Hmm...maar hij heeft zelf gefaald. Laat hm dan maar doodgaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:17 schreef scrub_nurse het volgende:
jazeker, echter als er iemand plotseling zo ziek blijkt dat alleen een transplantatie zou helpen, en zieker blijkt dan nr 1 op de lijst, wordt die nieuwe nr 1, en de oude nr2. Net zoiets als bij de eerste hulp, de laatste die binnenkomt wordt soms als 1e geholpen
maar dan wel heel, heel dramatisch!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hmm...maar hij heeft zelf gefaald. Laat hm dan maar doodgaan.
Precies, ik ookquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:42 schreef Axia het volgende:
Aangezien dit de laatste loodjes zijn, ben ik al afscheid aan het nemen.
Juist jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hmm...maar hij heeft zelf gefaald. Laat hm dan maar doodgaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chris: "It feels like I've been hit by a truck."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door NouMooiNiet op 10-02-2012 14:12:43 ]"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Juist jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chris: "It feels like I've been hit by a truck."In any way.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bizar ja. Hij doet me aan Gordon Ramsey denken. Snap niet wat Katie erin ziet. Brad was gewoon een lekker ding!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:12 schreef Madame_Paon het volgende:
Bij de scènes met Chris zet ik het geluid tegenwoordig uit. Ik vind alles aan hem walgelijk, ook hoe hij praat.
Dat een man zo afstotelijk kan zijn ....
Brad had een lekker lichaam, maar ik vond die kop erop nou ook weer niet al te lekker hoor! Maar ben het met iedereen eens dat Crhis wel echt een dieptepunt is!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bizar ja. Hij doet me aan Gordon Ramsey denken. Snap niet wat Katie erin ziet. Brad was gewoon een lekker ding!Maar Chris...
Ik smolt er zelf ook niet van maar Brad vond ik er wel leuk uitzien. Leuke vent gewoon! En in Katies ogen kon ik precies begrijpen dat ze hem lekker vond.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:46 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Brad had een lekker lichaam, maar ik vond die kop erop nou ook weer niet al te lekker hoor! Maar ben het met iedereen eens dat Crhis wel echt een dieptepunt is!
Dat dusquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:45 schreef Greys het volgende:
Het is zo gruwelijk ongeloofwaardig allemaal dit, met dat hart
Is die eerste mike?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Not bad.![]()
[ afbeelding ]
![]()
Daniel Cosgrove:![]()
![]()
x100049420205005
Nee, de vorige Chris: Dylan Bruce.quote:
Oh jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee, de vorige Chris: Dylan Bruce.
Deze Chris (Daniel Cosgrove) zou niet eens Chris mogen heten.
en ik voeg toe: mark collierquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Not bad.![]()
[ afbeelding ]
![]()
Daniel Cosgrove:![]()
![]()
x100049420205005
Ze was daar dan ook al 57.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:43 schreef DarkElf het volgende:
Voor t eerst dat ik echt zie dat babs oud is. Toen ze met Katie zat te praten had ze van die oude vrouwenrimpels om haar mond.
Hij speelt toch in Van Wilder ??quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee, de vorige Chris: Dylan Bruce.
Deze Chris (Daniel Cosgrove) zou niet eens Chris mogen heten.
Daniel Cosgrove filmography: 2002: Van Wilder as Richard Baggquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:56 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hij speelt toch in Van Wilder ??Herinner me een scene van die film over laxeermiddel en een broodje met een heel apart smeerseltje erop
Ahahaha zijn hoofd kwam me al zo bekend voorquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Daniel Cosgrove filmography: 2002: Van Wilder as Richard Bagg
Je hebt nog gelijk ook ... gelukkig kan ik me die scène niet meer herinneren ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |