kan wel. deed ik regelmatig..quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:21 schreef maen het volgende:
het is jammer dat ik niet vanuit bed kan leren
Groter bed (laten) aanschaffen dus.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:23 schreef maen het volgende:
nou, als je ziet hoeveel bureauruimte ik nodig heb.. dat past niet in mijn bed
veel verder kom ik ook niet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op dat laatste woordje na ging het toch erg goed.
mn bed kan dubbel zo groot wordenquote:Op woensdag 8 februari 2012 09:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Groter bed (laten) aanschaffen dus.
mwa, 1.60 bevalt prima in mn eentje..quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:33 schreef maen het volgende:
[..]
doe ik ook.. maar in mijn eentje vind ik een bed van 1.80 toch niet zo prettig
maar dan heb je er vast ook de ruimte voorquote:Op woensdag 8 februari 2012 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, 1.60 bevalt prima in mn eentje..
slaapkamer van 5 bij 8 meter ofzo..quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:36 schreef maen het volgende:
[..]
maar dan heb je er vast ook de ruimte voor
SLAAPkamer ja, bij mij is het woon-/slaap-/studeerkamer & keuker in 1, van nog geen 4 bij 5quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
slaapkamer van 5 bij 8 meter ofzo..
ik moet dr niet aan denkenquote:Op woensdag 8 februari 2012 09:38 schreef maen het volgende:
[..]
SLAAPkamer ja, bij mij is het woon-/slaap-/studeerkamer & keuker in 1, van nog geen 4 bij 5
dus heb ik een bed met extra bed, als het dan nodig is kan ik er 2persoonsbed van maken. Anders gebruik ik liever de ruimte om te kunnen lopenquote:Op woensdag 8 februari 2012 09:37 schreef Partingglass het volgende:
180cm is idd wel erg ruim in een studenten kamer. dat vind ik al te ruim voor mijn slaapkamer
quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
slaapkamer van 5 bij 8 meter ofzo..
ik heb het eigenlijk nog nooit gemeten. zal wat smaller zijn dan 5 eerder 4. 8 is het wel minimaal.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is wel erg groot...
Mijn woonkamer is 5x10, mijn master bedroom is 5x5...
Ik heb daarnaast nog een kamer van 5x3 en een badkamer van 4x2...quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb het eigenlijk nog nooit gemeten. zal wat smaller zijn dan 5 eerder 4. 8 is het wel minimaal.
woonkamer/keuken is even groot. dan nog een kamer van 3x4 en een badkamertje.
en heul belangrijk: een wc van 1x1,5quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb daarnaast nog een kamer van 5x3 en een badkamer van 4x2...
Die zit in de badkamer zelf. De WC op de woonverdieping is 1x2...quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en heul belangrijk: een wc van 1x1,5
daar heb ik er maar 1 van, maar ja. meer heb ik er zelf ook niet nodig.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die zit in de badkamer zelf. De WC op de woonverdieping is 1x2...
ja doei hequote:Op woensdag 8 februari 2012 10:21 schreef Partingglass het volgende:
Heerlijk dat soort info tussendoor. Damn pauze weer afgelopen tabee mannen
ben jij geen man?quote:
tis maar 1 letter verschil..quote:
pics als bewijsquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:55 schreef maen het volgende:
[..]
true.. maar dat betekent nog niet dat ik aan de mannelijke kenmerken voldoe
Geen idee misschien heb ik wel een heel zieke geestquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
Er zijn genoeg dingen die je niet wilt weten.
Zo vanachter je toetsenbord wil je wel heel veel. Maar mensen ontmoeten is dan weer een probleem.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:46 schreef gianni61 het volgende:
van maen wil ik op zich wel meer weten
ja, dat wordt nooit wat.. hopeloosquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zo vanachter je toetsenbord wil je wel heel veel. Maar mensen ontmoeten is dan weer een probleem.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zo vanachter je toetsenbord wil je wel heel veel. Maar mensen ontmoeten is dan weer een probleem.
1 op 1 meetings vind ik makkelijkerquote:
ik ook!quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zaterdag ben ik trouwens weer redelijk in de buurt van Wageningen.
oh, dat wel?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
1 op 1 meetings vind ik makkelijker
Ook daar geloof ik dan weer geen zak van...quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
1 op 1 meetings vind ik makkelijker
quote:
dat interesseert mij dan weer geen zakquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook daar geloof ik dan weer geen zak van...
volgens mij zijn het vooral mooie praatjes...quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook daar geloof ik dan weer geen zak van...
ik doe niet aan datesquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dan plan die date met maen maar...
Niet waar.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:03 schreef maen het volgende:
[..]
ik doe niet aan dates
en ik wacht al eeuwen op een daadwerkelijke uitnodiging...
tot nu toe heb je nog elk voorstel afgewezen. ik ga dr dus van uit dat jij gewoon niet wilquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:03 schreef maen het volgende:
[..]
ik doe niet aan dates
en ik wacht al eeuwen op een daadwerkelijke uitnodiging...
oh, dat was bedoeld als date?quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet waar.
Op mijn uitnodiging ben je in gegaan, maar kon je helaas op het laatste moment niet...
ja als je steeds zegt 'nu' dan wordt t ook tamelijk lastig..quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tot nu toe heb je nog elk voorstel afgewezen. ik ga dr dus van uit dat jij gewoon niet wil
wanneer kun jij wel dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:06 schreef maen het volgende:
[..]
ja als je steeds zegt 'nu' dan wordt t ook tamelijk lastig..
Een date is gewoon een afspraak (tussen twee mensen meestal) hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:06 schreef maen het volgende:
[..]
oh, dat was bedoeld als date?![]()
en sorry
ik zocht daar niets achter! ik hou alleen niet van die termquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een date is gewoon een afspraak (tussen twee mensen meestal) hoor.
Dat sommige mensen daar wat meer achter zoeken, daar kan ik niets aan doen.
whaha. wie weetquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ah, ok. Dan hadden we gewoon een afspraak.
Die date houd je dan tegoed van iemand anders.
zie je, weer uitvluchten..quote:
ik ben over het algemeen best tevredenquote:
mooi.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben over het algemeen best tevreden
Zelf een voorstel doen is teveel moeite?quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:18 schreef maen het volgende:
[..]
mooi.
maar je komt zelf ook nog steeds niet met een concreet voorstel
hij wil zo graag..quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zelf een voorstel doen is teveel moeite?
En jij overduidelijk niet. Zeg dat dan gewoon?quote:
jawel hoor. Maar niet persequote:Op woensdag 8 februari 2012 12:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
En jij overduidelijk niet. Zeg dat dan gewoon?
Kansloos als ie daar nog moeite voor zou doen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:21 schreef maen het volgende:
[..]
jawel hoor. Maar niet perse
dus mag hij moeite doen
quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kansloos als ie daar nog moeite voor zou doen.
nou, voor mij hoeft ook niet persee hoor, wat denk je wil niet van mequote:Op woensdag 8 februari 2012 12:21 schreef maen het volgende:
[..]
jawel hoor. Maar niet perse
dus mag hij moeite doen
welkomquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:33 schreef Partingglass het volgende:
ghahaha jullie zijn beetje mafkezen samen. Wel aardige en lieve mafkezen, maar still mafkezen
feit..quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:33 schreef Partingglass het volgende:
ghahaha jullie zijn beetje mafkezen samen. Wel aardige en lieve mafkezen, maar still mafkezen
Kloptquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:33 schreef Partingglass het volgende:
ik zou aan mezelf gaan twijfelen als ik jou wasquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:19 schreef Partingglass het volgende:
Tis forum eigen denk ik. Je ziet het overal. Soms vraag ik me dan ook af wat ik als volslagen normaal persoon te zoeken heb op fora.
lees nou eens terug wat je zelf typt...quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:19 schreef Partingglass het volgende:
Tis forum eigen denk ik. Je ziet het overal. Soms vraag ik me dan ook af wat ik als volslagen normaal persoon te zoeken heb op fora.
Dan neem je een whisky.quote:
een van de velenquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:30 schreef maen het volgende:
[..]
ik vind t wel een minpuntje trouwens....
Gelukkig, ik was al bang dat ik de enige Limburger hier was die niet van whisk(e)y houdt.quote:
Zeg, zit godverdomme eens niet zoeen teringvuile praat uit te slaanquote:
Geen idee.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:01 schreef gianni61 het volgende:
bij sommige whiskey moet wel cola, anders is die niet weg te krijgen..
Ow, in die gevallen drink ik bier. Al dan niet speciaal.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:04 schreef gianni61 het volgende:
tijdens het uitgaan drink ik vaak genoeg whisky cola.
om dan rustig van een glas goeie whisky te nippen lukt toch niet
dat doe ik wel thuis op de bank
Ja, hoi!..quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:37 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was al bang dat ik de enige Limburger hier was die niet van whisk(e)y houdt.
vertel!quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:29 schreef maen het volgende:
daarom, ik ben al ruim voorzien, meer is niet nodig
75B.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:29 schreef maen het volgende:
daarom, ik ben al ruim voorzien, meer is niet nodig
Ja hoor...klopt, maar er hangt altijd zoveel gezeur aan vast enzo..quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
De meeste van jullie mannen hebben niet eens tieten om aan te voelen, dus ik denk dat jullie heel blij mogen zijn als jullie er al überhaupt eens vast kunnen houden...
je valt op mannen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:18 schreef solaire het volgende:
nou ik hou toch meer van de stevigere jongens
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
De meeste van jullie mannen hebben niet eens tieten om aan te voelen, dus ik denk dat jullie heel blij mogen zijn als jullie er al überhaupt eens vast kunnen houden...
Wat nou, daar gaat het helemaal niet om..quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:34 schreef solaire het volgende:
gvd tism houdt het limburg forum aub vrij van die elfstedenonzin we zijn geen hollenders hier
my bad, sorry !quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:36 schreef Tism het volgende:
[..]
Wat nou, daar gaat het helemaal niet om..Het gaat over carnaval, een prins uit Roermond, plagiaat en Wolter Kroes..
Succes!quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:47 schreef maen het volgende:
jup. lekker in mn bedje. ff paar uur slaap pakken voor mn tentamen.
goed bezig.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:40 schreef maen het volgende:
zo, en dan nu tot eind april geen tentamens meer!
vanwege bestandstype? of omdat de printers weigeren?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:30 schreef maen het volgende:
zucht. ik ben serieus al anderhalf uur aan het proberen om een bestandje geprint te krijgen. Maar op de hele uni krijgen ze het niet voor elkaar![]()
![]()
alles.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:56 schreef Partingglass het volgende:
[..]
vanwege bestandstype? of omdat de printers weigeren?
Is er geen ict-desk oid waar je kunt mekkeren?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:30 schreef maen het volgende:
zucht. ik ben serieus al anderhalf uur aan het proberen om een bestandje geprint te krijgen. Maar op de hele uni krijgen ze het niet voor elkaar![]()
![]()
ja wat dacht ja dat ik aan het doen benquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Is er geen ict-desk oid waar je kunt mekkeren?
Mooi klote dan.quote:
Wat een faalhazenquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:29 schreef maen het volgende:
[..]
ja wat dacht ja dat ik aan het doen ben
heb er al 3 bij gehad, maar zelfs zij kunnen mij niet helpen
Jeeejquote:
Neuh niet echt. Morgenavond naar Meijel bandjes kijken verder vooral rustig aan. Gewoon het feit dat de werkweek er bijna opzit.quote:
Wat voor iets ben je voor aan het kijken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:09 schreef gianni61 het volgende:
ja ben al langer op internet aan het zoeken.
ben naar 1 gaan kijken, daarna nog gekeken op internet of ik iets anders vond. maar niks beters gevonden en die wat ik gezien heb is nu ook nog goedkoper geworden dus nu ga ik maar de knoop doorhakken
Weer werken dusquote:
we mogen hier van maen niet over auto's pratenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:16 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Wat voor iets ben je voor aan het kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
iig een flinke kater wegzuipen.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we mogen hier van maen niet over auto's pratenje mag best zeggen wat je gaat kopen hoor, zolang jullie maar niet uitgebreid de details gaan besprekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we mogen hier van maen niet over auto's pratenIk praat ook niet over auto's normaal. Dit is interesse. Leuke auto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@mpg ik ben er hang voor dat, dat mijn lot ook word.So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
Meijel the place to be..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:15 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Neuh niet echt. Morgenavond naar Meijel bandjes kijken verder vooral rustig aan. Gewoon het feit dat de werkweek er bijna opzit.
Succes.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:09 schreef gianni61 het volgende:
ja ben al langer op internet aan het zoeken.
ben naar 1 gaan kijken, daarna nog gekeken op internet of ik iets anders vond. maar niks beters gevonden en die wat ik gezien heb is nu ook nog goedkoper geworden dus nu ga ik maar de knoop doorhakken
In dat geval tot zaterdagavond in de ketterquote:
he, het honk van de kpjquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:20 schreef Partingglass het volgende:
[..]
In dat geval tot zaterdagavond in de ketter
uh, nee.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:20 schreef Partingglass het volgende:
[..]
In dat geval tot zaterdagavond in de ketter
morgenavond mag je losquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zo heerlijk.
Die mogen ze morgen ook wat vaker spelen.
Hier heeft het vanochtend wel gesneeuwd en het ziet er mooi wit uit, nu is het echter op en smelt het alweer langzaam weg.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
En hier sneeuwt het weer eens voor de verandering...
In Eindhoven is er ook meer om te laten dooien. Ik trof vorige week in Eindhoven op de enkele parkeerplaats achter het kantoor waar ik moest zijn meer sneeuw aan dan ik in heel Maasniel heb zien liggen.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:32 schreef MPG het volgende:
In Venlo ook sneeuw vanochtend; in Eindhoven is het nu flink aan het dooien.
Ja, en de twee dagen erna svp.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:20 schreef maen het volgende:
ja, zodat het dit weekend niet ijzig koud is
Jij niet danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |