De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DOMINANTIEquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geen inspiratie, baalde al dat ik de lapo had.
Er staat toch een nummer?
en je vindt dat niet erg of gaat t pas "mis" bij de spreekwoordelijke druppel?quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:45 schreef Joysa het volgende:
Ik ben helemaal niet dominant en laat heel makkelijk over me heen lopen.
Het was een grapjequote:Op woensdag 8 februari 2012 15:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en je vindt dat niet erg of gaat t pas "mis" bij de spreekwoordelijke druppel?
oooh... ja weet toch niet of je stiekem een dominante meesteres bent =Pquote:
Zij is niet stiekem dominant, maar nogal uitgesprokenquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oooh... ja weet toch niet of je stiekem een dominante meesteres bent =P
De meeste hier weten hoe ik ben.. vandaarquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Nu zie ik Joysa dus voor me compleet gekleed in latex met een big ass zweepquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Er stond eerst Lokaquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu zie ik Joysa dus voor me compleet gekleed in latex met een big ass zweep
IK ZAG WAT JE DEED!quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu zie ik Joysa dus voor me compleet gekleed in latex met een big ass zweep
In ruil voor pics van je kontquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:54 schreef palawan het volgende:
[..]
Pics van je piemel
Ik ben ook niet dominant eigenlijk.
Jij of zij?quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:55 schreef ook_gek het volgende:
Beetje dominant in bed kan geen kwaat.
Lekker strijden
Ik zou jou sowieso hard rakenquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:55 schreef Myraela het volgende:
Ik wil graag een keer met Joysa daten. Ik zou der raken.
Wat is deze.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:55 schreef ook_gek het volgende:
Beetje dominant in bed kan geen kwaat.
Lekker strijden
Wil jij soms billenkoek?quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ze doen het om jou te stangen, ik ben er van overtuigt.
Beiden, altijd leuk beetje strijden om dominatie / machtquote:
Een gespelde foadquote:
Jij bent eigenlijk best volgzaam en in toom te houden hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
De meeste hier weten hoe ik ben.. vandaar
Niet zomaar door iedereenquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk best volgzaam en in toom te houden hoor.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
Sommige mensen zijn echt dom!
Punt enzo
Sorry joh, ik ken er niets aan doen dat ik niet zo slim ben. Ik doe gewoon mijn best, maar ik moet het redden met de beperkte middelen die ik heb.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
Punt enzo
watskeburt?quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
Punt enzo
Gelukkig zie je er wel goed uitquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry joh, ik ken er niets aan doen dat ik niet zo slim ben. Ik doe gewoon mijn best, maar ik moet het redden met de beperkte middelen die ik heb.
quote:
Ow haiquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry joh, ik ken er niets aan doen dat ik niet zo slim ben. Ik doe gewoon mijn best, maar ik moet het redden met de beperkte middelen die ik heb.
Laat ik het zou zeggen; ik maak me weer druk om dingen, waar ik me niet druk om wilt maken eigenlijkquote:
Oeh!!! Oeh, oeh, oehoe!!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje... die moeten ze gewoon opsluiten in een gesticht
Ten eerste wordt ze ongewenst zwanger, incl onstabiele relatie. Jaar later wordt ze weer ongewenst zwanger, verteld ze het tegen niemand (ook niet tegen der vent), tijdens de bevalling schreeuwt ze het nog steeds uit dat ze niet zwanger is.... Vervolgens kan dat kind van 2,5 nog steeds niet praten.... En nu besluit ze een fokking chihuahua te nemenquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oeh!!! Oeh, oeh, oehoe!!!
Ik hoor een verhaal!
* ook_gek zit klaar met warme kop thee en rol koekjes!
Ben er klaar voor! Kom er maar in met het verhaal
Ik ga straks ook schaatsenquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:16 schreef twi het volgende:
Het is hier echt schaatstoerismeparadijs. De hele straat staat bijna dubbel geparkeerd. Woensdagmiddag, kindermiddag
quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ten eerste wordt ze ongewenst zwanger, incl onstabiele relatie. Jaar later wordt ze weer ongewenst zwanger, verteld ze het tegen niemand (ook niet tegen der vent), tijdens de bevalling schreeuwt ze het nog steeds uit dat ze niet zwanger is.... Vervolgens kan dat kind van 2,5 nog steeds niet praten.... En nu besluit ze een fokking chihuahua te nemenTerwijl ze al maanden lang zeurt dat ze moe is, en dat ze de opvoeding van de kinderen eigenlijk niet aan kan.... Nee dan gaat ze er wel een hond (kind) bijnemen
Het opvoeden van een hond neemt veel tijd in beslag....
Ik zie dat beest in een asiel eindigen![]()
Sorry hoor maar dat is toch dom???
Ik heb al in geen vijftien jaar geschaatst, terwijl ik hier zo via een slootje de Oude Rijn op kan, in één stuk door naar de binnenstad van Leidenquote:
Leidenquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb al in geen vijftien jaar geschaatst, terwijl ik hier zo via een slootje de Oude Rijn op kan, in één stuk door naar de binnenstad van Leiden
Nou echt hequote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:23 schreef Murdera het volgende:
[..]Ik heb smakelijk gelachen.
![]()
Dank je C_A!
Ik wil wel met je schaatsenquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb al in geen vijftien jaar geschaatst, terwijl ik hier zo via een slootje de Oude Rijn op kan, in één stuk door naar de binnenstad van Leiden
Leiden is mooiquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:23 schreef twi het volgende:
[..]
Whehe heeeerlijk verhaaltje!!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ten eerste wordt ze ongewenst zwanger, incl onstabiele relatie. Jaar later wordt ze weer ongewenst zwanger, verteld ze het tegen niemand (ook niet tegen der vent), tijdens de bevalling schreeuwt ze het nog steeds uit dat ze niet zwanger is.... Vervolgens kan dat kind van 2,5 nog steeds niet praten.... En nu besluit ze een fokking chihuahua te nemenTerwijl ze al maanden lang zeurt dat ze moe is, en dat ze de opvoeding van de kinderen eigenlijk niet aan kan.... Nee dan gaat ze er wel een hond (kind) bijnemen
Het opvoeden van een hond neemt veel tijd in beslag....
Ik zie dat beest in een asiel eindigen![]()
Sorry hoor maar dat is toch dom???
Ik heb deze nog wel ergens liggen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog een goede stoel.
Nou dat denk ik nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Whehe heeeerlijk verhaaltje!!!
Maar c_a ik denk dat jij over een paar maanden een chihuahua hebt
quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb deze nog wel ergens liggen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog een goede stoel.![]()
zelfs ik ga niet over mn hartje strijken... vind t ook een dom plan van haar...quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet![]()
Ik vind het kutbeesten, en ik vind het totaal geen karakter hebben
Sowieso heb ik een labrador, en ik heb gezegd, na Kyra nooit meer een hond... (overigens helemaal geen huisdieren meer)
ik neem niets... hooguit "neem ik het op" in mn roedeltjequote:
Wat is er precies dan misvormd aan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is waar. Toch lijk jij vaak generalisaties over vrouwen te posten en over een algemeen enigszins misvormd beeld te klagen.
generaliseren maakt uberhaupt al een misvormd beeld...quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat is er precies dan misvormd aan?
Jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:34 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Kaneel is er altijd. Je weet.
Pfieuwquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal het niet tegen je gebruiken.
dus je vent gaat er ook uitquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet![]()
Ik vind het kutbeesten, en ik vind het totaal geen karakter hebben
Sowieso heb ik een labrador, en ik heb gezegd, na Kyra nooit meer een hond... (overigens helemaal geen huisdieren meer)
Wanneer gaan we samen wandelen met de hond en er na opwarmen met een warme kop choco? En dan foto's maken van ons samen met een choco snorretje en een toefje slagroom op het punje van onze neus?quote:
Zolang je je lasagna maar bij je houdtquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:49 schreef twi het volgende:
[..]
Mag ik bij je eten? Ik krijg voor de tweede keer op rij lasagna....
quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen wandelen met de hond en er na opwarmen met een warme kop choco? En dan foto's maken van ons samen met een choco snorretje en een toefje slagroom op het punje van onze neus?
Top, ben ik er rond een uur of...ehm....achtquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zolang je je lasagna maar bij je houdt
Prima hoorquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:51 schreef twi het volgende:
[..]
Top, ben ik er rond een uur of...ehm....acht
Ik hoor geen nee?quote:
Dat kan, maar het blijft wel mijn beeld. Is het een onjuist beeld, misschien...quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
generaliseren maakt uberhaupt al een misvormd beeld...
Vertel, welke precies?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Toppie! Ik heb je muziek zitten luisteren vanmiddag
trentemöller, en nu dat stukje met die pianoquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vertel, welke precies?Wat vond je allemaal zo mooi dan?
Naja veel plezier danquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
trentemöller, en nu dat stukje met die piano
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo weinig wind stond er niet toch? Ik werd op de schaats bijna naar de andere kant van de stad geblazen tenminste. Zou haast zeggen dat je niet eens een kite nodig hadquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:44 schreef Faxie het volgende:
Bah te weinig wind....kite kwam amper de lucht in....
De 3 meter die ik kon rijden gaf me wel het idee dat het boardje werkt tenminste...
In Bergen op Zoom wel helaas. In de ochtend was het nog goed, maar toen lag ik net in m'n nestquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zo weinig wind stond er niet toch? Ik werd op de schaats bijna naar de andere kant van de stad geblazen tenminste. Zou haast zeggen dat je niet eens een kite nodig had
Jammer wel. Hoop dat dat lukt. Vond het er gaaf uitzien!quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
In Bergen op Zoom wel helaas. In de ochtend was het nog goed, maar toen lag ik net in m'n nest
Hopelijk volgende week dinsdag nog.
Wil je die gaan doen dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:17 schreef heloef het volgende:
De open dag was meer dan geslaagd. Ik heb een voldoende. En het belangrijkste meer dan genoeg lekkere wijven en graris eten.
We schijnen ook een acteeropleiding hier daar puilt het gewoon uit van de meisjes.
Ik hoop het ookquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:17 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jammer wel. Hoop dat dat lukt. Vond het er gaaf uitzien!
Ik wou dat vroeger altijd doen. Maar met mijn uiterlijk heb ik dat maar niet gedaan toen.quote:
Wat doe je nu? En wil je gaan doen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou dat vroeger altijd doen. Maar met mijn uiterlijk heb ik dat maar niet gedaan toen.
Maar nee ik ga niet switchen.
Wij hebben hier wel het mooiste ijs van Nederland liggen, heb ik vanmiddag geconstateerdquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:21 schreef Faxie het volgende:
Maare....bij jou waaide het wel? Zullen we saampjes een keer gaan?Dan mag jij met m'n vliegertje spelen
Is dat een ja?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wij hebben hier wel het mooiste ijs van Nederland liggen, heb ik vanmiddag geconstateerd
Maarja, daar heb je het dan ook wel mee gehad
Neequote:
Ik doe nu interactief vormgeven.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat doe je nu? En wil je gaan doen?
Nee.quote:
Nee.quote:
Oh zoquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe nu interactief vormgeven.
Ik weet niet wat ik hierna ga doen. Maar ik was alleen maar op dieopen dag omdat ik wat moest vertellen over mijn opleiding.
Luister naar deze wijze jongen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:36 schreef heloef het volgende:
Silk is harstikke lief die haat niemand joh.
Goeie avondquote:
Als daar toch eens een officiele opleiding voor bestond.quote:
wat is erop??quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Snarfje
Ga je zo naar de radio luisteren? ja toch?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat is erop??
heb trouwens een "nieuwe" tv.... 15 cm groter dan mn vorige (en dan is hij nog steeds klein volgens de moderne begrippen) maar ebn er zoooo blij mee... zie nu gewoon mondjes bewegen (dus zie wie er praat!!)
Dient heloef als voldoende bewijs?quote:
Haha alles beterquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat is erop??
heb trouwens een "nieuwe" tv.... 15 cm groter dan mn vorige (en dan is hij nog steeds klein volgens de moderne begrippen) maar ebn er zoooo blij mee... zie nu gewoon mondjes bewegen (dus zie wie er praat!!)
Vast welquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Als daar toch eens een officiele opleiding voor bestond.
Suggestie:quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dient heloef als voldoende bewijs?
Anders andere suggesties?
ok, als je blije muziek draait, zet ik m als achtergrond aan terwijl ik genoet van series op mn nieuwe tv terwijl ik pizza eet... hoe heerlijk!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haha alles beter
Ennehm, ik zometeen van 20:00 tot 22:00 van alles en nog wat
Er is een middenweg...quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Suggestie:
Mij daten met oprechte interesse.
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ok, als je blije muziek draait, zet ik m als achtergrond aan terwijl ik genoet van series op mn nieuwe tv terwijl ik pizza eet... hoe heerlijk!!
Het heet 'gewoon aardig vinden'quote:
mijn neefje heeft een opleiding gedaan... waar dj een onderdeel van wasquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vast welanders ga je er eentje beginnen
Doet u het ook voor een kwartje?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Iets met geen gulden middenweg.. Maar een dubbeltje middenweg dit.
Kijk Heloefquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mijn neefje heeft een opleiding gedaan... waar dj een onderdeel van was
verder had hij ook iets met lichttechnieken (zon show bij musicals of discotheek oid) en muziek"les" en meer van dat soort dingen... kan wel keertje vragen wat hij precies deed..
hij probeert nu iig door te breken als dj
Ik heb jou eerder gemeet. Dus ik wacht eerst op de date met jou nuquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hebben jullie nou al een keer gedate?
Ik voel me gevleid, maar een slecht excuusquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb jou eerder gemeet. Dus ik wacht eerst op de date met jou nu
Mijn kwartje of jouw kwartje? Ik heb de indruk dat je mijn kwartje aardig onderwaardeertquote:
Jouw kwart meter heb je het over?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mijn kwartje of jouw kwartje? Ik heb de indruk dat je mijn kwartje aardig onderwaardeert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |