Goed.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hai, hoe gaat het met poetel?
Dan moet ik eerst opruimenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
opgenomen met de webcam
![]()
![]()
![]()
Poetelcam![]()
![]()
Mogen we een live feed?
De mijne nu ookquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
iszo! Mijn favo roodachtige
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst opruimen
En de helft van de tijd zit hij in de slaapkamer, dus kan je hem niet zien (het gaat mij vooral om het geluid)
Dat is wel super fijn! Kan je voortaan met een gerust hart van huisquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goed.![]()
Hij was vandaag voor het eerst alleen terwijl ik aan het werk was. Muts die ik ben heb ik de halve middag aan hem zitten denken(het is maar goed dat ik geen kinderen heb, ik zou geen moment rust meer hebben
).
Maar het is goed gegaan, ik heb het opgenomen met de webcam. Hij heeft voor zover ik nu kan zien een enkele keer een jank laten horen die de buren misschien zouden kunnen horen, maar is over het algemeen stil.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
Fijn dat het goed gaat met hont Schaar!
Heb je base en top coat hier liggen trouwens.
Kwam eigenlijk wel goed uit dat het er nog niet op stond. Nu viel m'n saldo extra mee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JEEEEJJJJ!
*o fuck a duck, zal snel geld overmaken*
En ik ben heel blij dat het goed gaat thuis.
Mijn vorige hond had dus verlatingsangst en blafte en jankte aan 1 stuk door als hij alleen was. Dat is echt vermoeiend, want dan kan je dus niet eens een kwartiertje weg zonder dat de buren daar last van hebben
Nagelriemen lakkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
Waarom maken mensen foto's van hun nagels en zetten die online, als ze helemaal niet netjes kunnen lakken?
http://www.addictedtoalif(...)rry-m-raspberry.html
Die is heul zo erg nog nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
Waarom maken mensen foto's van hun nagels en zetten die online, als ze helemaal niet netjes kunnen lakken?
Die foto van de onderkant van het flesje ookquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
Volgens mij zit dat aan de sticker vast geplaktquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die foto van de onderkant van het flesje ook.
Is toch kleine moeite om dat stof er even af te vegen??
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Volgens mij ben ik ziek aan het worden. De hele dag vette koppijnen toen ik thuiskwam was TD daar en ik pakte de lakjes uit en dacht: 'Meh.'
Voor mezelf: CG Tinsel Town en Some like it haute. En Opi Metallic 4 life. Het zit ook allemaal in dezelfde kleurlijnquote:
Dat helpt dan idd niet nee. Maar wel pretty!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Voor mezelf: CG Tinsel Town en Some like it haute. En Opi Metallic 4 life. Het zit ook allemaal in dezelfde kleurlijn
Ik had het al gespot ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat is in zijn geheel een goede bashblog zeg
[ afbeelding ]
Goed geblend
Welk lakje waar en hoe?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
Fuuu, ik wil dat lakje falen. Waarom reageert Lin nou niet.
Ja ik heb ook helemaal geen zin om te lakkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat helpt dan idd niet nee. Maar wel pretty!!!
Ook dat had ik gezien.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
d'r ooglooks zijn niet zo slecht, da's dan weer jammer
[..]
Welk lakje waar en hoe?
quote:Advertorial – Is je lover niet zo attent als je zou willen? Dit jaar wel, door de Valentijn Helpdesk! Wil je voor Valentijnsdag van je Valentijn een mooie bos bloemen? Dan kan je op Mooiwatbloemendoen.nl of via 0800-6688666 hulp inschakelen. Vertel de helpdeskmedewerker hoe je vriend heet en wat voor bloemen je wilt. Zij maken een filmpje voor je vriendje, en herinneren hem op andere manieren. Wel doen alsof je verrast bent, hč!
Jaaaa, ik vind dit zo belachelijk!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]En dan krijg je straks nog niks.
Dit is bijna net zo erg als dat programma: ''Moet je me niet wat vragen??"
Hoeveel issie?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ook dat had ik gezien.
CG Let's Do It In 3D. Ik wil hem toch falen, en Lin wou toen met Debs meedoen maar was te laat, dus ik wil weten of ze met mij mee wilt doen. Scheelt weer verzendkosten.
Zijn de verzendkosten belachelijk hoog of valt mee?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
12 dollar en dan nog verzendkosten erbij.
4,95 voor het eerste lakje, 2,95 voor elke extra.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zijn de verzendkosten belachelijk hoog of valt mee?
Ik vind het veel voor de usaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
4,95 voor het eerste lakje, 2,95 voor elke extra.
En dat is ook echt wel wat het tegenwoordig ongeveer kost om zo'n lakje te verzenden.
Okayquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
4,95 voor het eerste lakje, 2,95 voor elke extra.
En dat is ook echt wel wat het tegenwoordig ongeveer kost om zo'n lakje te verzenden.
Ja maar dat kost het dus wel echt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind het veel voor de usa
TD ook?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar dat kost het dus wel echt.
De verzendkosten zijn daar een paar weken geleden omhoog gegaan. Flat rate box is ook 3 dollar duurder geworden toen.
In euro's kom ik, als ik er 1 bestel, uit op 13 euro, ietsje naar boven afgerond.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dus bij elkaar zou dat op ongeveer 15,50 voor 1 lak komen...
hmmm.... to faal or not to faal....
Kun je net zo goed los bestellen want anders zit je weer met verzenden binnen NLquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
In euro's kom ik, als ik er 1 bestel, uit op 13 euro, ietsje naar boven afgerond.
Ohquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die vragen er al 20 dollar voor terwijl een flat rate box minder kost.
Ik wil wel tot de 17e van maart wachten hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je net zo goed los bestellen want anders zit je weer met verzenden binnen NL
Dat. Ik kan ze dan gewoon meenemen naar de meet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wil wel tot de 17e van maart wachten hoor
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom wil ik nou wel kopen maar niet lakkenBeter was het andersom
Maar jij mag niet bestellen want jij hebt een no-buyquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
voor die 2$ zou ik lekker zelluf bestellen lol
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar jij mag niet bestellen want jij hebt een no-buy
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hoef die ook nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon zoeken op 'lets do it in 3d' en dan de goedkoopste.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik kan heul die verkoper niet vinden op ebay
Whut srsly?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:33 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind lets do it zo tegenvallen irl
yes, maar dat is mijn mening ... ik weet niet hoor, ik vind hem gewoon lang niet zo mooi als kaleidoscope him out of octa gona wildquote:
Waaat, waarom dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:33 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind lets do it zo tegenvallen irl
Ja als ik Octa zou hebben zou ik die ook wel mooier vinden denk ikquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
yes, maar dat is mijn mening ... ik weet niet hoor, ik vind hem gewoon lang niet zo mooi als kaleidoscope him out of octa gona wild
JA SORRYquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Waaat, waarom dan?
Ik ben gek op de kaleidoscope's namelijk, dus dacht dat ik met een donkergrijze sowieso niet de fout in kon gaan.
Die lichtroze is ook mooierquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja als ik Octa zou hebben zou ik die ook wel mooier vinden denk ik.
Hihi, precies.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja als ik Octa zou hebben zou ik die ook wel mooier vinden denk ik.
Heb al bijna 2 maanden amper lak op alleen in het weekend soms, echt erg...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom wil ik nou wel kopen maar niet lakkenBeter was het andersom
Gewoon doen wat jij het mooiste vind hoor, kleuren zijn persoonlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hm die seller heeft ook Kaleidoscope him out.Shit dilemma.
Wil jij er niet vanaf?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gewoon doen wat jij het mooiste vind hoor, kleuren zijn persoonlijk
Ik baalde gewoon dat ik hem niet zo mooi vond en redelijk veel betaald
Die is een hele dollar goedkoper!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hm die seller heeft ook Kaleidoscope him out.Shit dilemma.
Wat heb jij ervoor betaald dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gewoon doen wat jij het mooiste vind hoor, kleuren zijn persoonlijk
Ik baalde gewoon dat ik hem niet zo mooi vond en redelijk veel betaald
oh maar hijs wel holo hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wil jij er niet vanaf?![]()
(en nee niet voor Paris Couture)
Ik vind die kleur opzich wel mooi, maar als hij niet zo holo is vind ik het zonde.
MAAR IK WIL NOG STEEDS JOUW PARIS COUTUREquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wil jij er niet vanaf?![]()
(en nee niet voor Paris Couture)
Ik vind die kleur opzich wel mooi, maar als hij niet zo holo is vind ik het zonde.
Geen idee meer, wel teveelquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die is een hele dollar goedkoper!![]()
[..]
Wat heb jij ervoor betaald dan?
Het is een van mijn weinige holo's. Misschien als ik er meer hebquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
MAAR IK WIL NOG STEEDS JOUW PARIS COUTURE
Dat ging ik net vragen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh maar hijs wel holo hoor
en nee hij gaat niet weg :p
Geen feestmeet zonder Uftquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:39 schreef milka82 het volgende:
![]()
Wanneer hullie naar Friesland komen, wel even melden he! Ik ruik een feest meet!
Ja want die is ook echt?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
De goedkoopste op ebay is 3,50 dollar?
Goedkoopste wat?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Weet ik veelquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:39 schreef milka82 het volgende:
![]()
Wanneer hullie naar Friesland komen, wel even melden he! Ik ruik een feest meet!
Das die listing, denk ik, als je dan de juiste kleur selecteert wijzigt de prijs.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kaleidoscope... 4 verschillende kleuren. (en dan nog 2 OMG's en een zooi tronica's...)quote:
Ow ik zie hem nuquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Das die listing, denk ik, als je dan de juiste kleur selecteert wijzigt de prijs.
Ik dacht al, die zie ik heel niet! Maar vandaar.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ow ik zie hem nu
Gemeen zeg
En jij denkt dat ik niet in Leeuwarden sta te feesten......quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Geen idee hoe vriendlief gaat reageren op "O ja we moeten de nagellakdames in friesland bezoeken als we naar elfstedentocht gaan
"
Ik gok iets van:![]()
![]()
Ik wil ook wel meebestellen plzquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
Als Lin nou even zegt wat ze wilt, dan kan ik ze bestellen en me daarna focussen op mijn bezoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |