Dyon eet zn tosti ook niet helemaal op, meestal idd een paar happen...maar hij vindt het wel gezellig en lekker om samen een tosti te etenquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:17 schreef Vlindur het volgende:
Edit:
Knakworsten en tosti's zijn ook geen succes. Hij neemt een paar happen en dan niks meer..
Dat weet ik ook wel, maar ik zou hem gewoon eens gezellig bij ons aan tafel zien 'bunkeren'quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:23 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Dyon eet zn tosti ook niet helemaal op, meestal idd een paar happen...maar hij vindt het wel gezellig en lekker om samen een tosti te etenZoveel hebben ze gelukkig nog niet nodig qua voeding.
Je zegt het weer helemaal goedquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:27 schreef Claudia_x het volgende:
Een paar happen zijn toch weer een paar happen! Zo gaat het hier ook vaak, hoor. En als het maar vaak genoeg op een dag een paar happen zijn dan tikt het wel aan, vooral als je de producten slim kiest.
Maar het enige wat je kunt doen denk ik is hem zoveel mogelijk gevarieerd eten aanbieden. Uiteindelijk is het aan hem om te beslissen of hij wel of niet wil eten. En misschien is het precies zoals mignonne omschreef: hij maalt er gewoon niet om en eet alleen het hoogst noodzakelijke.
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:34 schreef Claudia_x het volgende:
Maar ik begrijp Vlindur heel goed, namelijk dat je je kind gewoon eens een bord leeg wilt zien eten, met plezier en zonder gedoe. Dat is ook fijn.
Eeh, Risotto eten we noiot en pasta alleen in bami en macaroni vormquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:30 schreef Claudia_x het volgende:
Zou hij dan ook bijvoorbeeld emmentaler eten, Vlindur? Het lijkt me dat je het feit dat hij kaas graag eet best kunt gebruiken als uitgangspunt voor een verkenning van een grotere verscheidenheid aan smaken. En wat vindt hij ervan als hij kaas op zijn eten krijgt, bijvoorbeeld over de pasta of risotto?
Ivan is echt heel erg. Die schraapt zelfs met een lepel kaas van zijn brood om zoveel mogelijk van het lekkere en zo weinig mogelijk van het niet heel lekkere te eten.![]()
als ik iets geleerd heb bij Senna, is het wel dat wat ze vandaag of de afgelopen week heel graag wil, dat morgen ineens anders kan zijn. Dan wil ze dat juist absoluut niet! Dus misschien is hij wel klaar met de pindakaas voor nu en wil hij eens iets anders? Senna mag ook altijd kiezen uit de dingen die op tafel staan, waaronder pindakaas, appelstroop, roosviceejam, honing, iets van hagelslag, kaas, vlees. Er zit eigenlijk altijd wel iets tussen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:12 schreef Vlindur het volgende:
Ik smeer op tafel. Hij krijgt nu gewoon altijd pindakaas, want dat was het laatste wat hij goed at. Chocolade(achtig) kust hij niet. Zover zijn we al wel.
Goeie trouwens! Morgen zijn we niet thuis, maar zaterdag mag hij zelf zn brood smeren!
(de kaas eet hij zoals ik al zei van zn brood af)
Bedtijd. Trusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |