Wat zo kort wat is dat voor bendequote:
Je hebt me er bijna ingeluisdquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:14 schreef rolfson het volgende:
Een donerzaak zal standaard wel tot sowieso midden in de nacht open zijn.
[..]
Wat zo kort wat is dat voor bende![]()
Ik zei maar wat trouwens, geen idee tot hoelaat ze open zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:14 schreef rolfson het volgende:
Een donerzaak zal standaard wel tot sowieso midden in de nacht open zijn.
[..]
Wat zo kort wat is dat voor bende![]()
Ach TS. Ik haal wel een kapsalon voor je.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Verdomme, ik hunker naar een kapsalon maar ik moet werken tot 9 uur en daarna nog een aantal dingen doen. Nu wil ik dus weten tot wanneer de Doner Company open is, zodat ik voor sluitingstijd daar nog heen kan rennen maar het staat nergens op internet. Nu weet ik dus niet hoe laat ik daar moet zijn
durft die nietquote:
Jaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:16 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Je hebt me er bijna ingeluisd
Op FOK! zijn dit meestal van die kansloze posts om vrouwtjes te schaken (wat natuurlijk niet lukt). Maargoed, uitzonderingen op de regel kunnen ook bestaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Was niet smooth bedoeld man. Ik wilde het alleen even kwijt.
Hier op Delft station hebben ze er een, is volgensmij geen officieel product.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:23 schreef Kwalberto het volgende:
Sinds wanneer hebben ze kapsalon bij de Doner Company
Sinds kort, kapsalon met rode kool hmmm...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:23 schreef Kwalberto het volgende:
Sinds wanneer hebben ze kapsalon bij de Doner Company
Dat wordt hard doorlopen danquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:08 schreef Barcaconia het volgende:
Die bij jou in de buurt is tot 21.06 open weet ik toevallig.
21.04 hoor ik net, rennen dus.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:09 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat wordt hard doorlopen dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |