Bij jou zie je ook de jaartjes wel, met je 47quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben je gek, om die ouwe verlepte bakkes van jou kun je niet heen hoor
Maar ik denk ook dat SQ jonger is afgaande op haar picsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bij jou zie je ook de jaartjes wel, met je 47
los van dat pittig korte kapsel, zekerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bij jou zie je ook de jaartjes wel, met je 47
die smeert gewoon goed in elke ochtend, maar is best ene ouwe bakkusquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:56 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Maar ik denk ook dat SQ jonger is afgaande op haar pics
Ja maar jonge dat ga ik toch niet allemaal onthoudenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
earebarre, klik eens op het linkje in de OP
Dat ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
los van dat pittig korte kapsel, zeker
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:57 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja maar jonge dat ga ik toch niet allemaal onthouden
botox jonge, lijken wassen!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die smeert gewoon goed in elke ochtend, maar is best ene ouwe bakkus
VMBO is getting back at youquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:57 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja maar jonge dat ga ik toch niet allemaal onthouden
Vandaag nog in mijn handen gehad jonguhhhhquote:
VMBO of botox?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:58 schreef Stormqueen het volgende:
zou je ook eens moeten proberen kip
Meeh kon Atheneum doen maar niet gehaald wegens heule erge reken achterstand daar zal het niet aan liggen dusquote:
Alleen 45+ers mogen meepratenquote:
waarom niet?quote:
en wat heeft de inhoud van die link in de OP niet kunnen onthouden daarmee te maken dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:59 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Meeh kon Atheneum doen maar niet gehaald wegens heule erge reken achterstand daar zal het niet aan liggen dus
Hoe oud ben jij dan Bambi?quote:
Ja omdat ik nog heul niet verrimpeld ben.quote:
Bambi is 12, wat is deze?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:00 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan Bambi?
Dan had ik dat allemaal kunnen onthouden als ik er wel heen gegaan wasquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en wat heeft de inhoud van die link in de OP niet kunnen onthouden daarmee te maken dan?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
beide, het verruimt je wereldkijk maar naar patty brard
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:00 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dan had ik dat allemaal kunnen onthouden als ik er wel heen gegaan was
Ja maar dat hoeft heul niet, want het staat altijd in de OP. Altijd!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:00 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dan had ik dat allemaal kunnen onthouden als ik er wel heen gegaan was
jij bent een soort neger, die gaan pas na hun zestigste rimpelenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja omdat ik nog heul niet verrimpeld ben.
Ja maar ja maar ..................................quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar dat hoeft heul niet, want het staat altijd in de OP. Altijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij bent een soort neger, die gaan pas na hun zestigste rimpelen
Ja man, ben ik vet jaloers op!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij bent een soort neger, die gaan pas na hun zestigste rimpelen
Maar die hebben altijd zo'n grote kont die gaat toch nooit hangen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Maarre een halve he, dus of mijn lippen hangen straks op mijn strakke knieeen of ik sleep mijn billen achter me aan en heb een strakke glimlach
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ..................................alleen puckzzz is oud want die is oma. De rest is allemaal jong en fruitig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve kip natuurlijk met d'r rimpelbakkes
disclaimer
Ja daarom dus dat halvequote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:03 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Maar die hebben altijd zo'n grote kont die gaat toch nooit hangen?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen puckzzz is oud want die is oma. De rest is allemaal jong en fruitig.
Behalve kip natuurlijk met d'r rimpelbakkes
Net als in dat liedje van Spring maar achterop bij mij, achterop mijn fiets.... bla bla.... dikke reet..... bla bla ..... ik had je nog zo lekker genomen.... bla bla..... met je roze rokje, met stijl en klasse (met Nezrinquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Maarre een halve he, dus of mijn lippen hangen straks op mijn strakke knieeen of ik sleep mijn billen achter me aan en heb een strakke glimlach
Dat dusquote:
visualsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Dat liedje ken ik nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Net als in dat liedje van Spring maar achterop bij mij, achterop mijn fiets.... bla bla.... dikke reet..... bla bla ..... ik had je nog zo lekker genomen.... bla bla..... met je roze rokje, met stijl en klasse (met Nezrin) bla bla...... op mijn gazelle.....
Die?
Mooi zo houden!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat liedje ken ik nietmaar het komt vast in de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |