24 uurs?? Binnen 24 uur bij jou thuis bedoel je?quote:
Ja, voor 16:30 besteld bijv. Volgende dag binnen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
24 uurs?? Binnen 24 uur bij jou thuis bedoel je?
Yep! Tot dusver zijn alle bestellingen voor 17:00 gedaan binnen 24 uur aangekomen, met uitschieter zelf binnen 17 uurquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, voor 16:30 besteld bijv. Volgende dag binnen.
Het retourrecht is bij etenswaren uitgeslotenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe doen jullie het met verzendkosten en retouren? Betalen jullie beide of?
Mijn Kruidvat had nog Curly Wurly in de aanbieding liggen, 3 voor een euro. Ze verkopen ze ook los in het assortiment, dan ben je 80 cent de reep kwijt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij hebt het helemaal niet, zoveel weten we zeker
Owkee, die is heel flauw. Maar iets in je houding valt me op. En ik vraag me af of het nou een pre vind voor een ondernemer of juist niet. Ik denk er nog even over
Mooi! Gaan we dus ff naar kijken, want dat zou niet zo mogen zijn!quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:55 schreef perezoso het volgende:
Als ik iets in mijn winkelwagen heb liggen kan ik niet zien wat de verzendkosten zijn zonder eerst een waslijst aan persoonlijke informatie door te geven of eerst te registreren, dan haak ik meestal af.
Je kan het wel opzoeken op de website maar handiger is het als je gelijk bij winkelmandje kan zien wat het totaal kost.
SEO bedoel je?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:31 schreef Isabeau het volgende:
Er was vandaag enige paniek in huize Isa omdat De Thee op is. Ik dacht: [ afbeelding ] en nu heb ik een enthousiaste (Engelse) vriend die steeds meer wil hebben.
Ik kon jullie alleen niet zo snel vinden met google en heb uiteindelijk dit topic opgezocht. Zijn jullie daar nog bezig mee geweest, met makkelijk vindbaar zijn?
Nee, nog niet. Wel hebben wij een advertentie gekocht bij expatica. Dat is dé website voor Britse onderdanen die in Nederland werken. Kostte ons wel een flinke duit, en hopen dat we daar ook wat aan hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:44 schreef _The_General_ het volgende:
Heb je al eens reclame gemaakt bij de Britse Ambassade in NL en BE? JFC HQ Brunssum? JHQ Rheindahlen?
http://www.jfcbs.nato.int/jfcbrunssum/northern-star.aspx
Wat typte je in dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:46 schreef Isabeau het volgende:
Misschien gebruik ik dan de verkeerde woorden in Google
English food online nederlandquote:
ff ingetikt, wij staan op pagina 2quote:
Trouwens, die gegevens die Google geeft zijn alweer verouderdquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:51 schreef Isabeau het volgende:
Nee, niet slecht. Alleen geeft Google voor iedereen andere resultaten. Ook iets waar ik pas onlangs achter kwam.
Doe hetzelfde eens incogneto, Google laat je eigen zaak waarschijnlijk hoger zien dan bij anderen. Ik sta bij sommige zoektermen bij mezelf op 2 maar bij anderen op 7quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ff ingetikt, wij staan op pagina 2![]()
Niet slecht, maar kan idd beter.
Soms krijg ik het idee dat Google dieper in je computer zit dan je denkt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:54 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Doe hetzelfde eens incogneto, Google laat je eigen zaak waarschijnlijk hoger zien dan bij anderen. Ik sta bij sommige zoektermen bij mezelf op 2 maar bij anderen op 7
dat doen ze iedere mili secondequote:Op donderdag 31 mei 2012 16:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Trouwens, die gegevens die Google geeft zijn alweer verouderd![]()
Dat was van 1 maand geleden. Geloof dat Google elke maand weer aan het updaten is mbt content.
Ja, maar voordat het zichtbaar is duurt weer een hele tijd.quote:
dat hangt van veel factoren af, het kan binnen een minuut, maar goed, laten we er verder niet over doorzagen.. Gezien jullie website en business zal het idd ff duren (en das positief bedoelt)quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, maar voordat het zichtbaar is duurt weer een hele tijd.
Hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:22 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dat hangt van veel factoren af, het kan binnen een minuut, maar goed, laten we er verder niet over doorzagen.. Gezien jullie website en business zal het idd ff duren (en das positief bedoelt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |