quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:15 schreef JackieBrown het volgende:
Geen bezorgservices bij jullie Sala et Gridlok?
Jij kwam ook net je portie pik halen in deze kouquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan weten we wel meteen de mate van je verslaving.
Oja jij hebt een bezorger hequote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:15 schreef JackieBrown het volgende:
Geen bezorgservices bij jullie Sala et Gridlok?
bitch ik woon op het platteland.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die geen keuze uit ongeveer 10 shoppas hebben in een omtrek van 500m.
Ik moet 5 a 7 min wakka 5 min in trein dan weer net zo lang lopen voor ik in de shop benquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maar jij kan niet binnen smokenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoezo, jij kwam smekend aan mijn deur.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:15 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jij kwam ook net je portie pik halen in deze kou
24 euro maar.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:18 schreef Jajong het volgende:
Verslaafde sukkels. Tel voor de grap es wat je per maand aan die onzin spendeert
Godverquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:19 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had deze net bijna gekweekt
Kom je faceriden JB?
Ja maar het chille gevoel en smaak van hash in mijn mondquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:18 schreef Jajong het volgende:
Verslaafde sukkels. Tel voor de grap es wat je per maand aan die onzin spendeert
Per MAAND niet per dag...quote:
Euro'tje of ¤50 maar ongeveer, denk ik? Nieteens zo'n heel dure hobbyquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:18 schreef Jajong het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |