Verschilt per toestel en per ROM. Meestal is twee knoppen tegelijk indrukken oid. Moet je even op je toestel googlen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:38 schreef picodealion het volgende:
Hoe printscreen je op een Android?
donequote:Op woensdag 15 februari 2012 11:20 schreef robdriessen het volgende:
In afwachting van een invite van OA ben ik beschikbaar voor oefenpotjes(mpepea)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Sorry ik heb een fout gemaakt!quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:54 schreef WordFreud het volgende:
Standen eredivisie februari bijgewerkt.![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:54 schreef WordFreud het volgende:
Ik weet wel zeker van nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:16 schreef crv het volgende:
[..]Ik ben klaar
![]()
Al denk ik niet dat ik de eerste plaats behoud
Maar dus wel de groene trui![]()
hoezo, heb je je laatste partij gewonnen ?quote:
Nog niet, maar hardlopers zijn doodlopersquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:21 schreef crv het volgende:
[..]
hoezo, heb je je laatste partij gewonnen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee wat de stand was, ik stond erg ver voorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:33 schreef WordFreud het volgende:
Nog steeds onduidelijk wie er gaat winnen. Nog 4 kanshebbers volgens mij.
![]()
Over Bonneke: heeft toch weer een aantal potjes uitgespeeld. Daarom wacht in nog met diskwalificatie. Hij (??) heeft tegen 2 spelers geresigned toch? Wat mij betreft hebben zij de keuze tussen de eindstand zoals die was of overspelen tegen B.
(Van een van beide resignmatches heb ik nog geen eindstand. Wat was dat?)
Willen degenen die nog tegen B. (gaan) spelen dit melden via WF-chat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |