Bij jou zie je ook de jaartjes wel, met je 47quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben je gek, om die ouwe verlepte bakkes van jou kun je niet heen hoor
Maar ik denk ook dat SQ jonger is afgaande op haar picsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bij jou zie je ook de jaartjes wel, met je 47
los van dat pittig korte kapsel, zekerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bij jou zie je ook de jaartjes wel, met je 47
die smeert gewoon goed in elke ochtend, maar is best ene ouwe bakkusquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:56 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Maar ik denk ook dat SQ jonger is afgaande op haar pics
Ja maar jonge dat ga ik toch niet allemaal onthoudenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
earebarre, klik eens op het linkje in de OP
Dat ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
los van dat pittig korte kapsel, zeker
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:57 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja maar jonge dat ga ik toch niet allemaal onthouden
botox jonge, lijken wassen!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die smeert gewoon goed in elke ochtend, maar is best ene ouwe bakkus
VMBO is getting back at youquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:57 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja maar jonge dat ga ik toch niet allemaal onthouden
Vandaag nog in mijn handen gehad jonguhhhhquote:
VMBO of botox?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:58 schreef Stormqueen het volgende:
zou je ook eens moeten proberen kip
Meeh kon Atheneum doen maar niet gehaald wegens heule erge reken achterstand daar zal het niet aan liggen dusquote:
Alleen 45+ers mogen meepratenquote:
waarom niet?quote:
en wat heeft de inhoud van die link in de OP niet kunnen onthouden daarmee te maken dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:59 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Meeh kon Atheneum doen maar niet gehaald wegens heule erge reken achterstand daar zal het niet aan liggen dus
Hoe oud ben jij dan Bambi?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |