Heb ook voor de fun gereageerd op zijn advertentie, en melding gemaakt bij marktplaats.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:06 schreef Coenehv het volgende:
Zijn naam 'P. de Vries' en zijn 1 daagse lidmaatschap van marktplaats komen wel betrouwbaar over
Nee ook nog niet. Zal wel een oplichtertje zijn ^^!quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:37 schreef Thongkamma het volgende:
@Coen: Ja dat ook
@Henkie: Al reactie terug? ik krijg namelijk niks meer terug + thnx!
Foto met bonnetje + FOK komt morgen na het werk!
Als hij al foto's van bonnetjes moet jatten om echt over te komen kun je daar wel vanuit gaan ja.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:57 schreef henkie-gek het volgende:
[..]
Nee ook nog niet. Zal wel een oplichtertje zijn ^^!
Hier graag ook even postenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:37 schreef Thongkamma het volgende:
Foto met bonnetje + FOK komt morgen na het werk!
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:05 schreef Santello het volgende:
Maak eens een foto met fok en met een wc-pot die we op de achtergrond kunnen zien.
Heb jij niet een verkopertje getroffen die zelf koopt en bestelt in China maar het naar jou door laat sturen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:56 schreef dauxi het volgende:
yo Thongkamma,
Heb moeten lachen als een boer met kiespijn!
Ben zelf opgelicht op Marktplaats...
Althans daar lijkt het wel op
Netjes betaald voor een Betas By Dre Studio, maar niets ontvangen (inmiddels al drie weken geleden) Een koptelefoon ontvangen zou geen luxe zijn, echt of nep!!! :-(
Lees mail:
''Ik vind het heel erg dat u hem nog niet heeft ontvangen, ik zal ze meteen even mailen met hoe het zit! Nogmaals sorry voor het ongemak''
Misschien een foto van mijn blote kont naar zijn BB sturen !?
Jep, dat doen ze vaak.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:14 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Heb jij niet een verkopertje getroffen die zelf koopt en bestelt in China maar het naar jou door laat sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |