Tuurlijk niet, anders zou het hele spel nogal nutteloos zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:45 schreef Greys het volgende:
Ze krijgen toch gewoon allemaal wel Lowlands kaarten na al die moeite lijkt me!
Of niet?
Snap ik, maar dan kan je toch als verrassing na afloop iedereen alsnog kaarten gevenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, anders zou het hele spel nogal nutteloos zijn.
Juist de kans dat het niet lukt zorgt voor fanatieke kandidaten, die hele forums mobiliseren om mee te helpen.
Lievquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Snap ik, maar dan kan je toch als verrassing na afloop iedereen alsnog kaarten geven
Dan zijn alsnog forums gemobiliseerd om mee te helpen.
Nou ja ik gun het hem gewoon![]()
Fuckquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:53 schreef Fendy het volgende:
mocht iemand op de lokaties van de foto's een Canon Powershot 200is vinden, ikea utrecht, zwedenweg ijsselstein, zweedse ambassade in den haag, appie heijn in hilversum, kdv pukkie in voorburg, kdv nils holgersson in den haag ofzo, h&m den haag centrum...
Die is van mij en je krijgt 50 euro vindersloon. Er staat een lading pics van mijn kids op.
Jeetje.. Wat Greys ook zegt, kan 3fm geen oproepje doen? Ik hoop dat je hem terug krijgt..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:53 schreef Fendy het volgende:
mocht iemand op de lokaties van de foto's een Canon Powershot 200is vinden, ikea utrecht, zwedenweg ijsselstein, zweedse ambassade in den haag, appie heijn in hilversum, kdv pukkie in voorburg, kdv nils holgersson in den haag ofzo, h&m den haag centrum...
Die is van mij en je krijgt 50 euro vindersloon. Er staat een lading pics van mijn kids op.
Dat klopt helemaal.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:06 schreef HAL9000S het volgende:
Jammer Fen... en kut dat je dat ding kwijt bent geraakt.... begrijp ik nou goed dat als je de naam van die school wel goed op de pic gezet had, je wel had gewonnen??
Kut manquote:
Stil..... mooi....quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:20 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Nou ja, meedoen is belangrijker dan winnen, er kan er maar één de winnaar zijn en engelen bestaan niet
Ik hoop enorm dat ie net tussen de achterbank en de deur ligt ofzo, of onder je voorstoel is geschoten toen je iets te hard remde ofzo!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:05 schreef Fendy het volgende:
Ja, de pest is dus dat ik hem helemaal niet gebruikt heb. Hij lag op een achterstoel in de auto toen ik vetrok en toen ik vanmorgen wilde pakken bij de studio was iepleite, kan echt overal zijn...ik ga iig eerst de auto nog eens doorzoeken voor de zekerheid.
Bellen vind ik enorm lief van je, maar ik heb zo'n vermoeden dat hij ergens in het parcours van 400 km ligt en moeilijk te traceren wordt...
Maar goed, mocht iemand er per ongeluk tegenaan lopen...
Klasse remwerk danquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:14 schreef Fendy het volgende:
Camera is weer terecht
Hij moet tijdens een rem-actie vanaf de achterbank naar voren geschoven zijn en op de een of andere manier precies in zo'n opbergvak in de rugleuning van mijn eigen stoel gevallen zijn. vaagheid ten top natuurlijk maar ik ben blij dat ie er weer is.
En dan nog niet eens vanwege de camera, maar vooral om de foto's die er nog op stonden...
Thanks voor het meedenken en de support vannacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |