil
Theatre of Tragedy
Therion
The Sins of Thy Beloved
Trail of Tears
My Dying Bride
Edenbridge
|