En...hebben jullie het geprobeerd?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:44 schreef Arriviste het volgende:
Iemand kwam een keer met dit: "Laten we het proberen."
Mijn antwoord was: "Wat wil je proberen?"quote:Op woensdag 4 april 2012 14:52 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
En...hebben jullie het geprobeerd?
Hehehe ok ok, jammer weer ja..quote:Op woensdag 4 april 2012 15:38 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Mijn antwoord was: "Wat wil je proberen?"![]()
Uiteindelijk is het niks geworden.
Ik zit nu net ff dit topic vanaf het begin door te lezen, en god wat duurde het lang voor een post als deze eindelijk voorbij kwam.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:06 schreef Wesley92 het volgende:
Het woord verkering is echt het laatste woord wat je moet gebruiken. 999 van de 1000 mensen knappen daar op af omdat het echt héél kinderachtig is om het zo te vragen. Wat je wel kunt zeggen:
Zou je een relatie met me willen?
Zou je mijn vriend / vriendin willen zijn?
Dit komt volwassen over en dus zal de ander ook eerder 'ja' zeggen. Ikzelf zou het ook zo vragen.
Wat velen zeggen over dat het zonder iets te vragen ook wel komt vind ik nou ook niet echt geweldig. Als niks officieel is zal de ander veel eerder ook nog met een ander gaan rommelen. Dus mijn advies: Wel vragen, maar doe het dan wel goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |