Die rechter geloof ik dat die 13 is.. Maar die andere fuck off man.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:03 schreef .C het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
13 toch?
[..]
Ga je heen dit jaar?
Gaan we met ons shirt uit tegen de speakers staan.
Ik voel de angst door mijn beeldscherm heen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die rechter geloof ik dat die 13 is.. Maar die andere fuck off man.
En hier een Marokkaanse:quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:06 schreef krioro het volgende:
Verder hier een Filipina voor ik eieren ga pellen:
Oh.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt door al die groeihormonen die in het vlees zitten
Ja sorry hoor als ik die linker tegen zou komen in de stad zou ik haar meenemen en kankerhard palen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:08 schreef .C het volgende:
[..]
Ik voel de angst door mijn beeldscherm heen.
Immer naief jij, als je uit 94' komt weet je dat de meiden die in de 2e klas zitten zich zo kleden en makeuppen dat ze er iets ouder uitzienquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die rechter geloof ik dat die 13 is.. Maar die andere fuck off man.
Want iedereen wil jou sowieso.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja sorry hoor als ik die linker tegen zou komen in de stad zou ik haar meenemen en kankerhard palen.
Begin je weer? Was hier net zo gezellig.quote:
Valentijsdag een optie?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De deadline is 14 maart he..Wanneer daten we?
Schwaar hè, sommige chicks die nu 20-25 zijn beginnen al een oude gerimpelde kop te krijgen, of hun huid is gewoon niet meer zo gaaf. Nou, dan wist ik 't wel met zo'n jong mokkelquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja sorry hoor als ik die linker tegen zou komen in de stad zou ik haar meenemen en kankerhard palen.
Zelfs ik zou Jajong doen.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Schwaar hè, sommige chicks die nu 20-25 zijn beginnen al een oude gerimpelde kop te krijgen, of hun huid is gewoon niet meer zo gaaf. Nou, dan wist ik 't wel met zo'n jong mokkel.
Fantaseren mag héquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:14 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Hoe komen jullie erbij dat ze 13 en 11 zijn eigenlijk, was toch een foto van tumblr?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |