abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 februari 2012 @ 13:39:46 #1
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_107748699
quote:
Mario & Sonic op de Olympische Spelen – Londen 2012 komt voor het eerst in de geschiedenis ook uit op het nieuwe handheldsysteem van Nintendo. Deze versie bevat meer dan 50 originele evenementen met Olympische thema’s, die in zowel solo- als multiplayermodi kunnen worden gespeeld. De 3d-beelden (zonder bril!) en de unieke besturing tillen het universum van Mario & Sonic naar een totaal andere dimensie, zodat je op talloze nieuwe en spannende manieren om de gewilde gouden medaille kunt strijden!

Deze games brengen de twee meest geliefde personages uit de geschiedenis bij elkaar: Mario en Sonic, aldus Reggie Fils-Aime, President van Nintendo of America. Als deze veteranen op het gebied van games en de Olympische Spelen aankomen in Londen, vormen ze een formidabel team en doen ze mee aan leuke, competitieve sportactiviteiten waarvan vrienden en familie samen kunnen genieten.

Ik kan hem vanmiddag op halen bij Game Mania. Ben erg benieuwd. Meer mensen die hem gaan kopen?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  woensdag 8 februari 2012 @ 22:47:52 #2
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_107774197
Ik krijg 'm waarschijnlijk morgen binnen, ben wel benieuwd naar de uiteindelijke versie! :)

Een eigen topic vind ik overigens wel wat overdreven, volgens mij loopt dat niet zo hard op FOK!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 8 februari 2012 @ 22:49:28 #3
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_107774292
Het is qua besturing enorm wennen. En ook de onderdelen van sommige sporten doe je niet en dat is soms verrassend lastig.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')