Neh, was kidding omdat ik met een volle party met vrienden speelquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:06 schreef Godtje het volgende:
Zit je nou serieus te zeiken dat je ook een killstreak wilt gebruiken?
Zoals ik al zei, we spelen in een volle party, en hebben daarin allemaal onze eigen task, vaak laten we de enemy 1 vlag houden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:21 schreef FUUUU het volgende:
Lekker aan het killwhoren jammer dat je de objective totaal negeert. Je had makkelijk A kunnen cappen maar die vlag raak je niet eens aan.
Tering 4 minuten gewoon niet gekilled worden.quote:
Dit is zever als je wint met twee vlaggen moet je never nooit alles cappen omdat de spawns al zo vertiefd zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:21 schreef FUUUU het volgende:
Lekker aan het killwhoren jammer dat je de objective totaal negeert. Je had makkelijk A kunnen cappen maar die vlag raak je niet eens aan.
Je bent dan ook niet slim bezig om alle vlaggen te pakken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:21 schreef FUUUU het volgende:
Wel nice, al is de enemy niet al te goed ..quote:
Als je uit het potje gaat komt er hostmigrationquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:49 schreef woozi het volgende:
[..]
Wel nice, al is de enemy niet al te goed ..
ff iets anders, ik las eerder hier in dit topic dat mensen soms host zijn, maar hoe weet je dat je host ben?
Wel nice. Range of Damage?quote:
Gast, denk eens na voor je dingen zegt, of neem op zn minst het volgende in overweging.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Men zit te ads'en en kan nu nog sneller mikken dus het helpt ze 200%. Het is gemaakt voor smg's maar zo wordt het bijna nooit gebruikt.
Geweldig inderdaad, op internet verguist omdat er zoveel betere shotguns zijn, maar ik kan alleen met de USAS raakschietenquote:
Je hebt zelf ook een auav aan... Kut camperquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:19 schreef Stevenzenl het volgende:
Nice vids!
In dit (redelijk) campy filmpje zie je écht goed de kracht van de USAS imo, als je de enemy gewoon perfect binnen je crosshair hebt is het op een redelijke afstand nog steeds een OHK. Ter verdediging van het campy gedeelte, er staat een AUAV aan, en dan ga ik écht niet rushen
Nu je t zegt hahaha idd..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook een auav aan... Kut camper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |