Ja klopt. Het probleem is dat je server er van een gek van gaat laggen, en dat overdrijf ik nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De plugin om X-Ray tegen te gaan is deze: http://dev.bukkit.org/server-mods/orebfuscator/
Die doet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan ook zijn dat je hem niet goed ingesteld had. Hij zou niet veel moeten laggen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:18 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ja klopt. Het probleem is dat je server er van een gek van gaat laggen, en dat overdrijf ik niet
We hadden met 2 uur op TorchCraft, toen verwijderd.
Het is algemeen bekend dat die shit laggtquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat je hem niet goed ingesteld had. Hij zou niet veel moeten laggen.
Hmm, ik zie geen wood blocks in de grond, of ik ben scheel .quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:21 schreef Sitethief het volgende:
bomen? dat zijn logs, ik bedoel die wood blocks in de grond
quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:21 schreef Berend. het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat die shit laggt
(Misschien is het nu verbeterd?)
dat is gewoon die mod die dat er zo laat uit zienquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:32 schreef Sitethief het volgende:
Huh, ik zie hier toch echt wood :
[ afbeelding ]
Of ik ben blind...
goh ik schrok al, dacht even dat er hout onder de grond wasquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:33 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat is gewoon die mod die dat er zo laat uit zien
als je je sarcasme ff ergens anders kan laten, ik beantwoord alleen maar iemand zijn vraagquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:43 schreef maurisioo het volgende:
[..]
goh ik schrok al, dacht even dat er hout onder de grond was
Ooh, bij wood denk ik logs, en daar denk ik bij planks.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:32 schreef Sitethief het volgende:
Huh, ik zie hier toch echt wood :
[ afbeelding ]
Of ik ben blind...
Ze hebben gewoon wat dingen uitgekozen zodat het voor x-ray gebruikers verwarring veroorzaaktquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ooh, bij wood denk ik logs, en daar denk ik bij planks.
Maar dat laat die plugin zien, hij maakt van alles ores of iig resources zodat je niet ziet waar wel ores zitten.
Maar volgens mij is het dan weer te omzeilen door x-ray texture makersquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:32 schreef Sitethief het volgende:
Ik zou dan gewoon alleen maar diamond ore laten zien
Een paar kleine fonteintjes her en der moeten kunnen. Maar dat zien we dan wel weer, dat is niet zoveel werkquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:54 schreef vogelkooi het volgende:
Ja Plan we beginnen met het plein. daar het fort omheen en dan verder bouwen.
Fonteintjes erbij?
entwitter:Kappische twitterde op woensdag 08-02-2012 om 16:26:38The Pocket Edition is in the works. Not yet uploaded anywhere reageer retweet
twitter:jeb_ twitterde op woensdag 08-02-2012 om 16:52:56Zombies will only be able to break doors on hard (and hardcore) difficulty setting reageer retweet
Nu mag ook hoorquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:30 schreef Mender het volgende:
Ok de server is nu wel bijna klaar. Ik heb nu ook wat meer tijd. Zal ik hem morgen avond dan maar gewoon starten?
ik zeg doenquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:30 schreef Mender het volgende:
Ok de server is nu wel bijna klaar. Ik heb nu ook wat meer tijd. Zal ik hem morgen avond dan maar gewoon starten?
Ja vanavond is ook prima (hihihoho)quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:30 schreef Mender het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |