ravi gaat eerder, die gaat woensdag alquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:53 schreef freecell het volgende:
Vanaf de 20e gaan ze hier samen naar de PSZ
Dat wordt wel even wennen, hihi.
Nou ja, dat is op dit moment zo, hè? Over een tijdje kan hij zomaar weer ineens 4-5 boterhammen op een dag eten. En vanavond at hij zijn avondeten bijvoorbeeld met veel smaak op. Hoe hij heet hangt duidelijk samen met hoe fit hij is. Naarmate de vermoeidheid groter is eet hij minder.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:01 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat weinig claudia, die van mij eten allebei het dubbele, minstens! (Ik ben mijn inlogcodes kwijt, maar blijk op mijn telefoon nog ingelegde te zijn.)
Vergeten op te reageren! Ik heb hem bij me laten slapen, maar dat was niet zo slim. We hebben alle drie slecht geslapen. De volgende keer mag hij mooi naar zijn eigen bed.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 07:06 schreef Poppejans het volgende:
[..]Laat hij zich dan makkelijk overleggen in eigen bed of is hij bij jullie gebleven?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:33 schreef lily het volgende:
Ah zo. Toch alvast gefeliciteerd
Haha, Leah en ik zijn ontzettend statisch. Haar haren staan voortdurend recht overeind en onze bank is voornamelijk de boosdoener.
Het knettert als een gek.
En Leah steeds; solly , solly mama
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Zo, ik ben er weer (ook op mijn laptop nu).
Ik had de laatste tijd zo af en toe dat ik best wel ergens over mee wilde kletsen, dus nu toch maar even mijn best gedaan om wachtwoord enzo van de oude laptop af te halen.
Ja, begrijpelijk!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou ja, dat is op dit moment zo, hè? Over een tijdje kan hij zomaar weer ineens 4-5 boterhammen op een dag eten. En vanavond at hij zijn avondeten bijvoorbeeld met veel smaak op. Hoe hij heet hangt duidelijk samen met hoe fit hij is. Naarmate de vermoeidheid groter is eet hij minder.
Haha die neiging heb ik ook, maar die werkt hier echt averechts. Beste methode is het gezeur negeren en hopen dat er toch een par hapjes in gaanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:17 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh, ik maak me er ook niet druk om hoor. Al ben ik toch wel ouderwets strikt, geloof ik... Ik zeg soms letterlijk: "Geen gesodemieter, er wordt hier in huis fatsoenlijk gegeten, dat is goed voor je buik en daar wordt je groot en sterk van!"![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:17 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh, ik maak me er ook niet druk om hoor. Al ben ik toch wel ouderwets strikt, geloof ik... Ik zeg soms letterlijk: "Geen gesodemieter, er wordt hier in huis fatsoenlijk gegeten, dat is goed voor je buik en daar wordt je groot en sterk van!"![]()
![]()
Ach, als hij maat 6 niet meer past dan wordt het hoog tijd voor zindelijkheidstraining.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:17 schreef MamaPurk het volgende:
Echt past maat 6 bijna niet meer? Das wel lastig zeg!
bladder even terug, die heb ik hier van de week gedaan met tranen in mijn ogen ik vond het zo zieligquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:20 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hier niet, best methode is hier: niet fatsoenlijk eten = geen toetje
Ja dat probeer ik ook, wil gewoon van die luiers af...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ach, als hij maat 6 niet meer past dan wordt het hoog tijd voor zindelijkheidstraining.
Het gaat nog wel, hoor.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:23 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en ik moet echt even trots doen.Van de week zei een leidster dat ze Ivan zo'n pientere jongen vond. Ze hebben op de groep een "dierentuin" en hij weet alle dieren zo goed te benoemen. Ja, goh, Ivan en dieren.
Die weet zelfs wat een okapi is.
Oh, dat is rot. Misschien moet ik erbij zeggen dat ik nooit iets van de een op de andere dag doe.Ik bouw altijd op en heb eigenlijk maar weinig strijd met ze. Het begint zeg maar met één erwtje opeten en dan toetje. De beloning is al snel verdiend.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:22 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
bladder even terug, die heb ik hier van de week gedaan met tranen in mijn ogen ik vond het zo zielig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |