quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:28 schreef bramvandeven het volgende:
Zou je graag willen steunen, maar ik doe ook mee aan deze tocht!
Zie je in Hilversummie!
Byebye...
Ja, behalve dat dat uitverkocht is en je er dus haast niet meer aan kan komen he...quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:38 schreef bulbjes het volgende:
11 Ikea's langs....je haalt qua benzine al bijna de prijs van een Lowlandskaartje eruit zo
Ik gok vrijdag 01:00 tot vrijdag 10:00.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:47 schreef ejiraM het volgende:
Stomme vraag, maar ik kan niet tegen het begrip "donderdagnacht 1u". Betekent dit dat je over 13 minuten vertrekt, of over 24u en 13 minuten?
Hilversummie, really?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:28 schreef bramvandeven het volgende:
Zou je graag willen steunen, maar ik doe ook mee aan deze tocht!
Zie je in Hilversummie!
Byebye...
Voor veel mensen is donderdagnacht het logische vervolg van donderdagavond. Maar in principe heb je gelijk, ondanks de stomme vraag.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:47 schreef ejiraM het volgende:
Stomme vraag, maar ik kan niet tegen het begrip "donderdagnacht 1u". Betekent dit dat je over 13 minuten vertrekt, of over 24u en 13 minuten?
Ach, dat valt wel mee....genoeg in de aanbieding op marktplaats etc. En er komen straks ook weer kaarten vrij door ongeldig gemaakte kaarten in het zwarte circuit (maargoed die zijn dan ook wel binnen 5 min uitverkocht denk ikquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:45 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ja, behalve dat dat uitverkocht is en je er dus haast niet meer aan kan komen he...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |