enquote:Den Haag krijgt een homovriendelijk wooncomplex. Het COC Haaglanden heeft vandaag een bericht daarover van de Gay Krant bevestigd.
Homo's zijn niet anders dan hetero's en ze discrimineren ook niet.quote:Het zou voor zover het COC bekend het eerste homovriendelijke wooncomplex van Nederland worden. Het is de bedoeling dat homo's en lesbiennes in het gebouw woningen kunnen kopen of huren. De initiatiefnemers mikken vooral op roze vijftig-plussers. Behalve homo's, lesbiennes en transgenders zijn er ook mensen welkom die homo's een warm hart toedragen.
Hoe moeilijk hebben homo's het dan in reguliere wooncomplexen?quote:Het zou voor zover het COC bekend het eerste homovriendelijke wooncomplex van Nederland worden.
Als je private seksuele voorkeur een probleem is voor anderen doe je volgens mij ergens wat fout.quote:Op woensdag 8 februari 2012 07:56 schreef DroogDok het volgende:
Soort van vrijwillege segregatie? Een homo-getto?
[..]
Hoe moeilijk hebben homo's het dan in reguliere wooncomplexen?
Heerlijk die korte grijze stekelharen en die tuinbroekenquote:Op woensdag 8 februari 2012 07:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Een gebouw vol met lesbiennes![]()
Camera ophangen en streamen!
Wat stel ik me hier bij voor? Afwerkplek naast de lift of zo? Speciale struiken rondom de parkeerplaats? Roze muren? Wat een onzin weer.... Homo's willen altijd "normaal gevonden worden" maar ondertussen o zo graag laten zien hoe "anders" ze zijnquote:homovriendelijk gebouw
Zou die club ooit nadenken over homo's die hetero's een warm hart toedragen?quote:...zijn er ook mensen welkom die homo's een warm hart toedragen.
Mijn mening: jammer dat het kennelijk nodig is.quote:
Is dat echt nodig? Volgens mij is het al helemaal geen oplossing.quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:02 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Mijn mening: jammer dat het kennelijk nodig is.
Niets doen en nergens normaal kunnen wonen ook nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 08:03 schreef banapples het volgende:
[..]
Is dat echt nodig? Volgens mij is het al helemaal geen oplossing.
Vraag dat eens aan de Burgermeester van Utrechtquote:Op woensdag 8 februari 2012 07:56 schreef DroogDok het volgende:
Soort van vrijwillege segregatie? Een homo-getto?
[..]
Hoe moeilijk hebben homo's het dan in reguliere wooncomplexen?
Wat dan? Je niet schikken naar de kortzichtige, vaak uit één of ander boekje gehaalde mening van die anderen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 07:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je private seksuele voorkeur een probleem is voor anderen doe je volgens mij ergens wat fout.
Nodig? Vast niet, maar als homo's samen in een roze appartementencomplex willen wonen wens ik ze veel plezier.quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:03 schreef banapples het volgende:
[..]
Is dat echt nodig? Volgens mij is het al helemaal geen oplossing.
Een complex waar je kan wonen zonder dat je auto bekrast wordt, troep tegen je ramen krijgt, nagescholden wordt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:02 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wat stel ik me hier bij voor? Afwerkplek naast de lift of zo? Speciale struiken rondom de parkeerplaats? Roze muren? Wat een onzin weer.... Homo's willen altijd "normaal gevonden worden" maar ondertussen o zo graag laten zien hoe "anders" ze zijn
[..]
Zou die club ooit nadenken over homo's die hetero's een warm hart toedragen?
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb nog nooit gebabbelt over wat ik in bed doe met mijn buren of omgeving.quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wat dan? Je niet schikken naar de kortzichtige, vaak uit één of ander boekje gehaalde mening van die anderen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Blaming-the-victimquote:Op woensdag 8 februari 2012 07:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je private seksuele voorkeur een probleem is voor anderen doe je volgens mij ergens wat fout.
Dat hoeven homo's ook niet. Hand in hand over straat lopen, zoals geliefden vaker doen, is al genoeg, hoor. Ik ken trouwens ook bar weinig homo's die over hun seksuele escapades vertellen. Niet meer dan hetero's, en guess what, die hebben geen énkel probleem.quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb nog nooit gebabbelt over wat ik in bed doe met mijn buren of omgeving.
Dan kun je ze wel makkelijker oppakken en interneren.quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:11 schreef -Techno- het volgende:
Dergelijke complexen lijken mij eerder een magneet te worden voor hangjongeren die kwaad in zin hebben.
Nah zoveel vertrouwen heb ik er niet in... Groepje mongolen loopt naar het complex... gaat auto's krassen en smeren hem weer. Pakkans nagenoeg nul.quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan kun je ze wel makkelijker oppakken en interneren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |