Bij jou zie je ook de jaartjes wel, met je 47quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben je gek, om die ouwe verlepte bakkes van jou kun je niet heen hoor
Maar ik denk ook dat SQ jonger is afgaande op haar picsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bij jou zie je ook de jaartjes wel, met je 47
los van dat pittig korte kapsel, zekerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bij jou zie je ook de jaartjes wel, met je 47
die smeert gewoon goed in elke ochtend, maar is best ene ouwe bakkusquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:56 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Maar ik denk ook dat SQ jonger is afgaande op haar pics
Ja maar jonge dat ga ik toch niet allemaal onthoudenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
earebarre, klik eens op het linkje in de OP
Dat ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
los van dat pittig korte kapsel, zeker
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:57 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja maar jonge dat ga ik toch niet allemaal onthouden
botox jonge, lijken wassen!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die smeert gewoon goed in elke ochtend, maar is best ene ouwe bakkus
VMBO is getting back at youquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:57 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja maar jonge dat ga ik toch niet allemaal onthouden
Vandaag nog in mijn handen gehad jonguhhhhquote:
VMBO of botox?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:58 schreef Stormqueen het volgende:
zou je ook eens moeten proberen kip
Meeh kon Atheneum doen maar niet gehaald wegens heule erge reken achterstand daar zal het niet aan liggen dusquote:
Alleen 45+ers mogen meepratenquote:
waarom niet?quote:
en wat heeft de inhoud van die link in de OP niet kunnen onthouden daarmee te maken dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:59 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Meeh kon Atheneum doen maar niet gehaald wegens heule erge reken achterstand daar zal het niet aan liggen dus
Hoe oud ben jij dan Bambi?quote:
Ja omdat ik nog heul niet verrimpeld ben.quote:
Bambi is 12, wat is deze?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:00 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan Bambi?
Dan had ik dat allemaal kunnen onthouden als ik er wel heen gegaan wasquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en wat heeft de inhoud van die link in de OP niet kunnen onthouden daarmee te maken dan?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
beide, het verruimt je wereldkijk maar naar patty brard
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:00 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dan had ik dat allemaal kunnen onthouden als ik er wel heen gegaan was
Ja maar dat hoeft heul niet, want het staat altijd in de OP. Altijd!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:00 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dan had ik dat allemaal kunnen onthouden als ik er wel heen gegaan was
jij bent een soort neger, die gaan pas na hun zestigste rimpelenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja omdat ik nog heul niet verrimpeld ben.
Ja maar ja maar ..................................quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar dat hoeft heul niet, want het staat altijd in de OP. Altijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij bent een soort neger, die gaan pas na hun zestigste rimpelen
Ja man, ben ik vet jaloers op!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij bent een soort neger, die gaan pas na hun zestigste rimpelen
Maar die hebben altijd zo'n grote kont die gaat toch nooit hangen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Maarre een halve he, dus of mijn lippen hangen straks op mijn strakke knieeen of ik sleep mijn billen achter me aan en heb een strakke glimlach
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ..................................alleen puckzzz is oud want die is oma. De rest is allemaal jong en fruitig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve kip natuurlijk met d'r rimpelbakkes
disclaimer
Ja daarom dus dat halvequote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:03 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Maar die hebben altijd zo'n grote kont die gaat toch nooit hangen?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen puckzzz is oud want die is oma. De rest is allemaal jong en fruitig.
Net als in dat liedje van Spring maar achterop bij mij, achterop mijn fiets.... bla bla.... dikke reet..... bla bla ..... ik had je nog zo lekker genomen.... bla bla..... met je roze rokje, met stijl en klasse (met Nezrinquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Maarre een halve he, dus of mijn lippen hangen straks op mijn strakke knieeen of ik sleep mijn billen achter me aan en heb een strakke glimlach
Dat dusquote:
visualsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Dat liedje ken ik nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Net als in dat liedje van Spring maar achterop bij mij, achterop mijn fiets.... bla bla.... dikke reet..... bla bla ..... ik had je nog zo lekker genomen.... bla bla..... met je roze rokje, met stijl en klasse (met Nezrin) bla bla...... op mijn gazelle.....
Die?
Mooi zo houden!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat liedje ken ik nietmaar het komt vast in de buurt.
vanaf hoe oud ga je als blanke tut eigenlijk rimpels krijgen? (ik ga nooit in de zon, dat dan weer niet dus dat scheelt)quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen puckzzz is oud want die is oma. De rest is allemaal jong en fruitig.
Heb je al gescoord?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:05 schreef Diconnected het volgende:
Die dj doet zo z'n best, der is alleen niemand
Oh en een naamtopique yaay![]()
Ik ga maar even een colatje bestellon
Houden zo idd, wat een kutnummer... van die Gep, Sef, Ges.... oh nee Gers, dat was hetquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat liedje ken ik nietmaar het komt vast in de buurt.
De canadees of de amerikaan dirty details!quote:
hoe dikker je kop, hoe langer het duurt. True story!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vanaf hoe oud ga je als blanke tut eigenlijk rimpels krijgen? (ik ga nooit in de zon, dat dan weer niet dus dat scheelt)
WIN!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe dikker je kop, hoe langer het duurt. True story!
Zit ik nog echt heul lang veiligquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Beide natuurlijk! Lijken wassen!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:06 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
De canadees of de amerikaan dirty details!
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan ook dirty details i wantzzzquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:08 schreef Diconnected het volgende:
Nee amerikaan en canadees zijn nergens te bekennen boehoeheb alleen Valeria, ze is wel bi
ben ik gister ook tam mee geworden lawl.
Film Hostel gezien?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:08 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Kan ook dirty details i wantzzz
Ja ik ook, en striae armen en tettenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een hangpensje. Met striae. Ik kan zo gaan jokken dat ik al gebigd heb
Uuh neequote:
Jij bent toch heul niet dikquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:07 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Zit ik nog echt heul lang veilig
Weeg 106 kiloquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij bent toch heul niet dik
Ben jij bi-curieus?!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:08 schreef Diconnected het volgende:
Nee amerikaan en canadees zijn nergens te bekennen boehoeheb alleen Valeria, ze is wel bi
ben ik gister ook tam mee geworden lawl.
En ook helemaaaaal geen reclame in het geschreven stukje hoorquote:Met de wintermaanden nog voor de boeg en sneeuw die langzaamaan toch echt uit de hemel komt vallen zit ik eigenlijk het liefst bij een knisperend haardvuur warm te blijven en trekt het idee van lichaamsbeweging in welke vorm dan ook me absoluut niet aan. Toch hebben jullie vorige week al kunnen lezen dat ik me toch over mijn aversie tegen beweging heen probeer te zetten en manieren probeer te vinden om het “leuk” en “uitdagend” voor mezelf te maken (zie: Kangoo Jumps). Om het nóg leuker voor mezelf te maken heb ik de afgelopen maand ook de Nike+ Sportswatch GPS getest. Yay for me!
Butters!quote:
Nou moet je ophouden hoor.quote:
That's a whole lotta lovin'!quote:
Je zou toch zeggen van wel als je het zo leestquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.beautylab.nl/2012/02/serena-test-nike-sportswatch-gps/
Zou ze dit artikel ietsjes vooruit hebben geschreven?
[..]
En ook helemaaaaal geen reclame in het geschreven stukje hoor
Lekker zacht en knuffelig met streepjesquote:
Hehe ik weet het goed te verbloemen hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nou moet je ophouden hoor.Er blijft niks van het beeld dat ik van jou had over
Kijk maar eens op IMDB of wikipedia, dan weet je hoe het nu met die Amerikaan en de andere dude isquote:
Ik denk het niet hoor, beautybloggers zijn vaak wel heel kritisch over zulke (gekregen) gadgets endezoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:11 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen van wel als je het zo leest
Ik d8 dat ik je best goed had gezien op die funny foto's met milka. Maar schijnbaar nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:12 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hehe ik weet het goed te verbloemen hoor
cozy?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom is er geen Engels woord voor Gezellig
Kom toch echt niet verder dan 1.76quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
maar oorbeer is fries, dus 1.98, dus dan is ze niet zo dik!
hoax, dikke mensen stinken altijdquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh kak, ik heb gedoucht, dus ik ben niet vies meer.
Das al een tijdje geleden zo'n 3 jaar schat ik was toen 85 ofzoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik d8 dat ik je best goed had gezien op die funny foto's met milka. Maar schijnbaar niet
oh ja da;s waar...quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoax, dikke mensen stinken altijd
Dat dus..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nou moet je ophouden hoor.Er blijft niks van het beeld dat ik van jou had over
een mega overweight peutertje, noooooooooooooooooooozquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:14 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Das al een tijdje geleden zo'n 3 jaar schat ik was toen 85 ofzoik wil weer afvallen!
Ik meur me toch een partijquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoax, dikke mensen stinken altijd
Truste skjoe!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga slapen vieze stinkbiggen van me!
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga slapen vieze stinkbiggen van me!
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
een mega overweight peutertje, nooooooooooooooooooooz
Oh vandaarquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:14 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Das al een tijdje geleden zo'n 3 jaar schat ik was toen 85 ofzoik wil weer afvallen!
quote:
trustenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga ook slapenKoppijn en morgen wss eerder weg omdat het volgens mijn moeder gaat sneeuwen en dat vriest dan meteen vast aan de grond waardoor het spiegelglad wordt
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga ook slapenKoppijn en morgen wss eerder weg omdat het volgens mijn moeder gaat sneeuwen en dat vriest dan meteen vast aan de grond waardoor het spiegelglad wordt
Dat dus.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Gaat het weer sneeuwen? Vannacht?
Hoerenzooi...
tis leuk als je vrij bent of thuis kunt werken, maar ben er nu wel weer klaar mee...
Hoop het wel voor jequote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:19 schreef Diconnected het volgende:
Ik hoop dat m'n trein gaat morgenheb net gecheckt en hij gaat wel, ben benieuwd hoe dat is als ik in Brussel ben
Oei, dat is wel even spannend dan... Zal voor je duimen dat alles goed verlooptquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:19 schreef Diconnected het volgende:
Ik hoop dat m'n trein gaat morgenheb net gecheckt en hij gaat wel, ben benieuwd hoe dat is als ik in Brussel ben
Gaat wel goed komenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:19 schreef Diconnected het volgende:
Pork piesquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:23 schreef Diconnected het volgende:
Mams haalt me op bij schiedam gelukkig. Maargoed ik zie welneem wel wat extra broodjes mee just in case.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga ook lekker slaapjes doen, tot later!
you haz PMquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
Fuck vergeten te zeggen
OOIE EN BGTES JULLIE LAKJONS ZIJN ERPM ADRESJONS PLZ
Lekker slapen Kipquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga ook lekker slaapjes doen, tot later!
Liefquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:23 schreef Diconnected het volgende:
Mams haalt me op bij schiedam gelukkig. Maargoed ik zie welneem wel wat extra broodjes mee just in case.
Jawel, tram und so maar mama vind het al spannend genoeg dat ik met koffer + tas + handtas + kruk (die echt in de weg zit) onderweg benquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:26 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Lief
Is er vanaf Schiedam geen goede OV verbinding naar jouw hometown dan?
Pakezel!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jawel, tram und so maar mama vind het al spannend genoeg dat ik met koffer + tas + handtas + kruk (die echt in de weg zit) onderweg ben
quote:
quote:Wie wil mij nou niet lepeltje lepeltje?
Dit nieuwe ijsje met een zachte karamel-vulling, omringd door zowel chocolade chunks en romig karamel ijs, brengt jou naar wel 3 hoogtepunten.
Binnenkort overal in heeeeeeeeeeeel Nederland en donderdag voor het eerst te proeven in de avondwinkel Sterk, Clercqstraat 1 in Amsterdam. Wees de aller-allereerste die mij (Karamel Sutra) en de 2 andere Core Range ijssoorten (gratis) mag uitproberen. En mee naar huis mag nemen.
Zie ik je donderdag om 20.00 uur?
Amsterdam.... Hmmz.. Net iets te ver voor een ijsje. Dan wacht ik wel tot ie ook hier te kopen is.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wist het wachtwoord niet eens meer![]()
![]()
![]()
http://www.etsy.com/listi(...)?ref=af_shop_favitem
de tweede.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Leuk dat je een bestelling hebt
Ze willen dat we zo'n 90 pagina's, verdeeld over hoofdstukken uit 5 verschillende boeken, gaan lezen in 1 week.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:54 schreef Jacqie1986 het volgende:
Gaat lekker met die scholen van jullie
quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ze willen dat we zo'n 90 pagina's, verdeeld over hoofdstukken uit 5 verschillende boeken, gaan lezen in 1 week.
Naast een ander vak waarvoor we 5 hoofdstukken moeten lezen.
De Aldi heeft nep B&J's, 1 daarvan lijkt hier wel wat op.. Karamel ijs met heel veel heerlijke bolletjes chocolade/ Karamel en Karamel saus.. Dus als je ervan houdt lunchen je die ook proberenquote:
Dat!quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:26 schreef Stormqueen het volgende:
vandaag is roooood, de kleur van mijn lippen!
En schoenen! En nagels!
Eat aaalll the sausagequote:Op woensdag 8 februari 2012 09:54 schreef Diconnected het volgende:
Waarom is ewngels brood zo smerig
quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:19 schreef Loqi het volgende:
[..]ik sneed gisteren een rode paprika open.. (was van buiten helemaal gaaf) zat ie vol witte en zwarte pluis van binnen!
![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoop dat ik vandaag drie pakketjes krijg
Printer en boeken en dan hoop ik nog op suedesquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook
Ik heb er alleen maar 1 besteld
quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:24 schreef Loqi het volgende:
Ik ga dadelijk naar de groothandel in Veldhoven met![]()
Die printer is ook al even onderweg... niet?quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Printer en boeken en dan hoop ik nog op suedes
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
Fuck vergeten te zeggen
OOIE EN BGTES JULLIE LAKJONS ZIJN ERPM ADRESJONS PLZ
Zou dinsdag komen maar uitgesteld naar vamdaag want kloteweer. Wel zondag besteld al lolquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die printer is ook al even onderweg... niet?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
And then paint tha kitties' nails with it![]()
Hahahahah! Niet nee?? Oh, nee, dan zou ik het niet doenquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:29 schreef Loqi het volgende:
[..]I no has deathwish (hoewel ze t waarschijnlijk gewoon zouden toelaten als t niet zo zou stinken
)
Zwaai je even?quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:24 schreef Loqi het volgende:
Ik ga dadelijk naar de groothandel in Veldhoven met![]()
uiteraardquote:
geeeetverquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn collega pakt net een grote mok met koffie. Gooit ze er serieus (ik heb geteld) 12 suikerstickjes en 12 melkstickjes inWant de thee kwam dr neus uit en we kunnen ff geen choco halen achter want de mannen hebben cursus.
Mijnquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:36 schreef Loqi het volgende:
Het is dat ik metga, anders had ik wel bestellingen genomen.. maar ik denk dat hij zich al genoeg verveelt als ik voor 1 persoon moet uitzoeken
[..]
uiteraard
NIET!!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn collega pakt net een grote mok met koffie. Gooit ze er serieus (ik heb geteld) 12 suikerstickjes en 12 melkstickjes inWant de thee kwam dr neus uit en we kunnen ff geen choco halen achter want de mannen hebben cursus.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijngaat, als ik hem zeg wat ik nodig heb en wat voor kleuren ik zoek enzo, altijd meehelpen
Dolle Deals Dagen, 20% korting op alles! BUY EVERYTHING!quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:36 schreef Loqi het volgende:
Het is dat ik metga, anders had ik wel bestellingen aangenomen.. maar ik denk dat hij zich al genoeg verveelt als ik voor 1 persoon moet uitzoeken
[..]
uiteraard
quote:NIEUW!
Vinger Condooms
Deze gepoederde latex vingercondooms zijn
bruikbaar voor diverse hygiënische doeleinden.
Ze zijn ideaal wanneer er bijvoorbeeld een wondje is op
één van de vingers en vermijden huidcontact. Verpakt per 100
stuks in een zakje voor ¤ 2,95.
I wanna go....quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dolle Deals Dagen, 20% korting op alles! BUY EVERYTHING!
quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:38 schreef Loqi het volgende:
[..]das dan wel handig.. de mijne is zo kleurenscheel als wat, dus als ik zeg ik moet 'deze naam hebben in deze kleur (groen ofzo)' dan komt ie terug met een blauwe
quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dolle Deals Dagen, 20% korting op alles! BUY EVERYTHING!
Als je Lies dan gaat vingeren en je hebt een wondje, dan blijf je SOA-vrijquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hendig, ik sla een voorraadje in
quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je Lies dan gaat vingeren en je hebt een wondje, dan blijf je SOA-vrij
Royal sadness... Ik denk dat Lies niet op tijd terug is met de auto...quote:
no more fishfingers!quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Sowieso, ook zonder wondje! Weet je hoe vies man
Doe groep 13 opdracht 1 en dan underscores erbij oidquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:36 schreef Lindytje het volgende:
Spees, klopt het dat voor saonm nergens vermeld staat hoe de opdracht moet heten als je hem inlevert? Of ben ik scheel?
ik heb een no buy. Maar die groothandel is maar tien minuten fietsen vanaf mijn werk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Royal sadness... Ik denk dat Lies niet op tijd terug is met de auto...
quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou zelfs in de pauze op en neer kunnen
Ja, dat had ik zelf ook al wel bedachtquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Doe groep 13 opdracht 1 en dan underscores erbij oiden soanm natuurlijk
Ik zie t ook nergens
Neequote:Op woensdag 8 februari 2012 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
Dat ik het niet zie betekent niet dat t nergens staat hequote:Op woensdag 8 februari 2012 10:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat had ik zelf ook al wel bedacht
Maar het staat dus nergens
Joh!quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat ik het niet zie betekent niet dat t nergens staat he
Veldhoven is idd een redelijk stuk fietsen vanuit Almerequote:Op woensdag 8 februari 2012 10:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Mja dat betekent voor mij dat het dus teringver is dus ik kan er zelfs niet ná mijn werk heen
Bestel een nieuwen printer, ik ben al sinds zondag enthousiastquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet. Maar toch. Irritant.
ik heb al schoenen jonge!quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bestel een nieuwen printer, ik ben al sinds zondag enthousiast
Hendigquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb trouwens al een schmancy full color laserprinter. Alleen geen toners. Want 300 euro.
Skjoe's copyshop, voor al uw flaaiersquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik gebruik 'm vaak om flyers te printen. Vandaar.
Trots op jequote:Op woensdag 8 februari 2012 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wel een win-win.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Veldhoven is idd een redelijk stuk fietsen vanuit Almere
Ik lollerdequote:Op woensdag 8 februari 2012 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb die printer toen trouwens geruild tegen een knutselkoffer, lijken wassen
quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb die printer toen trouwens geruild tegen een knutselkoffer, lijken wassen
Nee, alleen het rubber zelfquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik lollerde![]()
Zaten je zelfgemaakte schuimrubber haarspelden er ook nog in?
[ afbeelding ]![]()
Ja man!! bazenspul was dat!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ruik het spul gewoon weer als ik naar dat plaatje kijk
Het is vaak genoegquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die kan je ook vet hendig in je haar doenquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:00 schreef Lindytje het volgende:
WTF, ik google op rubber haarspeld en ik krijg:
[ afbeelding ]
Fucking skippy
Hopelijk nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik kan met 9 in mijn mandje nog wel gewoon de flatrate kiezenOf krijg je daarna pas een melding?
De docent kan gewoon geen goeden announcements plaatsenquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:49 schreef Lindytje het volgende:
Maar ze kan het zelf niet, hahahahhahah!!! EINZ!!11!111!!!11!!!
quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee spees denkt dat de docente een mongol is nu
quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kijk wat voor mooien plaatje ze voor me hebben gemaakt in de mw2 sc
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kijk wat voor mooien plaatje ze voor me hebben gemaakt in de mw2 sc
[ afbeelding ]
Nu heb je donker pitjesbrood?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Eton.Mijn broodjes zijn alweer op.
Ik heb nu niks meer, broodtrommel jeweetz.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu heb je donker pitjesbrood?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar het was inderdaad donker pitjesbrood. Ik begin het eindelijk lekker te vinden.
Was 'ie stuque?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:
eindelijk werkt mijn blog weer, nu weer posts maken
Faalgoogle.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yes door Google Friend Connect nog wel
quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:10 schreef princess-a het volgende:
Even binnenvallen om te vertellen dat ik mijn eerste salarisverhoging in da pocket hebmax was 6% maar omdat ik nog maar 3 maanden in dienst ben kreeg ik 4%
spend ALL zhe money
quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:10 schreef princess-a het volgende:
Even binnenvallen om te vertellen dat ik mijn eerste salarisverhoging in da pocket hebmax was 6% maar omdat ik nog maar 3 maanden in dienst ben kreeg ik 4%
spend ALL zhe money
niiiicequote:Op woensdag 8 februari 2012 12:10 schreef princess-a het volgende:
spend ALL zhe money
Bubs, kijk maar even op knmi.nl, slechts 10-20% kans op opnieuw vorstquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)de_week_terug__.html
![]()
Nog langer gezeik om de Elfstedentocht![]()
Komt vast goedquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
Nice P-a!!
Ik heb morgen mijn beoordelingsgesprek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |