Aparte verhalen die ze jou vertellen met je milieusticker halen bij een gemeente in DLD.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:21 schreef ondeugend het volgende:
Aaargh jij weer!![]()
Met de normale wegen bedoel ik ANWB of bij een Gemeente in DLD, de langzamere wegen dus. Die in dit geval niet opgaan.
Mij vertelden ze dat de langzamere wegen iets goedkoper waren.
In ieder geval moet het dus geen probleem zijn ze onderweg aan te schaffen.
Heel Nederland woont inderdaad dichtbij een vliegveld met een verbinding naar Berlijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:29 schreef tech4u het volgende:
Is het trouwens niet goedkoper om te vliegen, zeker met deze absurde benzineprijzen.
Retour kost 100 euro, vanaf 2 personen is met de auto goedkoper. Maar dan nog scheelt het weinig.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:52 schreef existenz het volgende:
[..]
Psst, wat denk je van de absurde kerosineprijzen...
Dolletjes, zo rond rijden met de auto in het Berlijnse verkeer.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:18 schreef lipjes het volgende:
Van het weekend in berlijn geweest en het was heel erg leuk
wij zaten in holiday in berlin mitte op de 8ste verdieping en hadden zo een mooi uitzicht.
Zaterdag een rondleiding door de tunnels van berlijn gedaan, in het nederlands.
Daarna naar de berlijnse muur gelopen (10-15 minuten) en daarna in de auto gestapt naar checkpoint charlie.
Na het eten nog even in de auto gestapt en rondgereden, onderandere het plein van victoria oid tegengekomen, de arc die daarna staat ook.
ook nog het reichstag gezien en nog veel meer.
en nog even op bezoek geweest in sachsenhausen (30 min rijden)
zeker iets om nog eens te doen, maar dan langer
Was prima te doen, voelde me helemaal thuisquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Dolletjes, zo rond rijden met de auto in het Berlijnse verkeer.
Ja, rijden in Berlijn is stressvrij maar het OV in Berlijn is gewoon sfeervol.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
Was prima te doen, voelde me helemaal thuis
Nice! ik ga in augustus ook naar Berlijn en verblijf dan ook in het holiday in mitte!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:18 schreef lipjes het volgende:
Van het weekend in berlijn geweest en het was heel erg leuk
wij zaten in holiday in berlin mitte op de 8ste verdieping en hadden zo een mooi uitzicht.
Zaterdag een rondleiding door de tunnels van berlijn gedaan, in het nederlands.
Daarna naar de berlijnse muur gelopen (10-15 minuten) en daarna in de auto gestapt naar checkpoint charlie.
Na het eten nog even in de auto gestapt en rondgereden, onderandere het plein van victoria oid tegengekomen, de arc die daarna staat ook.
ook nog het reichstag gezien en nog veel meer.
en nog even op bezoek geweest in sachsenhausen (30 min rijden)
zeker iets om nog eens te doen, maar dan langer
Hint, begin gewoon in het engels, spreken ze daar goed.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:50 schreef Glennz het volgende:
[..]
Nice! ik ga in augustus ook naar Berlijn en verblijf dan ook in het holiday in mitte!
Heb er zin in
Kaufhaus des Westens!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:24 schreef Spockjuh_ het volgende:
ongebruikelijke vraag...is er in berlijn een winkelcentrum (mall idee) waar je enkele uren kunt ronddwalen of een winkelstraat/wijk buiten de geijkte straten om waar je als toerist wel komt maar de locals vermijden?
Gesundennogwat.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:29 schreef Spockjuh_ het volgende:
bedankt voor de suggestie maar daar ben ik natuurlijk al eens geweest...voor jouw idee, dit wordt mijn 12 trip naar berlijn in 5 jaar en ben op zoek naar plekken waar je qua shopping wat minder toeristen om je heen hebt en vooral met de inwoners zelf te maken hebt.
Alexa bij de Alexanderplatz?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:29 schreef Spockjuh_ het volgende:
bedankt voor de suggestie maar daar ben ik natuurlijk al eens geweest...voor jouw idee, dit wordt mijn 12 trip naar berlijn in 5 jaar en ben op zoek naar plekken waar je qua shopping wat minder toeristen om je heen hebt en vooral met de inwoners zelf te maken hebt.
Gesundbrunnen? Is dat zo groot? Ik ben eigenlijk nooit buiten het metrostation daar geweestquote:Op donderdag 5 april 2012 22:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
Gesundennogwat.
Zit vlak bij de tour van de berliner unterwelten.
Weet niet of dat zoiets is wat je zoekt?
Dat ja, was even de naam kwijtquote:Op donderdag 5 april 2012 22:38 schreef Flurry het volgende:
[..]
Gesundbrunnen? Is dat zo groot? Ik ben eigenlijk nooit buiten het metrostation daar geweest
Nog dichterbij is Kantstrasse en dan vooral bij U9? Wilmersdorfer Strassequote:Op donderdag 5 april 2012 22:59 schreef Spockjuh_ het volgende:
Steglitz is inderdaad wat ik zocht! zit zelf dit maal in een hotel bij de messe/kaiserdamm dus met de S ring ben ik daar zo. 1 x overstappen op de u9 en voila. Mooie locatie om laatste dag nog wat verloren uurtjes door te brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |