Goed.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hai, hoe gaat het met poetel?
Dan moet ik eerst opruimenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
opgenomen met de webcam
![]()
![]()
![]()
Poetelcam![]()
![]()
Mogen we een live feed?
De mijne nu ookquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
iszo! Mijn favo roodachtige
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst opruimen
En de helft van de tijd zit hij in de slaapkamer, dus kan je hem niet zien (het gaat mij vooral om het geluid)
Dat is wel super fijn! Kan je voortaan met een gerust hart van huisquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goed.![]()
Hij was vandaag voor het eerst alleen terwijl ik aan het werk was. Muts die ik ben heb ik de halve middag aan hem zitten denken(het is maar goed dat ik geen kinderen heb, ik zou geen moment rust meer hebben
).
Maar het is goed gegaan, ik heb het opgenomen met de webcam. Hij heeft voor zover ik nu kan zien een enkele keer een jank laten horen die de buren misschien zouden kunnen horen, maar is over het algemeen stil.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
Fijn dat het goed gaat met hont Schaar!
Heb je base en top coat hier liggen trouwens.
Kwam eigenlijk wel goed uit dat het er nog niet op stond. Nu viel m'n saldo extra mee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JEEEEJJJJ!
*o fuck a duck, zal snel geld overmaken*
En ik ben heel blij dat het goed gaat thuis.
Mijn vorige hond had dus verlatingsangst en blafte en jankte aan 1 stuk door als hij alleen was. Dat is echt vermoeiend, want dan kan je dus niet eens een kwartiertje weg zonder dat de buren daar last van hebben
Nagelriemen lakkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
Waarom maken mensen foto's van hun nagels en zetten die online, als ze helemaal niet netjes kunnen lakken?
http://www.addictedtoalif(...)rry-m-raspberry.html
Die is heul zo erg nog nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
Waarom maken mensen foto's van hun nagels en zetten die online, als ze helemaal niet netjes kunnen lakken?
Die foto van de onderkant van het flesje ookquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
Volgens mij zit dat aan de sticker vast geplaktquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die foto van de onderkant van het flesje ook.
Is toch kleine moeite om dat stof er even af te vegen??
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Volgens mij ben ik ziek aan het worden. De hele dag vette koppijnen toen ik thuiskwam was TD daar en ik pakte de lakjes uit en dacht: 'Meh.'
Voor mezelf: CG Tinsel Town en Some like it haute. En Opi Metallic 4 life. Het zit ook allemaal in dezelfde kleurlijnquote:
Dat helpt dan idd niet nee. Maar wel pretty!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Voor mezelf: CG Tinsel Town en Some like it haute. En Opi Metallic 4 life. Het zit ook allemaal in dezelfde kleurlijn
Ik had het al gespot ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat is in zijn geheel een goede bashblog zeg
[ afbeelding ]
Goed geblend
Welk lakje waar en hoe?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
Fuuu, ik wil dat lakje falen. Waarom reageert Lin nou niet.
Ja ik heb ook helemaal geen zin om te lakkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat helpt dan idd niet nee. Maar wel pretty!!!
Ook dat had ik gezien.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
d'r ooglooks zijn niet zo slecht, da's dan weer jammer
[..]
Welk lakje waar en hoe?
quote:Advertorial – Is je lover niet zo attent als je zou willen? Dit jaar wel, door de Valentijn Helpdesk! Wil je voor Valentijnsdag van je Valentijn een mooie bos bloemen? Dan kan je op Mooiwatbloemendoen.nl of via 0800-6688666 hulp inschakelen. Vertel de helpdeskmedewerker hoe je vriend heet en wat voor bloemen je wilt. Zij maken een filmpje voor je vriendje, en herinneren hem op andere manieren. Wel doen alsof je verrast bent, hč!
Jaaaa, ik vind dit zo belachelijk!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]En dan krijg je straks nog niks.
Dit is bijna net zo erg als dat programma: ''Moet je me niet wat vragen??"
Hoeveel issie?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ook dat had ik gezien.
CG Let's Do It In 3D. Ik wil hem toch falen, en Lin wou toen met Debs meedoen maar was te laat, dus ik wil weten of ze met mij mee wilt doen. Scheelt weer verzendkosten.
Zijn de verzendkosten belachelijk hoog of valt mee?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
12 dollar en dan nog verzendkosten erbij.
4,95 voor het eerste lakje, 2,95 voor elke extra.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zijn de verzendkosten belachelijk hoog of valt mee?
Ik vind het veel voor de usaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
4,95 voor het eerste lakje, 2,95 voor elke extra.
En dat is ook echt wel wat het tegenwoordig ongeveer kost om zo'n lakje te verzenden.
Okayquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
4,95 voor het eerste lakje, 2,95 voor elke extra.
En dat is ook echt wel wat het tegenwoordig ongeveer kost om zo'n lakje te verzenden.
Ja maar dat kost het dus wel echt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind het veel voor de usa
TD ook?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar dat kost het dus wel echt.
De verzendkosten zijn daar een paar weken geleden omhoog gegaan. Flat rate box is ook 3 dollar duurder geworden toen.
In euro's kom ik, als ik er 1 bestel, uit op 13 euro, ietsje naar boven afgerond.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dus bij elkaar zou dat op ongeveer 15,50 voor 1 lak komen...
hmmm.... to faal or not to faal....
Kun je net zo goed los bestellen want anders zit je weer met verzenden binnen NLquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
In euro's kom ik, als ik er 1 bestel, uit op 13 euro, ietsje naar boven afgerond.
Ohquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die vragen er al 20 dollar voor terwijl een flat rate box minder kost.
Ik wil wel tot de 17e van maart wachten hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je net zo goed los bestellen want anders zit je weer met verzenden binnen NL
Dat. Ik kan ze dan gewoon meenemen naar de meet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wil wel tot de 17e van maart wachten hoor
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom wil ik nou wel kopen maar niet lakkenBeter was het andersom
Maar jij mag niet bestellen want jij hebt een no-buyquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
voor die 2$ zou ik lekker zelluf bestellen lol
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar jij mag niet bestellen want jij hebt een no-buy
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hoef die ook nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon zoeken op 'lets do it in 3d' en dan de goedkoopste.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik kan heul die verkoper niet vinden op ebay
Whut srsly?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:33 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind lets do it zo tegenvallen irl
yes, maar dat is mijn mening ... ik weet niet hoor, ik vind hem gewoon lang niet zo mooi als kaleidoscope him out of octa gona wildquote:
Waaat, waarom dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:33 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind lets do it zo tegenvallen irl
Ja als ik Octa zou hebben zou ik die ook wel mooier vinden denk ikquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
yes, maar dat is mijn mening ... ik weet niet hoor, ik vind hem gewoon lang niet zo mooi als kaleidoscope him out of octa gona wild
JA SORRYquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Waaat, waarom dan?
Ik ben gek op de kaleidoscope's namelijk, dus dacht dat ik met een donkergrijze sowieso niet de fout in kon gaan.
Die lichtroze is ook mooierquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja als ik Octa zou hebben zou ik die ook wel mooier vinden denk ik.
Hihi, precies.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja als ik Octa zou hebben zou ik die ook wel mooier vinden denk ik.
Heb al bijna 2 maanden amper lak op alleen in het weekend soms, echt erg...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom wil ik nou wel kopen maar niet lakkenBeter was het andersom
Gewoon doen wat jij het mooiste vind hoor, kleuren zijn persoonlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hm die seller heeft ook Kaleidoscope him out.Shit dilemma.
Wil jij er niet vanaf?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gewoon doen wat jij het mooiste vind hoor, kleuren zijn persoonlijk
Ik baalde gewoon dat ik hem niet zo mooi vond en redelijk veel betaald
Die is een hele dollar goedkoper!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hm die seller heeft ook Kaleidoscope him out.Shit dilemma.
Wat heb jij ervoor betaald dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gewoon doen wat jij het mooiste vind hoor, kleuren zijn persoonlijk
Ik baalde gewoon dat ik hem niet zo mooi vond en redelijk veel betaald
oh maar hijs wel holo hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wil jij er niet vanaf?![]()
(en nee niet voor Paris Couture)
Ik vind die kleur opzich wel mooi, maar als hij niet zo holo is vind ik het zonde.
MAAR IK WIL NOG STEEDS JOUW PARIS COUTUREquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wil jij er niet vanaf?![]()
(en nee niet voor Paris Couture)
Ik vind die kleur opzich wel mooi, maar als hij niet zo holo is vind ik het zonde.
Geen idee meer, wel teveelquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die is een hele dollar goedkoper!![]()
[..]
Wat heb jij ervoor betaald dan?
Het is een van mijn weinige holo's. Misschien als ik er meer hebquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
MAAR IK WIL NOG STEEDS JOUW PARIS COUTURE
Dat ging ik net vragen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh maar hijs wel holo hoor
en nee hij gaat niet weg :p
Geen feestmeet zonder Uftquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:39 schreef milka82 het volgende:
![]()
Wanneer hullie naar Friesland komen, wel even melden he! Ik ruik een feest meet!
Ja want die is ook echt?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
De goedkoopste op ebay is 3,50 dollar?
Goedkoopste wat?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Weet ik veelquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:39 schreef milka82 het volgende:
![]()
Wanneer hullie naar Friesland komen, wel even melden he! Ik ruik een feest meet!
Das die listing, denk ik, als je dan de juiste kleur selecteert wijzigt de prijs.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kaleidoscope... 4 verschillende kleuren. (en dan nog 2 OMG's en een zooi tronica's...)quote:
Ow ik zie hem nuquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Das die listing, denk ik, als je dan de juiste kleur selecteert wijzigt de prijs.
Ik dacht al, die zie ik heel niet! Maar vandaar.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ow ik zie hem nu
Gemeen zeg
En jij denkt dat ik niet in Leeuwarden sta te feesten......quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Geen idee hoe vriendlief gaat reageren op "O ja we moeten de nagellakdames in friesland bezoeken als we naar elfstedentocht gaan
"
Ik gok iets van:![]()
![]()
Ik wil ook wel meebestellen plzquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
Als Lin nou even zegt wat ze wilt, dan kan ik ze bestellen en me daarna focussen op mijn bezoek.
O ja !quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:45 schreef milka82 het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik niet in Leeuwarden sta te feesten......Like duh!
Is goed, gezellig!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O ja !Als we naar friesland komen; moeten we even nummers ruilen
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:58 schreef princess-a het volgende:
Wel zeggen hoor Priem! Ik zou namelijk niet naar de elfstedentocht gaan, maar als er nagellakdames zijn wel natuurlijk
Net een soort slipcursus gehad. Op een spekglad industrieterrein moest ik keihard gassen. Instructeur bracht constant de auto uit balans en dan moest ik de balans weer vinden. Geweldig
Mooie extra!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:58 schreef princess-a het volgende:
Wel zeggen hoor Priem! Ik zou namelijk niet naar de elfstedentocht gaan, maar als er nagellakdames zijn wel natuurlijk
Net een soort slipcursus gehad. Op een spekglad industrieterrein moest ik keihard gassen. Instructeur bracht constant de auto uit balans en dan moest ik de balans weer vinden. Geweldig
Whaoooo stoerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:58 schreef princess-a het volgende:
Jullie moeten gewoon komen, da fuck!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:04 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Milka weet nog niet of we dit weekend naar friesland komen zal ik anders t flutsje even op de post gooien?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:08 schreef princess-a het volgende:
Ik kan weer niet quoten
Maar was inderdaad heel vetDie auto spinde, en ik tegensturen
En steeds uitglijden en kalm blijven en reageren
was ook een mongool die deed het midden in een woonwijk, terwijl we elkaar passeerden, ik reed er uit en hij er in, en ineens deed hij zon slip. Met opzet
Heb 5 minuten zitten vloeken wat een mongool dat dat was
Mehehe zal even iemand proberen over te halenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:09 schreef milka82 het volgende:
[..]
Jullie moeten gewoon komen, da fuck!
Tuullijk! Waarom wil ie niet dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:09 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Mehehe zal even iemand proberen over te halen
Gevaarlijk blah blah blah slecht weer blah blah blahquote:
Had ik vandaag ook al last vanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:11 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!!
Jullie zullen het niet geloven, maar ik heb soms nog een leven naast fok
Bambi, ik doe mee
Kan zijn dan je m op de meet dan aan 1 van de brabo's mee moet geven, want ik weet niet zeker of ik kan dan
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
En allemaal lets do it in 3d toch?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ja, lastig is dat!! Ik zou bijna kluizenaar wordenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Had ik vandaag ook al last vanHeb de helft gemist.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:13 schreef princess-a het volgende:
Priem das wel logisch hoor, die heart attackIk was iets te geconcentreerd en geloofde het eerst niet toen mn instructeur direct zei dat die jongen het met opzet deed, totdat ik in zn grijnzende gezicht keek (van die jongen dus he) en dan wint bij mij de boosheid want het ging echt nét goed
en voor Milka:
Bûter, brea en griene tsiis, wa dat net sizze kin, komt net by ûs op 't iis!
Weljaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
En dan elke halve seconden kijken of er een nieuwe post isquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, lastig is dat!! Ik zou bijna kluizenaar worden
Dat jaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En dan elke halve seconden kijken of er een nieuwe post is
En drie keer in de week zwart schoonmaken bij de buren op de hoek. Want anders geen nagellak kunnen falenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat ja
En uiteraard een uitkering aanvragen, want ik moet ook roken tijdens het fokken
Ik dacht ff dat je me riep, maar de rest van de zin had net zo goed chinees kennen zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:19 schreef milka82 het volgende:
QFT Bûter, brea en griene tsiis, wa dat net sizze kin, komt net by ûs op 't iis!
Boter, brood en groene kaas, wie dat niet zeggen kan, komt niet bij ons op het ijsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat je me riep, maar de rest van de zin had net zo goed chinees kennen zijn
Ook datquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En drie keer in de week zwart schoonmaken bij de buren op de hoek. Want anders geen nagellak kunnen falen
Bedankt enquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zo, dan ga ik nu gezellig doen hier. Daag!
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nope geen problemen mee zit ook in Chromequote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:29 schreef princess-a het volgende:
Hebben meer dames problemen met Facebook? Ik plaats berichtjes, ontvang berichtjes, maar zie ze vervolgens zelf nietWel een notificatie etc maar als ik dan naar mn profiel ga staat er niks.. en een dag of 2 later krijg ik de berichten pas te zien
In Google Chrome that is, niet IE de schuld geven
* PriemGirl leert zinnetje van buitenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:19 schreef milka82 het volgende:
QFT Bûter, brea en griene tsiis, wa dat net sizze kin, komt net by ûs op 't iis!
Heb je dan ook de goede uitspraak?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl leert zinnetje van buiten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:36 schreef princess-a het volgende:
Ik had het in IE, Chrome geinstalleerd en nu heb ik het nog. Verslaafd, I iz it
Wellicht nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:36 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Heb je dan ook de goede uitspraak?
Komt goed!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wellicht nietMaar dat zal ik dan (hopelijk) dit weekend horen van jullie
![]()
Uuuh nee niet dat ik weet maar it gjit oan welquote:
HELDquote:
wetter... zoals in het duits uitgesproken?? Met enen v .... ?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:41 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Komt goed!
Heb nog een leuke ''iis is ek samar wer wetter''(ijs is ook zomaar weer water)
Jullie zouden dit moeten koppelen aan een hondenuitlaatservicequote:
Nee echt de tt gebruiken met nadruk op de tt'squote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
HELD
[..]
wetter... zoals in het duits uitgesproken?? Met enen v .... ?
Betekent dat ga door?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:44 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Uuuh nee niet dat ik weet maar it gjit oan wel
Nice skjoe!quote:
wat wil je met zo'n hoofdquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zoiets als het gaat door letterlijk vertalen lukt dan weer niet zo goed met deze zin dan krijg je namelijk het gaat aanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Betekent dat ga door?Want dat roepen een (denk ik) friese uitvoerder en ik altijd tegen elkaar
Ah okee thanksquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:46 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Zoiets als het gaat door letterlijk vertalen lukt dan weer niet zo goed met deze zin dan krijg je namelijk het gaat aan
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat wil je met zo'n hoofd
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah okee thanksWeet ik tenminste of ie me niet iets vunzigs laat roepen
rrriiiiight.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat wil je met zo'n hoofd
[ afbeelding ]
Meer 'het barst/gaat los'quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:46 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Zoiets als het gaat door letterlijk vertalen lukt dan weer niet zo goed met deze zin dan krijg je namelijk het gaat aan
Net 5 scholiertjes opquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
rrriiiiight.
Honger door de groenteblog.
Dat ja kon er even niet opkomen thanks PAquote:
7,2quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jullie zouden dit moeten koppelen aan een hondenuitlaatservice
Hoeveel km is dit?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vandaag had ik trouwens weer iets leuks
Mijn linkervoorband was zacht. Al een tijdje, maar ik bleef het oppompen steeds uitstellenTot het fijn ging sneeuwen, want toen wilde Uft ineens heel snel oppompen. Al die dingen stukgevroren bij de pompstations
Dus ik vandaag naar de monteurtjes geweest, die vinden mij wel liefdus zij wilden het wel voor me doen 's middags. Dus ik die middag omgereden naar het magazijn achter. En die monteur zegt: 'Blijf maar in die auto zitten, ik pomp hem wel ff snel op.'
Ik met mn raampje open een beetje kletsen. Komt er een grondwerker aan (die zich verveelt want ze kunnen buiten niks doen). Zegtie: 'Wat is dat nou? Je kan toch wel ff zelf je band oppompen, feminisme enzo!' Dus ik zeg:
"Maar Edgar, ik rij toch al zelf?!"
Daar had ie mooi niet van terug. 'Daar heb je me.' zei ie
Whahahha heerlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn linkervoorband was zacht. Al een tijdje, maar ik bleef het oppompen steeds uitstellenTot het fijn ging sneeuwen, want toen wilde Uft ineens heel snel oppompen. Al die dingen stukgevroren bij de pompstations
Dus ik vandaag naar de monteurtjes geweest, die vinden mij wel liefdus zij wilden het wel voor me doen 's middags. Dus ik die middag omgereden naar het magazijn achter. En die monteur zegt: 'Blijf maar in die auto zitten, ik pomp hem wel ff snel op.'
Ik met mn raampje open een beetje kletsen. Komt er een grondwerker aan (die zich verveelt want ze kunnen buiten niks doen). Zegtie: 'Wat is dat nou? Je kan toch wel ff zelf je band oppompen, feminisme enzo!' Dus ik zeg:
Lijken wassen!quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Je hebt een app in de android store heet blokje om is gratisquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:53 schreef Lindytje het volgende:
Op maps dan... 'lopend' snap ik ook wel
Ja dat heeft bb me net uitgelegd, ik maak wel ff een screenshotje!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:53 schreef Lindytje het volgende:
Op maps dan... 'lopend' snap ik ook wel
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat heeft bb me net uitgelegd, ik maak wel ff een screenshotje!
Ik ga eens even zoekenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:54 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Je hebt een app in de android store heet blokje om is gratis
Thanx babequote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
Lin, ga naar google maps-routebeschrijving en zet die op "lopen". eerst kies je je vertrekpunt, dan een punt halverwege, en dan klik je op "bestemming toevoegen" (zie roden cirkel) en daar zet je je eindpunt. Die witte stippies kun je slepen, zodat ie je route volgt. En dan zie je in de andere cirkel je afstand:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Bwuh, maar vast m'n spullen voor morgen bij elkaar zoeken. Vroeg weg.(Maar geen trein 's ochtends.
)
Je kan ook afstandmeten.nl gebruiken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
Lin, ga naar google maps-routebeschrijving en zet die op "lopen". eerst kies je je vertrekpunt, dan een punt halverwege, en dan klik je op "bestemming toevoegen" (zie roden cirkel) en daar zet je je eindpunt. Die witte stippies kun je slepen, zodat ie je route volgt. En dan zie je in de andere cirkel je afstand:
[ afbeelding ]
Die site is heel ongebruiksvriendelijk en de afstanden kloppen niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je kan ook afstandmeten.nl gebruiken.
Dan kun je de stipjes van je route rechtstreeks plaatsen en staat bovenaan hoeveel km het is
Fuck man, is dat zo?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die site is heel ongebruiksvriendelijk en de afstanden kloppen niet.
Ik heb het eens vergeleken met Endomondo, en Google maps is vele malen nauwkeuriger. Afstandmeten.nl zat er eens 2 km naast
Trusten Linquote:
Ik vertrok vanochtend met -15quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens buienradar zou het zondag nog wel eens 5 graden kunnen worden![]()
![]()
WARM!
![]()
![]()
Trusten Lin.
Ik ga nog even met Cody de kou in en daarna warmen douche en snurk.![]()
Dus ik sluit ook vast af.
Opgesloten?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, ik ben weer bijgelezen. Kutdag achter de rug, koude kamer, niet werkende computers en tot slot opgesloten door de schoonmaakster![]()
Net bak couscous naar binnen gewerkt, een matigen chocoladetoetje (Gü chocolade cheesecake van de AH kun je wat mij betreft beter laten staan, er zijn veeeel lekkerdere toetjes) en een cappuccino. I iz weer a happy kipjen
altijd samen!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wandelen jullie nou altijd met zn tweeÃĢn Skjoe? Of ga je ook wel eens alleen?
Ze dacht dat er niemand meer was zonder te checken en deed toen de centrale deur op slot, waardoor ik opgesloten wasquote:
Handig.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze dacht dat er niemand meer was zonder te checken en deed toen de centrale deur op slot, waardoor ik opgesloten was![]()
Maar goed, beveiliging heeft me weer bevrijd. Tis niet de eerste keer dat het gebeurde....![]()
Schoonmaakster is niet zo bijster slim![]()
Ik betrap haar ook weleens dat ze de privé zit te lezen, stiekem in de wachtkamer en dan snel gaat schoonmaken als er iemand aan komt![]()
![]()
![]()
Ga dan ergens anders zitten waar het niet zo opvalt, muts...
good busy! Ende welterusten!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:06 schreef Lindytje het volgende:
Oh, dan heb ik toch nog 4 km gelopen vandaag door de stad en naar de piushaven
Wel komen johquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vertrok vanochtend met -15![]()
Dus dan is 5 graden boven 0 echt warm in vergelijking daarmee ja![]()
Ik wil naar Friesland als het door gaat, de 11-steden tocht, maar meneer herinnerde mij er even aan dat ik niet kan schaatsen en niet hou van wachten in de kou![]()
Dus we gaan het dan wel op tv kijken![]()
Veel plezier met Wim Schaar!
Ondertussen at SQ's en BB's huisquote:
Klinkt als een goeie vakantie Dico! Lekker hoor, had je ook wel nodig en verdiend na het gezeik met je pootje enzo. Gaat het daar een beetje mee?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:17 schreef Diconnected het volgende:
Hallon! Eindelijk weer een beetje interwebs! Ze zijn hele slechte muziek aan het draaien hier my godvandaag lekker gelopen, het is hier nu ook ijskoud fuu
![]()
Heb alles al ingepakt, en heb wonderbaarlijk nog plek over likewhutnog beetje geshopt vandaag en dat was het wel! Ga zo denk ik even koffie halen, zin in
Ik kom wel een keer naar Friesland in de zomer ofzoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:18 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wel komen joh
Kou begint hier erg te wennen trouwens, vanochtend -16 toen ik de deur uit ging, maillot aan, spijkerbroek, 2 paar sokken, dikke trui, vest erover, jas aan en gaan met die banaan. Ik overleef die elfstedentocht wel
Als je in de zon naar buiten gaat ja...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:22 schreef Incantrix het volgende:
Ik vind dit wel lekkere kou eigenlijk
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:23 schreef Diconnected het volgende:
Met pootje gaat het goeddoor al het lopen enzo train ik em ook, en gebruik m'n kruk niet dus yaay
Goed man! Vaker dat soort gekke leuke idiote dingen doen dusquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:23 schreef Diconnected het volgende:
Met pootje gaat het goeddoor al het lopen enzo train ik em ook, en gebruik m'n kruk niet dus yaay
Bwhehequote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer naar Friesland in de zomer ofzo
Ik ben er serieus nog nooit geweest
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:23 schreef Diconnected het volgende:
PA waar ben je opgegroeid dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
BwheheIn het dorp waar ik ben opgegroeid is het echt geweldig in de zomer, bootje midden in het centrum neerleggen en party machen
Lemmerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:25 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
PA waar ben je opgegroeid dan?
quote:
Alleen in de zomer hé, je kunt er nu een kogel afschieten denk ikquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]dat is wel leuk inderdaad
Kunnen we dan Rintje nog spotten?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
BwheheIn het dorp waar ik ben opgegroeid is het echt geweldig in de zomer, bootje midden in het centrum neerleggen en party machen
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:26 schreef princess-a het volgende:
[..]
Alleen in de zomer hé, je kunt er nu een kogel afschieten denk ik
Ik hoorde vanochtend op de radio wat reed rieden is....quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]zijn ze niet allemaal aan het reed rieden daar dan?
PICS!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:27 schreef Diconnected het volgende:
Yes kom morgen weer terug, zo even aan meid hier vragen of ik even kan opzioeken of de trein op tijd gaat![]()
Der is hier trouwens een vet lekkore Canadees en amerikaanhopelijk zie ik die vanavond nog, gister nog flink mee gefeest
Praat normaal godverdomme kut!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik hoorde vanochtend op de radio wat reed rieden is....
Sorry, maar wat een belachelijk woord voor schaatsen zeg...
En het wijf wat het "vertaalde" naar het Nederlands sprak schaatsen uit als skaatsen, waardoor ik er nog geen zak van snapte
Hij woont er wel ja.. maar zit volgens mij wel vol van zichzelf, drong eens voor met een groep vrienden in de rij voor de kroeg (in de zomer dus) en kreeg lik op stuk. Kon zien dat ie daar nogal verbaasd over wasquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kunnen we dan Rintje nog spotten?
(vriendin van me vond toen ik mijn man leerde kennen dat hij op Rintje leek![]()
![]()
maar hij is maar 1.69 m
![]()
![]()
)
Klinkt heerlijk opgroeien! In ze zomer een meet daaro?
Aan de foto's van mn vrienden op facebook te zien wel jaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]zijn ze niet allemaal aan het reed rieden daar dan?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik hoorde vanochtend op de radio wat reed rieden is....
Sorry, maar wat een belachelijk woord voor schaatsen zeg...
En het wijf wat het "vertaalde" naar het Nederlands sprak schaatsen uit als skaatsen, waardoor ik er nog geen zak van snapte
Oh woont hij echt nog in Lemmer? Humor. Ik dacht dat hij er alleen vandaan kwam als in opgegroeid.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hij woont er wel ja.. maar zit volgens mij wel vol van zichzelf, drong eens voor met een groep vrienden in de rij voor de kroeg (in de zomer dus) en kreeg lik op stuk. Kon zien dat ie daar nogal verbaasd over was
[..]
Aan de foto's van mn vrienden op facebook te zien wel jaLoopt natuurlijk overal water doorheen dus schaatsen is wel een feest
Ik ben heel benieuwd hoe jij en milka pratenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:32 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]ik heb dat ook wel met friesen die ik dan nederlands hoor spreken op tv of radio dat ik denk doe alsjeblieft wat aan dat accent zeg!
Net als die paupers van NedCar, die klinken (en zien er uit) als halve zachtenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:32 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]ik heb dat ook wel met friesen die ik dan nederlands hoor spreken op tv of radio dat ik denk doe alsjeblieft wat aan dat accent zeg!
Aardbei: IT GJIT OAN!!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe jij en milka praten
En Uft:quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Aardbei: IT GJIT OAN!!!!
Milka: Reed rieden jooooaaaaa!!!!!!
Aardbei: ut ken net!!!
Hehe Milka wat meer een accent dan ik denk ik, woon ondertussen al weer een tijdje in DH je hoort het niet meer zoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe jij en milka praten
Maar je kan het vast nog welquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:34 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hehe Milka wat meer een accent dan ik denk ik, woon ondertussen al weer een tijdje in DH je hoort het niet meer zo
Uhhuquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh woont hij echt nog in Lemmer? Humor. Ik dacht dat hij er alleen vandaan kwam als in opgegroeid.
Ik ken Lemmer dus ook niet, is het een heel water-rijk gebied?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Aardbei: ut ken net!!! it ken krekt! (ut ken net = het kan niet en it ken krekt = het kan net)
En Priem: IIS ET SAMAN WET WETTER !!!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Aardbei: ut ken net!!!
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar je kan het vast nog wel
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En Priem: IIS ET SAMAN WET WETTER !!!
wacht.... die klopt niet; wel?
Kut ik ken em nu al niet meer
Iis is samar wer wetterquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En Priem: IIS ET SAMAN WET WETTER !!!
wacht.... die klopt niet; wel?
Kut ik ken em nu al niet meer
Dat denk jijquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:34 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hehe Milka wat meer een accent dan ik denk ik, woon ondertussen al weer een tijdje in DH je hoort het niet meer zo
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:36 schreef princess-a het volgende:
Oh en de opa en oma van Rintje woonden in het bejaardenhuis tegenover mn mams vorige huis. Dik in de 90, heul verliefdEerst samen 'los' wandelen, daarna met rollator. Dan lag hij voor, dan zij weer, geweldig
quote:
quote:
Van meerdere mensen gehoord zelfs wel eens gehoord dat ze dachten dat ik uit België kwam! LIKE WHUUT?quote:
Ik ga even google maps aanslingeren om te kijken waar het ligtquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Uhhuéén van de 5 of 7 dorpen in nederland waar je dus met je bootje in het centrum kunt liggen, en het is een oud visserijdorpje dus indd waterrijk
Ik weet wat het betekentquote:
Ze dachten van mij dat ik Indo wasquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:38 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Van meerdere mensen gehoord zelfs wel eens gehoord dat ze dachten dat ik uit België kwam! LIKE WHUUT?
Zo oud ben ik nog nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik weet wat het betekent
Zei het expres (die reclame van vroegâh, jeweetz)
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze dachten van mij dat ik Indo was![]()
![]()
hoe oud ben je dan?quote:
22quote:
Close enoughquote:
Hehehehe, ik dacht ook dat je ouder was dan datquote:
why?quote:
Dunnoquote:
Found itquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehehe, ik dacht ook dat je ouder was dan dat
Maar dan ken je die reclame denk ik niet
Geef maar toe!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
DunnoDoor je posts ofzeauw
Bwhehehehe. Misschien ook over je
en je baan
Mjam berenburgquote:
Ik denk het jaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geef maar toe!
Ouwe kop JONGUH!!!!! EINZZZ!!!!!!!!!1111111111111!!!!!!!!!!!!!
Die ken ik dan weer welquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Kennen jullie die allemaal nog?
Gewéldige reclame
Ik zal me even aanpassen aan mijn leeftijdquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
DunnoDoor je posts ofzeauw
Bwhehehehe. Misschien ook over je
en je baan
Neinz want volgens mij heb ik nog niet eens op haar fb gekekenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geef maar toe!
Ouwe kop JONGUH!!!!! EINZZZ!!!!!!!!!1111111111111!!!!!!!!!!!!!
Volgens mij heb ik niet eens zoveel foto's van mijzelf eropquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Neinz want volgens mij heb ik nog niet eens op haar fb gekekenGa ik NU btw ff doen.
Nahh je profielfoto is heul niet echt volwassenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:47 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik niet eens zoveel foto's van mijzelf erop
I know maar vond hem zo leukquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nahh je profielfoto is heul niet echt volwassenI'm sorry.
Fixedquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:48 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
I know maar vond hem zo leuk
quote:
53quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:50 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]hoe oud jong ben jij dan kip?
Mijnquote:
quote:
Moet ik dan ook u tegen je zeggenquote:
Mits je erbij knielt en respectvol kijkt, is dat voldoende ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:51 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Moet ik dan ook u tegen je zeggen
Die is 25quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Consider it done!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mits je erbij knielt en respectvol kijkt, is dat voldoende ja.
Was het een beetje wat je dacht, of dacht je een andere leeftijd bij mij?quote:
Ik dacht dat je jonger wasquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Was het een beetje wat je dacht, of dacht je een andere leeftijd bij mij?
gewoon nog wat alcohol naar binnen tikken, dan masturberen/friemelen/sexen en dan heerlijk moe en rozig in slaap vallenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:52 schreef Diconnected het volgende:
Godssamme wat een takkeherrie hierkan voorlopig ook niet gaan slapewn aangezien de muziek 2 verdiepingen hoger nog te horen is
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:53 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik dacht dat je jonger was
hoe oud/jong dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:53 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik dacht dat je jonger was
ben je gek, om die ouwe verlepte bakkes van jou kun je niet heen hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Was het een beetje wat je dacht, of dacht je een andere leeftijd bij mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |