abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107865685
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 17:53 schreef freecell het volgende:
Vanaf de 20e gaan ze hier samen naar de PSZ :o
Dat wordt wel even wennen, hihi.
ravi gaat eerder, die gaat woensdag al :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 11 februari 2012 @ 19:25:45 #177
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107868593
Nou hier een vermoeiende middag achter de rug. Eerste helft van zijn verjaardagsfeestje. Morgen de andere helft. Hij moest net heel hard huilen toen ik hem in bed legde dus maar weer even mee naar beneden genomen, met z'n drietjes op de bank gezeten en nu ligt meneertje toch alweer een half uurtje stil in zijn bed.
Morgen nog zo'n middagje en dan is het weer voorbij ;)

Ow en over geen snoepkont hebbende: ik heb cake, taart, vlaai en spekjes aangeboden maar hij wilde er niks van weten. Hij was wel heel erg blij met zijn rijstwafeltje O+
pi_107869835
Hey, is Harry jarig?

Ooh, gefeliciteerd zeg! *O*
  zaterdag 11 februari 2012 @ 20:29:02 #179
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107870791
Woensdag pas, maar nu vast feestje ivm carnaval ;)
pi_107870985
Ah zo. Toch alvast gefeliciteerd ;)

Haha, Leah en ik zijn ontzettend statisch. Haar haren staan voortdurend recht overeind en onze bank is voornamelijk de boosdoener.
Het knettert als een gek.

En Leah steeds; solly , solly mama O+
pi_107874281
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 16:01 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat weinig claudia, die van mij eten allebei het dubbele, minstens! (Ik ben mijn inlogcodes kwijt, maar blijk op mijn telefoon nog ingelegde te zijn.)
Nou ja, dat is op dit moment zo, hè? Over een tijdje kan hij zomaar weer ineens 4-5 boterhammen op een dag eten. En vanavond at hij zijn avondeten bijvoorbeeld met veel smaak op. Hoe hij heet hangt duidelijk samen met hoe fit hij is. Naarmate de vermoeidheid groter is eet hij minder.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_107874338
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 07:06 schreef Poppejans het volgende:

[..]

O+ Laat hij zich dan makkelijk overleggen in eigen bed of is hij bij jullie gebleven?
Vergeten op te reageren! Ik heb hem bij me laten slapen, maar dat was niet zo slim. We hebben alle drie slecht geslapen. De volgende keer mag hij mooi naar zijn eigen bed. :Y) Waarschijnlijk had hij dat ook prima geaccepteerd.
pi_107874403
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:33 schreef lily het volgende:
Ah zo. Toch alvast gefeliciteerd ;)

Haha, Leah en ik zijn ontzettend statisch. Haar haren staan voortdurend recht overeind en onze bank is voornamelijk de boosdoener.
Het knettert als een gek.

En Leah steeds; solly , solly mama O+
_O-

Ik krijg telkens een elektrische schok als Lena me een kusje geeft.
pi_107874520
Zo, ik ben er weer (ook op mijn laptop nu).
Ik had de laatste tijd zo af en toe dat ik best wel ergens over mee wilde kletsen, dus nu toch maar even mijn best gedaan om wachtwoord enzo van de oude laptop af te halen :P .
pi_107874532
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Zo, ik ben er weer (ook op mijn laptop nu).
Ik had de laatste tijd zo af en toe dat ik best wel ergens over mee wilde kletsen, dus nu toch maar even mijn best gedaan om wachtwoord enzo van de oude laptop af te halen :P .
pi_107874759
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 21:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nou ja, dat is op dit moment zo, hè? Over een tijdje kan hij zomaar weer ineens 4-5 boterhammen op een dag eten. En vanavond at hij zijn avondeten bijvoorbeeld met veel smaak op. Hoe hij heet hangt duidelijk samen met hoe fit hij is. Naarmate de vermoeidheid groter is eet hij minder.
Ja, begrijpelijk!
Die van mij eten zeg maar volgens Wolfs lijstje, maar dan met wat meer zoetigheid (tussendoortje, toetje en chips op zaterdag :-p).
pi_107874809
Mijn grote peuter/ bijna kleuter is trouwens echt aan het bunkeren nu. Die zal wel de lengte inschieten binnenkort (drie boterhammen per maaltijd is geen uitzondering).
pi_107874954
Ik vermoed dat Ivan op het kinderdagverblijf wel altijd flink eet. Ik weet het niet precies en het interesseert me ook niet meer. Ik heb het echt helemaal losgelaten. :+

Het enige wat een beetje jammer is, is dat de grootste maat luiers hem bijna niet meer past. :X
pi_107875043
Echt past maat 6 bijna niet meer? Das wel lastig zeg!

Jaël begint nu echt slank te worden :) Maar die eet ook niet geweldig, maar goed genoeg vind ik ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_107875055
Oh, ik maak me er ook niet druk om hoor. Al ben ik toch wel ouderwets strikt, geloof ik... Ik zeg soms letterlijk: "Geen gesodemieter, er wordt hier in huis fatsoenlijk gegeten, dat is goed voor je buik en daar word je groot en sterk van!" :7 :Y) :P
pi_107875127
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:17 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh, ik maak me er ook niet druk om hoor. Al ben ik toch wel ouderwets strikt, geloof ik... Ik zeg soms letterlijk: "Geen gesodemieter, er wordt hier in huis fatsoenlijk gegeten, dat is goed voor je buik en daar wordt je groot en sterk van!" :7 :Y) :P
Haha die neiging heb ik ook, maar die werkt hier echt averechts. Beste methode is het gezeur negeren en hopen dat er toch een par hapjes in gaan :)
pi_107875158
Hier niet, best methode is hier: niet fatsoenlijk eten = geen toetje ~O>
pi_107875201
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:17 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh, ik maak me er ook niet druk om hoor. Al ben ik toch wel ouderwets strikt, geloof ik... Ik zeg soms letterlijk: "Geen gesodemieter, er wordt hier in huis fatsoenlijk gegeten, dat is goed voor je buik en daar wordt je groot en sterk van!" :7 :Y) :P
:D

Het maakt me niet uit hoe ze eten. Als ze veel eten zullen ze het wel nodig hebben, als ze weinig eten zullen ze er wel niet zo'n behoefte aan hebben. Mijn lief is een grillig eter en tja, dat hoort nou eenmaal bij hem. Mijn slechte eetgewoontes zijn daarentegen regelrecht van mijn ouders gekopieerd.

Ik vind het wel belangrijk dat Ivan zoveel mogelijk van zijn eten probeert en probeer daar hier en daar in te onderhandelen. Maar dat gaat meer spelenderwijs en is niet zozeer een principekwestie.
pi_107875235
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:17 schreef MamaPurk het volgende:
Echt past maat 6 bijna niet meer? Das wel lastig zeg!
Ach, als hij maat 6 niet meer past dan wordt het hoog tijd voor zindelijkheidstraining. :Y)

Het gaat nog wel, hoor.
pi_107875253
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:20 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hier niet, best methode is hier: niet fatsoenlijk eten = geen toetje ~O>
bladder even terug, die heb ik hier van de week gedaan met tranen in mijn ogen ik vond het zo zielig ;(
pi_107875279
Spelenderwijs herken ik wel, ik maak regelmatig rondedansjes en klap-zangsolo's als er weer iets geproefd of goed gegeten wordt. In de mond proppen doe ik (nog net) niet.

Ik ben zelf zo opgevoed en heb juist een hele gezonde relatie met eten, dus ik gok erop dat dat voor mijn kinderen ook zo werkt. :X
pi_107875295
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ach, als hij maat 6 niet meer past dan wordt het hoog tijd voor zindelijkheidstraining. :Y)

Het gaat nog wel, hoor.
Ja dat probeer ik ook, wil gewoon van die luiers af...
En ze weet het precies hoor poepie moet op de wc plasje moet op het potje en waar doen we het allemaal in de luier :+
pi_107875325
Oh, en ik moet echt even trots doen. :+ Van de week zei een leidster dat ze Ivan zo'n pientere jongen vond. Ze hebben op de groep een "dierentuin" en hij weet alle dieren zo goed te benoemen. Ja, goh, Ivan en dieren. O+ Die weet zelfs wat een okapi is.
pi_107875373
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:23 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en ik moet echt even trots doen. :+ Van de week zei een leidster dat ze Ivan zo'n pientere jongen vond. Ze hebben op de groep een "dierentuin" en hij weet alle dieren zo goed te benoemen. Ja, goh, Ivan en dieren. O+ Die weet zelfs wat een okapi is.
^O^
pi_107875384
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:22 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

bladder even terug, die heb ik hier van de week gedaan met tranen in mijn ogen ik vond het zo zielig ;(
Oh, dat is rot. Misschien moet ik erbij zeggen dat ik nooit iets van de een op de andere dag doe.Ik bouw altijd op en heb eigenlijk maar weinig strijd met ze. Het begint zeg maar met één erwtje opeten en dan toetje. De beloning is al snel verdiend. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')