Miss, ik herken het erg van meike. Heb destijds de wvk thuis gehad omdat ik echt gek werd van het geplak.
Ik moest zelf benoemen wat ik ging doen, bijv lezen, en dat ze zelf moest gaan spelen met....(iets benoemen want spelen an sich is te breed) vervolgens een wekkertje zetten en vantevoren zeggen dat als de tijd om is ik er weer voor haar ben. En ondertussen haar negeren.
Het werd toen wel iets beter, maar ze is nu bijna 5, en het blijft lastig.... Ze wil graag bij me zijn en samen dingetjes doen.
En vlindur, diezelfde kleuter als hierboven beschreven eet ook al jaren slecht.
Frustrerend!!!
Wij proberen er zo relaxt mogelijk mee om te gaan, wil ze niet eten, dan niet, zelf weten.
Tuurlijk maak je je zorgen, ik heb er de laatste keer dat ik met lars op het cb was nog over gehad. Meike duikt onder de -2 lijn qua gewicht, maar ik kon dat wel loslaten zolang ze op school goed meekomt, niet lusteloos oogt en energie genoeg heeft. Nou, dat heeft ze wel....
Maar je kunt je zorgen altijd delen op het cb, dan ben jij het even kwijt.
Hee groofs! Welkom trug!
Wolf al bijna naar de opvang, spannend! Lars zou ook bijna beginnen, maar ik heb het maar weer een half jaar uitgesteld.... Mjn ouders genieten zo van hem op de oppasdagen, en mijn vader is wat ziekig enz, en lars houdt hem nog een beetje in de benen.
Twinkly, wat goed van niels, zonder jou gespeeld. Wel fijn zeg!
Met lars alles goed, heeeeeerlijk ventje!!! Hij kan zo geweldig spelen, met fantasie, echt prachtig om te zien.
En hij hoort zijn zus kletsen en praat alles na, zo was ik hem laatst aan het afdrogen na het badderen zegt ie ineens: "mama, jij peelt vals!"
Hahah yeah right
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver