De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DOMINANTIEquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geen inspiratie, baalde al dat ik de lapo had.
Er staat toch een nummer?
en je vindt dat niet erg of gaat t pas "mis" bij de spreekwoordelijke druppel?quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:45 schreef Joysa het volgende:
Ik ben helemaal niet dominant en laat heel makkelijk over me heen lopen.
Het was een grapjequote:Op woensdag 8 februari 2012 15:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en je vindt dat niet erg of gaat t pas "mis" bij de spreekwoordelijke druppel?
oooh... ja weet toch niet of je stiekem een dominante meesteres bent =Pquote:
Zij is niet stiekem dominant, maar nogal uitgesprokenquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oooh... ja weet toch niet of je stiekem een dominante meesteres bent =P
De meeste hier weten hoe ik ben.. vandaarquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Nu zie ik Joysa dus voor me compleet gekleed in latex met een big ass zweepquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Er stond eerst Lokaquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu zie ik Joysa dus voor me compleet gekleed in latex met een big ass zweep
IK ZAG WAT JE DEED!quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu zie ik Joysa dus voor me compleet gekleed in latex met een big ass zweep
In ruil voor pics van je kontquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:54 schreef palawan het volgende:
[..]
Pics van je piemel
Ik ben ook niet dominant eigenlijk.
Jij of zij?quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:55 schreef ook_gek het volgende:
Beetje dominant in bed kan geen kwaat.
Lekker strijden
Ik zou jou sowieso hard rakenquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:55 schreef Myraela het volgende:
Ik wil graag een keer met Joysa daten. Ik zou der raken.
Wat is deze.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:55 schreef ook_gek het volgende:
Beetje dominant in bed kan geen kwaat.
Lekker strijden
Wil jij soms billenkoek?quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ze doen het om jou te stangen, ik ben er van overtuigt.
Beiden, altijd leuk beetje strijden om dominatie / machtquote:
Een gespelde foadquote:
Jij bent eigenlijk best volgzaam en in toom te houden hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
De meeste hier weten hoe ik ben.. vandaar
Niet zomaar door iedereenquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk best volgzaam en in toom te houden hoor.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
Sommige mensen zijn echt dom!
Punt enzo
Sorry joh, ik ken er niets aan doen dat ik niet zo slim ben. Ik doe gewoon mijn best, maar ik moet het redden met de beperkte middelen die ik heb.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
Punt enzo
watskeburt?quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
Punt enzo
Gelukkig zie je er wel goed uitquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry joh, ik ken er niets aan doen dat ik niet zo slim ben. Ik doe gewoon mijn best, maar ik moet het redden met de beperkte middelen die ik heb.
quote:
Ow haiquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry joh, ik ken er niets aan doen dat ik niet zo slim ben. Ik doe gewoon mijn best, maar ik moet het redden met de beperkte middelen die ik heb.
Laat ik het zou zeggen; ik maak me weer druk om dingen, waar ik me niet druk om wilt maken eigenlijkquote:
Oeh!!! Oeh, oeh, oehoe!!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje... die moeten ze gewoon opsluiten in een gesticht
Ten eerste wordt ze ongewenst zwanger, incl onstabiele relatie. Jaar later wordt ze weer ongewenst zwanger, verteld ze het tegen niemand (ook niet tegen der vent), tijdens de bevalling schreeuwt ze het nog steeds uit dat ze niet zwanger is.... Vervolgens kan dat kind van 2,5 nog steeds niet praten.... En nu besluit ze een fokking chihuahua te nemenquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oeh!!! Oeh, oeh, oehoe!!!
Ik hoor een verhaal!
* ook_gek zit klaar met warme kop thee en rol koekjes!
Ben er klaar voor! Kom er maar in met het verhaal
Ik ga straks ook schaatsenquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:16 schreef twi het volgende:
Het is hier echt schaatstoerismeparadijs. De hele straat staat bijna dubbel geparkeerd. Woensdagmiddag, kindermiddag
quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ten eerste wordt ze ongewenst zwanger, incl onstabiele relatie. Jaar later wordt ze weer ongewenst zwanger, verteld ze het tegen niemand (ook niet tegen der vent), tijdens de bevalling schreeuwt ze het nog steeds uit dat ze niet zwanger is.... Vervolgens kan dat kind van 2,5 nog steeds niet praten.... En nu besluit ze een fokking chihuahua te nemenTerwijl ze al maanden lang zeurt dat ze moe is, en dat ze de opvoeding van de kinderen eigenlijk niet aan kan.... Nee dan gaat ze er wel een hond (kind) bijnemen
Het opvoeden van een hond neemt veel tijd in beslag....
Ik zie dat beest in een asiel eindigen![]()
Sorry hoor maar dat is toch dom???
Ik heb al in geen vijftien jaar geschaatst, terwijl ik hier zo via een slootje de Oude Rijn op kan, in één stuk door naar de binnenstad van Leidenquote:
Leidenquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb al in geen vijftien jaar geschaatst, terwijl ik hier zo via een slootje de Oude Rijn op kan, in één stuk door naar de binnenstad van Leiden
Nou echt hequote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:23 schreef Murdera het volgende:
[..]Ik heb smakelijk gelachen.
![]()
Dank je C_A!
Ik wil wel met je schaatsenquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb al in geen vijftien jaar geschaatst, terwijl ik hier zo via een slootje de Oude Rijn op kan, in één stuk door naar de binnenstad van Leiden
Leiden is mooiquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:23 schreef twi het volgende:
[..]
Whehe heeeerlijk verhaaltje!!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ten eerste wordt ze ongewenst zwanger, incl onstabiele relatie. Jaar later wordt ze weer ongewenst zwanger, verteld ze het tegen niemand (ook niet tegen der vent), tijdens de bevalling schreeuwt ze het nog steeds uit dat ze niet zwanger is.... Vervolgens kan dat kind van 2,5 nog steeds niet praten.... En nu besluit ze een fokking chihuahua te nemenTerwijl ze al maanden lang zeurt dat ze moe is, en dat ze de opvoeding van de kinderen eigenlijk niet aan kan.... Nee dan gaat ze er wel een hond (kind) bijnemen
Het opvoeden van een hond neemt veel tijd in beslag....
Ik zie dat beest in een asiel eindigen![]()
Sorry hoor maar dat is toch dom???
Ik heb deze nog wel ergens liggen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog een goede stoel.
Nou dat denk ik nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Whehe heeeerlijk verhaaltje!!!
Maar c_a ik denk dat jij over een paar maanden een chihuahua hebt
quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb deze nog wel ergens liggen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog een goede stoel.![]()
zelfs ik ga niet over mn hartje strijken... vind t ook een dom plan van haar...quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet![]()
Ik vind het kutbeesten, en ik vind het totaal geen karakter hebben
Sowieso heb ik een labrador, en ik heb gezegd, na Kyra nooit meer een hond... (overigens helemaal geen huisdieren meer)
ik neem niets... hooguit "neem ik het op" in mn roedeltjequote:
Wat is er precies dan misvormd aan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is waar. Toch lijk jij vaak generalisaties over vrouwen te posten en over een algemeen enigszins misvormd beeld te klagen.
generaliseren maakt uberhaupt al een misvormd beeld...quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat is er precies dan misvormd aan?
Jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:34 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Kaneel is er altijd. Je weet.
Pfieuwquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal het niet tegen je gebruiken.
dus je vent gaat er ook uitquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet![]()
Ik vind het kutbeesten, en ik vind het totaal geen karakter hebben
Sowieso heb ik een labrador, en ik heb gezegd, na Kyra nooit meer een hond... (overigens helemaal geen huisdieren meer)
Wanneer gaan we samen wandelen met de hond en er na opwarmen met een warme kop choco? En dan foto's maken van ons samen met een choco snorretje en een toefje slagroom op het punje van onze neus?quote:
Zolang je je lasagna maar bij je houdtquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:49 schreef twi het volgende:
[..]
Mag ik bij je eten? Ik krijg voor de tweede keer op rij lasagna....
quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen wandelen met de hond en er na opwarmen met een warme kop choco? En dan foto's maken van ons samen met een choco snorretje en een toefje slagroom op het punje van onze neus?
Top, ben ik er rond een uur of...ehm....achtquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zolang je je lasagna maar bij je houdt
Prima hoorquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:51 schreef twi het volgende:
[..]
Top, ben ik er rond een uur of...ehm....acht
Ik hoor geen nee?quote:
Dat kan, maar het blijft wel mijn beeld. Is het een onjuist beeld, misschien...quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
generaliseren maakt uberhaupt al een misvormd beeld...
Vertel, welke precies?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Toppie! Ik heb je muziek zitten luisteren vanmiddag
trentemöller, en nu dat stukje met die pianoquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vertel, welke precies?Wat vond je allemaal zo mooi dan?
Naja veel plezier danquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
trentemöller, en nu dat stukje met die piano
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo weinig wind stond er niet toch? Ik werd op de schaats bijna naar de andere kant van de stad geblazen tenminste. Zou haast zeggen dat je niet eens een kite nodig hadquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:44 schreef Faxie het volgende:
Bah te weinig wind....kite kwam amper de lucht in....
De 3 meter die ik kon rijden gaf me wel het idee dat het boardje werkt tenminste...
In Bergen op Zoom wel helaas. In de ochtend was het nog goed, maar toen lag ik net in m'n nestquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zo weinig wind stond er niet toch? Ik werd op de schaats bijna naar de andere kant van de stad geblazen tenminste. Zou haast zeggen dat je niet eens een kite nodig had
Jammer wel. Hoop dat dat lukt. Vond het er gaaf uitzien!quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
In Bergen op Zoom wel helaas. In de ochtend was het nog goed, maar toen lag ik net in m'n nest
Hopelijk volgende week dinsdag nog.
Wil je die gaan doen dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:17 schreef heloef het volgende:
De open dag was meer dan geslaagd. Ik heb een voldoende. En het belangrijkste meer dan genoeg lekkere wijven en graris eten.
We schijnen ook een acteeropleiding hier daar puilt het gewoon uit van de meisjes.
Ik hoop het ookquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:17 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jammer wel. Hoop dat dat lukt. Vond het er gaaf uitzien!
Ik wou dat vroeger altijd doen. Maar met mijn uiterlijk heb ik dat maar niet gedaan toen.quote:
Wat doe je nu? En wil je gaan doen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou dat vroeger altijd doen. Maar met mijn uiterlijk heb ik dat maar niet gedaan toen.
Maar nee ik ga niet switchen.
Wij hebben hier wel het mooiste ijs van Nederland liggen, heb ik vanmiddag geconstateerdquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:21 schreef Faxie het volgende:
Maare....bij jou waaide het wel? Zullen we saampjes een keer gaan?Dan mag jij met m'n vliegertje spelen
Is dat een ja?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wij hebben hier wel het mooiste ijs van Nederland liggen, heb ik vanmiddag geconstateerd
Maarja, daar heb je het dan ook wel mee gehad
Neequote:
Ik doe nu interactief vormgeven.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat doe je nu? En wil je gaan doen?
Nee.quote:
Nee.quote:
Oh zoquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe nu interactief vormgeven.
Ik weet niet wat ik hierna ga doen. Maar ik was alleen maar op dieopen dag omdat ik wat moest vertellen over mijn opleiding.
Luister naar deze wijze jongen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:36 schreef heloef het volgende:
Silk is harstikke lief die haat niemand joh.
Goeie avondquote:
Als daar toch eens een officiele opleiding voor bestond.quote:
wat is erop??quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Snarfje
Ga je zo naar de radio luisteren? ja toch?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat is erop??
heb trouwens een "nieuwe" tv.... 15 cm groter dan mn vorige (en dan is hij nog steeds klein volgens de moderne begrippen) maar ebn er zoooo blij mee... zie nu gewoon mondjes bewegen (dus zie wie er praat!!)
Dient heloef als voldoende bewijs?quote:
Haha alles beterquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat is erop??
heb trouwens een "nieuwe" tv.... 15 cm groter dan mn vorige (en dan is hij nog steeds klein volgens de moderne begrippen) maar ebn er zoooo blij mee... zie nu gewoon mondjes bewegen (dus zie wie er praat!!)
Vast welquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Als daar toch eens een officiele opleiding voor bestond.
Suggestie:quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dient heloef als voldoende bewijs?
Anders andere suggesties?
ok, als je blije muziek draait, zet ik m als achtergrond aan terwijl ik genoet van series op mn nieuwe tv terwijl ik pizza eet... hoe heerlijk!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haha alles beter
Ennehm, ik zometeen van 20:00 tot 22:00 van alles en nog wat
Er is een middenweg...quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Suggestie:
Mij daten met oprechte interesse.
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ok, als je blije muziek draait, zet ik m als achtergrond aan terwijl ik genoet van series op mn nieuwe tv terwijl ik pizza eet... hoe heerlijk!!
Het heet 'gewoon aardig vinden'quote:
mijn neefje heeft een opleiding gedaan... waar dj een onderdeel van wasquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vast welanders ga je er eentje beginnen
Doet u het ook voor een kwartje?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Iets met geen gulden middenweg.. Maar een dubbeltje middenweg dit.
Kijk Heloefquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mijn neefje heeft een opleiding gedaan... waar dj een onderdeel van was
verder had hij ook iets met lichttechnieken (zon show bij musicals of discotheek oid) en muziek"les" en meer van dat soort dingen... kan wel keertje vragen wat hij precies deed..
hij probeert nu iig door te breken als dj
Ik heb jou eerder gemeet. Dus ik wacht eerst op de date met jou nuquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hebben jullie nou al een keer gedate?
Ik voel me gevleid, maar een slecht excuusquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb jou eerder gemeet. Dus ik wacht eerst op de date met jou nu
Mijn kwartje of jouw kwartje? Ik heb de indruk dat je mijn kwartje aardig onderwaardeertquote:
Jouw kwart meter heb je het over?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mijn kwartje of jouw kwartje? Ik heb de indruk dat je mijn kwartje aardig onderwaardeert
Ik ben voorquote:
Komt ongeveer op hetzelfde neer jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:47 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Jouw kwart meter heb je het over?
Ok, sorryquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:46 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik voel me gevleid, maar een slecht excuus
Het gulden kwartje. En ik waardeer je inzet best. Maar dat betekent niet dat het ook maar zo gaat als jij wiltquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mijn kwartje of jouw kwartje? Ik heb de indruk dat je mijn kwartje aardig onderwaardeert
Nee dat merk ik jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:48 schreef SiIk het volgende:
Het gulden kwartje. En ik waardeer je inzet best. Maar dat betekent niet dat het ook maar zo gaat als jij wilt
Wat had je willen delen dan? Zij steekt er een frikandel met pindasaus in en eet zelf de helft op?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee dat merk ik ja
Nouja, dan krijg je mijn kont niet![]()
Ik had hem graag met je willen delen.
Waar gaat dit nou weer over opeens?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat had je willen delen dan? Zij steekt er een frikandel met pindasaus in en eet zelf de helft op?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat had je willen delen dan? Zij steekt er een frikandel met pindasaus in en eet zelf de helft op?
Gadverdamme WTquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch bedankt voor het aanbodquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee dat merk ik ja
Nouja, dan krijg je mijn kont niet![]()
Ik had hem graag met je willen delen.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:51 schreef kutkloon7 het volgende:
King, stuur haar die blote bast foto eens, dan wil ze wel.
Gadverdamme.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ga je met drommel doen dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:53 schreef SiIk het volgende:
Vanaf komend weekend is Drommels kont van mij
Frikandel met pindasaus, omnomnom.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor die vuige details ben jij nog lang niet klaar m'n jongen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat ga je met drommel doen dan?
Ik dacht dat die een vriendinnetje had.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Voor die vuige details ben jij nog lang niet klaar m'n jongen.
Ja, maar vriendinnetjes zijn als monsterboard hè.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik dacht dat die een vriendinnetje had.
En, oneens. Moet gotvers maar een keer gebeuren.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Voor die vuige details ben jij nog lang niet klaar m'n jongen.
Ja, tot vrijdag.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik dacht dat die een vriendinnetje had.
het is satésausquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Frikandel met pindasaus, omnomnom.
Lol, jij weet dat al?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, tot vrijdag.
Daarom ook vanaf dit weekend
Daar ben ik alquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga terug naar frietland jij.
quote:
Dit weet iedereen al KT. Hij praat er al een maand over.quote:
Wat een lul danquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Nee.
[..]
Dit weet iedereen al KT. Hij praat er al een maand over.
Wat kaneel zegt.quote:
Veel plezier danquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat kaneel zegt.
En daarna is ie van mij
Wel --- het is heel simpel. Satésaus is saus voor over de -- jawel -- saté. Pindasaus is saus gemaakt op basis van pinda's. De rest van het denkwerk laat ik aan jou over.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
Zegt iedereen die patat friet noemt ook satésaus ipv pindasaus?
Tsja, een vriendje regelen zodat er geen fokkers meer achter je aanzitten moet je wat voor over hebben hè.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Veel plezier dan
Ik hoop voor je dat hij steeds afreist naar haarlem voor je.. Anders word je de grootste klant van de NS en dat is niet goed voor je portemonnee..
dus als ik "daar"een patatje pinda bestel... lachen ze me uitquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
Zegt iedereen die patat friet noemt ook satésaus ipv pindasaus?
jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dus als ik "daar"een patatje pinda bestel... lachen ze me uit
Ja, maar dan lach je ze keihard terug uit omdat ze niet normaal Nederlands kunnen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hahaquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja..quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:00 schreef marbasnarf het volgende:
heet dat serieus bij jullie een friet-sate?
Denk je dat ik daarmee stop als drommel het met je heeft?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Tsja, een vriendje regelen zodat er geen fokkers meer achter je aanzitten moet je wat voor over hebben hè.
Misschien de rest welquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk je dat ik daarmee stop als drommel het met je heeft?
Lukt toch niet, ik maak er maar een sport vanquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die Silk proberen te hosselen.
Tof welquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:51 schreef marbasnarf het volgende:
Justin LeVaughn
dit is mn neefje, kan ff niet iets groters vinden
Echt he.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die Silk proberen te hosselen.
hahahahaha wat een sukkel =Dquote:
Waarom heb jij niet geprobeerd haar te hosselen eigenlijk?quote:
Dat noemt men humor.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hahahahaha wat een sukkel =D
en dan met t excuus komen dat fransoir (??) altijd 5 letters had...
Nee hoor, anders had ik het maanden geleden al geprobeerd.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jaloers loef?
Jij gaat ook nooit in op mijn avances, dus niet zeuren.
Ehm goede vraag.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom heb jij niet geprobeerd haar te hosselen eigenlijk?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm goede vraag.
Ik was der type niet echt en zij de mijne ook niet echt.
En dat was nog de tijd dat VH als een halvegare achter haar aanging.
Helder.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm goede vraag.
Ik was der type niet echt en zij de mijne ook niet echt.
En dat was nog de tijd dat VH als een halvegare achter haar aanging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geef haar dan even mijn nummer.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Zeg, Silkquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:19 schreef SiIk het volgende:
[..]![]()
Zie je, een vriendje zou wel werken.
Neequote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helder.
Als je trouwens een meisje tegenkomt dat er zo uit ziet:Er was wel een meisje met blauw haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geef haar dan even mijn nummer.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ja sorry, ik luister Supertramp - Fool's Overturequote:
Ik draai vanalles watquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja sorry, ik luister Supertramp - Fool's Overture![]()
Was ze wel een moppie?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Er was wel een meisje met blauw haar.
http://radio-49-radio-fou(...)in.playtheradio.com/quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:24 schreef marbasnarf het volgende:
zeg mag ik een linkje van de radioshow... (weet de weg nog niet zo goed, sollie)
Ja, ik zie wel Queen nu, maakt het wel verleidelijk..quote:
tnx!quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
http://radio-49-radio-fou(...)in.playtheradio.com/
Jawel. Ik zou er niet op vallen maar ze zag er niet slecht uit.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was ze wel een moppie?
Ik heb nu college in het gebouw van sociale wetenschappen, in plaats van het biologie gebouw. Valt op dat er veel meer dames rondlopen.
Ook te jong voor mij zeker?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel. Ik zou er niet op vallen maar ze zag er niet slecht uit.
Gemiddelde leeftijd op mijn school s 19, wat denk jezelf?quote:
Ze lijken wel wat op elkaar..quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb mijn cd van Pater Moeskroen weer gevonden!
Om de een of andere reden zat deze in het hoesje van Guus Meeuwis.
guus meeuwisquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROODKAPJEquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, dat is ietwat jong.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Gemiddelde leeftijd op mijn school s 19, wat denk jezelf?
Ja, enigszins. Maar de Pater is veel leuker natuurlijk.quote:
Wat is jouw favoriet?quote:
WOAR GA JE HEEN?quote:
eeen maar..??!! =Pquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb zometeen wel wat voor je![]()
oh nu wel....tsskkk...en toen ik nog een onbekend meisje was, was ik niet goed genoeg =pquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snarf is genoemd! Ze is beroemd! Mag ik je nu aanraken?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:42 schreef marbasnarf het volgende:
whoeiiii mn oor wordt gestreeld =D
Ik ben een notoire golddigger natuurlijk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh nu wel....tsskkk...en toen ik nog een onbekend meisje was, was ik niet goed genoeg =p
As I expectedquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:46 schreef marbasnarf het volgende:
boombastic... !!! * zet laptop wat harder*
serieus... aan mijn post-gedrag dacht je in te schatten dak wel een shaggy-mens (uiteraard wel shAggy) en geen sjeggie) ben..?quote:
Leg dat eens in het Nederlands uit svp?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
serieus... aan mijn post-gedrag dacht je in te schatten dak wel een shaggy-mens (uiteraard wel shAggy) en geen sjeggie) ben..?
nou eh.. sommige mensen spreken uit : "sjekkie", terwijl t duidelijk in zn nummers wordt uitgesproken als "sjaggy"quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Leg dat eens in het Nederlands uit svp?
Nee, ik ken bijna geen vrouw die het geen leuk nummer vindt..
Oh zo, ja, mijn Engels is vrij goed hehe, dus ik vernederlands dat soort dingen gewoon niet..quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou eh.. sommige mensen spreken uit : "sjekkie", terwijl t duidelijk in zn nummers wordt uitgesproken als "sjaggy"
Ik wil het niet over piemels hebben.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat niet over piemels Myr. Doe er eens wat aan.
Laat dan maar.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil het niet over piemels hebben.
ghehe wilde idd de reactie geven dat t niet over piemels gaat hahaquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat niet over piemels Myr. Doe er eens wat aan.
Te jong sorryquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:55 schreef LostInSpace het volgende:
Ik ga morgen voor het eerst mensen van Fok! ontmoeten in Rotterdam..
Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen
Als er hier toevallig nog mensen zijn die ook willen komen.. be my guest
Die nieuwe tv van je hè, komt die tot je navel?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe wilde idd de reactie geven dat t niet over piemels gaat haha
Ik ben 19. Mag ik ook?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:55 schreef LostInSpace het volgende:
Ik mag pas over 2 jaar komen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:55 schreef LostInSpace het volgende:
Dat is wel waar ik het meeste behoefte aan heb ja.quote:
Je leert snel.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe wilde idd de reactie geven dat t niet over piemels gaat haha
Klinkt leuk, maar kan helaas niet. Laat maar weten hoe het was!quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:55 schreef LostInSpace het volgende:
2 handen en een beetje.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die nieuwe tv van je hè, komt die tot je navel?
gheheheh nee, maar was wel behoorlijk zwaar, dus moest hem half bukkend dragen en toen zat hij wel lekker strak tegen mn navel aan... pervers he =Dquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die nieuwe tv van je hè, komt die tot je navel?
Ik ook. Ik stel een groepsknuffel voor.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel waar ik het meeste behoefte aan heb ja.
Nee.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gheheheh nee, maar was wel behoorlijk zwaar, dus moest hem half bukkend dragen en toen zat hij wel lekker strak tegen mn navel aan... pervers he =D
ghehehe dat gaat me echt de rest van mn leven achtervolgen hahahaquote:
Dat is wel DE versiertruc trouwens.. De paraplu.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook. Ik stel een groepsknuffel voor.Misschien moeten we voor de gelegenheid onder een paraplu gaan staan.
Jij hebt écht veel geld?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
En wat gaan jullie doen? Want het is niet alsof ik veel geld heb.
ze gaan groepsknuffelen onder de euromast..?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon wat drinken bij de Oude Haven.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
heheheheheehe heerlijk zo flauw hahahahaquote:
Ik dacht ouder.quote:
Ik wil maar van 1 iemand knuffels.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook. Ik stel een groepsknuffel voor.Misschien moeten we voor de gelegenheid onder een paraplu gaan staan.
Knuffelt eigenlijk best wel fijn hè?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gheheheh nee, maar was wel behoorlijk zwaar, dus moest hem half bukkend dragen en toen zat hij wel lekker strak tegen mn navel aan... pervers he =D
Gooi je telefoonnummer eens in mijn PM. Dan kom ik misschien wel eventjes een een drankje doen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:59 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Gewoon wat drinken bij de Oude Haven.
Dus valt mee qua kosten.
Navels.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Goed plan. Ik ga proberen zaterdag naar Rotterdam te komen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat. Iets met piemels geloof ik. Maar het scheen nogal grappig te zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe dat gaat me echt de rest van mn leven achtervolgen hahaha
en nee, mn tv is gelukig iets groter dan dat
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht ouder.
[..]
Ik wil maar van 1 iemand knuffels.Dat komt omdat ik zo oud en wijs klink.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mannen zonder broek.![]()
Misschien kom ik ook wel even langs, was het eigenlijk niet van plan, maar het is beter dan thuis zitten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed plan. Ik ga proberen zaterdag naar Rotterdam te komen.![]()
Captain was haar paraplu vergeten vorige meet. Jammer.
beetje hard en koud... en had t gevoel dat de inzet vooral van mijn kant kwam.. =(quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Knuffelt eigenlijk best wel fijn hè?
Gewoon omdat je groot en indrukwekkend bent.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik zo oud en wijs klink.
Mannen zonder broek.
En dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:02 schreef kutkloon7 het volgende:
broek uit, op je rug!
broek uit op je rug!
Mijn beste vriendin zou langs komen, maar die was vergeten dat haar zusje jarig was. Waar heb ik dat eerder gehoord deze week.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien kom ik ook wel even langs, was het eigenlijk niet van plan, maar het is beter dan thuis zitten.
Awwwquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
beetje hard en koud... en had t gevoel dat de inzet vooral van mijn kant kwam.. =(
En moi!quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin zou langs komen, maar die was vergeten dat haar zusje jarig was. Waar heb ik dat eerder gehoord deze week.![]()
Als ik mijn huiswerk af heb op tijd, kom ik langs. Partyen met Charmed en Snarf.
en een mysterie geast...eh... gaest.. een mysterieuze gast dusquote:
Komt wel!quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik in Katwijk.
[..]
Maar jou ken ik nog niet.
Stel je nu alvast voor danquote:
Man of vrouw?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en een mysterie geast...eh... gaest.. een mysterieuze gast dus
Oeh, ben jij er zo eentje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |