Wat stoer dat Niels ergens anders is gaan spelen zonder jou erbij Twinkly!
Hij ziet jou tenslotte bijna 24 u per dag, dus had ook makkelijk gekund dat hij het er moeilijk mee zou hebben.
Oeh ik hou van lijstjes lezen

hier die van Wolf, eigenlijk al eeuwen hetzelfde
6.00/7.00 2 bruine boterhammen met korst (broodbeleg op 1 kant, andere kant er dus opgeklapt) en beleg appelstroop/vleeswaren/pindakaas/smeerkaas/kaas/chocopasta/jam hij lust alles
+beker water
9.30 1 stuk fruit geschild sinaasappel is momenteel favoriet maar lust tegenwoordig alle soorten
12.00 2 bruine boterhammen met korst+beker karnemelk met smaakje (Campina heeft dat) of drinkyoghurt
14/15.00: tussendoortje wat kan bestaan uit paar kleine biscuitjes,knijpfruitje,doosje rozijntjes oid
+beker roosvicee tot zn beschikking
17.00 avondeten, zeer wisselende hoeveelheden wat hij binnenkrijgt. + 1 toetje (klein nepdanoontje of soms een grote)
Oh ik kreeg vanmorgen telefoon: Wolf start per 27/2 op de peuteropvang van de Vrije school

echt spannend! Lijstje gekregen waarvoor we moeten zorgen dat hij het bij zich heeft enzo.. pff nu komt t wel heel dichtbij hoor!
Ik hoop zo dat Niels er ook gauw komt
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”