quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:16 schreef mr.flame het volgende:
![]()
![]()
Edit: Weet iemand de track die begint op 24:00 en dropt op 24:57? Zou best een track van Distance zelf kunnen zijn aan de stijl te horen... Iemand?![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:20 schreef TC_Artemis het volgende:
sommige breaks worden echt te vaak gebruikt
amen
son of aquote:Op zondag 26 februari 2012 22:20 schreef TC_Artemis het volgende:
sommige breaks worden echt te vaak gebruikt
amen
Deze man begrijptquote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:44 schreef Seamonkey- het volgende:
De nieuwe Burial is werkelijk waar briljant!
Wat een genie is die man
Ik ken maar 1 goeie burial trackquote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:44 schreef Seamonkey- het volgende:
De nieuwe Burial is werkelijk waar briljant!
Wat een genie is die man
Zonde! Deze zal je zeker niet teleurstellen!quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:48 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 goeie burial track
Just kidding, ik stel zo lang mogelijk het luisteren van z'n nieuwe EP uit.. dat is iets wat ik altijd met burial doe, ik weet niet waarom.
Hahaha, dat volkquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:14 schreef Arcturus het volgende:
Wie kan mij vertellen hoe het nummer vanaf 0:56 heet?
Het is monster dub dus.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:14 schreef Arcturus het volgende:
Wie kan mij vertellen hoe het nummer vanaf 0:56 heet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo lang er een stevige bassline aanwezig is houd ik van alle dubstepquote:Op maandag 5 maart 2012 18:28 schreef MineraalWater het volgende:
Geen idee of jullie dit waarderen hier
Ik snap niet dat die gast nu doet wat hij doetquote:Op maandag 5 maart 2012 23:09 schreef Beardslasher het volgende:
hoe is een dj-set van James Blake eigenlijk? iemand ervaring mee?
Ik was er niet bij maar vorig jaar bij DMZ draaide hij ook Beyoncé en dergelijke. Dus niet echt een typisch setje. Ben wel benieuwd!quote:Op maandag 5 maart 2012 23:09 schreef Beardslasher het volgende:
hoe is een dj-set van James Blake eigenlijk? iemand ervaring mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Solitude![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:58 schreef mr.flame het volgende:
Verse mix van Solitude voor Solace![]()
![]()
Wat een ongelooflijk lekkere mix weer.
Kippenvel als Late - Losing you binnenvalt![]()
Solace Podcast 002 Feat. Solitude
Youtube-link:
Tracklist:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Solitude![]()
![]()
de tracklist ziet er veelbelovend uit
Nosce te ipsum.
Ik krijg hem met de poohooostquote:
Ook maar ff luisteren danquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:49 schreef Beardslasher het volgende:
Solitude heeft ook net een synkro mix gemaakt
Klinkt gewoon als Excision, die...quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Niet geliefd door iedereen, ik hou ervan
edit: jammer dat dat einde zo opgepitcht wordt
Heerlijkquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:55 schreef AlexanderC het volgende:
[ afbeelding ]
ben wel even stil van hoe tof deze nummers zijn...
Ja vetquote:Op maandag 5 maart 2012 18:28 schreef MineraalWater het volgende:
Geen idee of jullie dit waarderen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |