Alvast excuus voor de smileydiarree.SO YOU THINK YOU CAN DANCE SEASON 9 - AUDITIONS NEW YORK, DALLAS
Bwa, wat een aflevering! Ik zat meteen weer in een emotionele achtbaan hoor, het zal ook eens niet

. Laat ik eens met de negatieve dingen beginnen…
* Tyce Di Orio meteen in de eerste aflevering
(edit: ik lees net dat zijn echte naam Keith is
)* wat laten ze weinig audities zien, zeg. De hand zit flink op de knip bij Fox.
* autist: jaarlijkse vijf minuten voor een gehandicapte/zieke
* Leo Reyes (zelfmoord-moeder): ik ben een sucker voor een sob story, maar kom op, dit kwam heel creepy en fake over. En die staande ovatie voor hem: really?
* Hamster: waarom nou toch die kostbare minuten besteden aan zo’n loser

? Het ging me nog niet eens om die dude zelf, maar meer om de zelfverheerlijking van Nigel met zijn ‘kijk mij eens oprecht zijn’. Blergh

.
* Australische balletdanser: hebben we die niet een keer in de auditieronde van SYTYCDAU voorbij zien flitsen? Ik vond hem helemaal niet zo geweldig. Klein kereltje dat klein danste.
* Japanse RonaldMcDonald: blij dat ‘ie zelf opkrastte. Ik had totaal geen zin in zo’n chronische spraakverwarring. Wat zei Nigel nou, ‘origamigato’

?
* Zombie: ieewwww
De wow’s en ooohhh’s:
* Debbie Allen

en Jesse Tyler Ferguson

en Adam Shankman

.
* Amelia the flapper girl: aaaawwww. Heerlijk out-of-the-box, maar of ze nou een echt goede danseres is? Boeien, ik weiger om haar tegen de SYTYCD-contemporary-meetlat te leggen

, zij is gewoon leuk. Geinig die zwart-wit filmpjes.
* Zwitserse balletdanser: o my word

. Ondanks dat ik niet helemaal kapot was van zijn choreo is dit zo’n figuur waar je direct meer, meer meer! van wilt zien. Mooie vent, mooie uitstraling. Yum

!
* Zag ik in de compilatie van die vier dansers in New York die doorgingen een goede b-girl? Eindelijk! Yeuh!
* Shafeek (b-boy): wow wow. Wow. Wat een prachtige torso

. Heel artistiek en ik kreeg er een fijne old school vibe bij. Maar met zo’n gebit kun je het natuurlijk wel vergeten op de Amerikaanse televisie

.
* Jarell (slechtziende moeder): mooie lyrische mix van contemporary en hiphop.
* Bree: O mag zij alsjeblieft heel ver komen

? Ik wil zo graag weer eens een volwassen vrouw in de show zien. Natuurlijk heb ik het totaal niet droog gehouden bij die kindjes

, wat een schatjes. En de blik van Lil' C ook hè *smelt rammel rammel*
En het absolute hoogtepunt: Exorcist (Hampton Williams)
OMG wat een kunstenaar! Dit doen in combinatie met die muziek. Jezus, hij greep mij ook bij mijn strot hoor, ik zat echt met open mond te kijken en uiteraard eerder te grienen dan Mary. Ook ontroerend hoe hij er na afloop nog inzat. Maar hij is sooooo frickin’ intense, waardoor ik me afvraag of hij figuurlijk flexibel genoeg is om zich aan het format van het programma aan te passen.
Next episode: gay twins

!
Gezellig hè, SYTYCD is weer begonnen!!!
[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 25-05-2012 20:44:40 ]