abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 februari 2012 @ 18:34:34 #101
171422 LadyBlack
paint it black
pi_107835316
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:40 schreef droomvrouwtje het volgende:
dikke knuf voor jou ;( :* tis ook zo oneerlijk je zou dit gezeik helemaal niet mogen doormaken nu.
Dit ja :{
  vrijdag 10 februari 2012 @ 18:37:32 #102
171422 LadyBlack
paint it black
pi_107835381
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:16 schreef Cathmar het volgende:
En wanneer verwacht je dat ongeveer LB?
Liever helemaal niet natuurlijk...
Tenzij er een onbevlekte ontvangenis heeft plaatsgevonden :') word ik 22 februari ongeveer ongesteld. Mijn vriend is 10 briljant getimede dagen weg voor zn werk...
pi_107835964
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:40 schreef droomvrouwtje het volgende:
dikke knuf voor jou ;( :* tis ook zo oneerlijk je zou dit gezeik helemaal niet mogen doormaken nu.
Ook van mij. :*
pi_107836336
dank jullie :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_107838563
Klums :* lekker boeltje daar dus. Ik denk dat jij in hetzelfde zkh loopt als waar ik ook op controle en bevallen moest en helaas herken ik je verhaal van die suffe communicatie wel. Het zijn soms echt lompe horken daaro. Ik moet wel zeggen dat ze de bevalling uiteindelijk wel fantastisch waren (behalve dat ze me een uur waren vergeten toen ik om pijnbestrijding vroeg en daarna geen ruggeprik meer mocht) maar daarna nog 3 dagen daar was echt meer dan ik aan kon op het moment toen.. Misschien is het nog niet zon gek idee om weer terug te gaan... :?
pi_107839159
Denk ook dat we hetzelfde ziekenhuis hebben :)
moet ook wel zeggen dat in de tijd van Roan en Senna, toen ik ruim 2 weken in het ziekenhuis gelegen heb, geen klachten heb, ze waren daar erg lief en behulpzaam O+

Maar de fertiliteitsafdeling in het Antonius Nieuwegein is ( tot nu toe ) 100 keer beter!
de communicatie is daar een stuk beter, daar maak je een afspraak met een arts, en niet zoals hier dat je wat afspreekt, dat moet dan besproken gaan worden en daar ga je dan weer over terug gebeld worden... Niet zo gek dat de communicatie zo slecht is als het over tig schijven moet!

Ik kijk het 1 ronde aan, en hopelijk is dat genoeg! zo niet dan denk ik toch dat ik weer naar nieuwegein ga :)
pi_107846067
ook leuk trouwens, normaal heb ik altijd een uitstekende beoordeling, maar sinds een jaar zijn de afdeling waar ik zat met een andere afdeling samen gegaan, dus ook een andere manager...
krijg ik vandaag vast het formulier voor het beoordelings gesprek krijg ik een bijna voldoende/goed :')
en waarom??? omdat hij maar beperkte bonussen mag geven en aangezien in een miskraam heb gehad er werk bij andere is komen liggen dus wilde hij mij geen bonus geven... en dan nog wel erbij zetten dat hij wel blij was dat ik zo snel weer aan het werk ben gegaan :')
Dat ik m'n werk tot die tijd meer dan goed heb gedaan, word dan even niet meegenomen!
gaat me echt niet om een bonus kwa geld, maar de waardering van m'n werk , of beter gezegd geen waardering vind ik wel belachelijk... Maargoed een groot bedrijf, dus dan ben je een nummertje...
een voordeel is dat ze met ziekmelden vrij makkelijk zijn, dus een volgende keer als ik iets heb ga ik ook niet m'n best doen om weer snel te beginnen

Tot zover m'n klaagpost :P kan wel merken dat ik goed last heb van die provera :r
  vrijdag 10 februari 2012 @ 23:35:20 #108
171422 LadyBlack
paint it black
pi_107848742
Ga je gang hoor klums! Zo'n beoordeling + gesprek zou mij nu ook even in het verkeerde keelgat schieten :{w

Ik krijg binnenkort helaas een nieuwe leidinggevende, net nu ik bij deze heb verteld hoe de zaken ervoor staan.. :{ Heb vandaag maar even gevraagd of zij haar opvolger in grote lijnen wil inlichten. Straks moet ik die hsg namelijk net als zij weg is, dan wil ik geen gezeik krijgen.
pi_107853093
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 23:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ga je gang hoor klums! Zo'n beoordeling + gesprek zou mij nu ook even in het verkeerde keelgat schieten :{w

Ik krijg binnenkort helaas een nieuwe leidinggevende, net nu ik bij deze heb verteld hoe de zaken ervoor staan.. :{ Heb vandaag maar even gevraagd of zij haar opvolger in grote lijnen wil inlichten. Straks moet ik die hsg namelijk net als zij weg is, dan wil ik geen gezeik krijgen.
Ik heb hem op vrijdag gepland en toen alleen gezegd dat ik een onderzoek in het ziekenhuis kreeg en dat ik daarna niet terug kon komen.

En :( voor de werkgever van Klumsy. Terechte klacht ;)
pi_107853477
Ik was trouwens vanmorgen om kwart voor 7 op om nog maar een testje te doen :') |:(

SPOILER: nu met bewijs
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107853813
YEAH!!! Dat zijn dikke vette strepen! *O*
  zaterdag 11 februari 2012 @ 09:43:25 #112
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_107853859
Ophelia O+! Gefeliciteerd!!! Waarschijnlijk gooi je er de komende week nog wel wat testen tegenaan gooien (ik geloof dat ik er destijds zeven heb gedaan :D). Ik wens je een prachtige en zo onbezorgd mogelijke zwangerschap toe! :*

Klumsy wat een belachelijke beoordeling! Kan me voorstellen dat je daar pissed off over bent! :* En dat terwijl het besef dat je nu eigenlijk twee kleine mensjes bij je had moeten hebben al zo keihard is. Ik kreeg een brok in mijn keel van die zin. Gewoon even een dikke :*

DV ook hier nog even een *O* voor de operatie die nu fijn al volgende week is. Actie! :*

Verdomme Bianca, wanneer gaat het jou nu eens meezitten? Ik hoop zo dat het tij eens gaat keren, en snel ook. Sterkte meis! :*

LB hopelijk is de HSG niet nodig. Indien wel, hopelijk valt het hartstikke mee! Ik was er ook doodsbenauwd voor, maar gelukkig viel het echt onwijs mee. Hopelijk geldt dat ook voor jou!

Cathmar ik duim voor de volgende ronde! :*

En Inca, dit kon er ook nog wel weer even bij, sh_t! Hopelijk snel duidelijkheid en actie indien nodig. :*

Voor alle andere meiden ook een dikke knuffel, mijn duimen draaien voor jullie allemaal!!! :*
  zaterdag 11 februari 2012 @ 09:43:34 #113
171422 LadyBlack
paint it black
pi_107853863
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 09:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik was trouwens vanmorgen om kwart voor 7 op om nog maar een testje te doen :') |:(

Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ wow _O_
  zaterdag 11 februari 2012 @ 09:45:56 #114
171422 LadyBlack
paint it black
pi_107853888
TM, die HSG komt er wel hoor, ik weet namelijk heel zeker dat ik ongesteld ga worden ;)
Maar goed om een positief verhaal te horen, dankje! Ik ga gewoon mn pijnstillers-op-recept slikken en niet denken aan het plaatsen van een mirenaspiraal :') dan moet het goedkomen!
pi_107853978
-O- Cryo niet goed ontdooit. Ronde 2 IVF dus voor m'n zus.
Ze waren al in Belgie :( Ze is nu daar maar wat gaan shoppen.

Sorry voor the ego post
pi_107854014
Kahlie wat ontzettend kl*te -O-
Egoposts mogen hier hoor :*
pi_107854067
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 09:45 schreef LadyBlack het volgende:
TM, die HSG komt er wel hoor, ik weet namelijk heel zeker dat ik ongesteld ga worden ;)
Maar goed om een positief verhaal te horen, dankje! Ik ga gewoon mn pijnstillers-op-recept slikken en niet denken aan het plaatsen van een mirenaspiraal :') dan moet het goedkomen!
Bij mij had de hoeveelheid pijn bij het plaatsen van de spiraal geen enkele relatie tot de pijn bij de HSG. Dus voor hetzelfde geld valt het je enorm mee. Het geeft hoe dan ook wel duidelijkheid :Y
pi_107854368
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:39 schreef klumsy het volgende:
Ow en ik wil ook mee doen met de streepjesregen :Y

Alhoewel, ik zou hier gewoon 2 guppies moeten hebben liggen van een week oud.. ;(
Och Klumsy... wat is het toch oneerlijk... ;( :*

Ophelia, dat zijn nog eens duidelijke streepjes O+ !! Super joh! Lekker genieten nu!! *O* :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zaterdag 11 februari 2012 @ 10:34:58 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_107854421
:o Ophelia! Die van woensdag was al een prachtstreep hoor! _O_
pi_107854431
quote:

Ja hoor, we hebben een plakkerd *O*
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_107854669
Ophelia dat zijn hele mooie streepjes hoor! *O* *O* *O*
pi_107854759
Wat een mooie dikke strepen, Ophelia. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zaterdag 11 februari 2012 @ 11:02:07 #123
171422 LadyBlack
paint it black
pi_107854917
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 09:55 schreef kahlie het volgende:
-O- Cryo niet goed ontdooit. Ronde 2 IVF dus voor m'n zus.
Ze waren al in Belgie :( Ze is nu daar maar wat gaan shoppen.

Sorry voor the ego post
-O-

Ik vind het trouwens echt ontzettend lief om te lezen hoe jij meeleeft met je zus O+
  zaterdag 11 februari 2012 @ 11:57:51 #124
171422 LadyBlack
paint it black
pi_107855921
Mijn vriend vertelde me dat hij zijn collega met wie hij nu op congres is, heeft verteld over ons traject. Ik was echt verbaasd, want zijn ouders weten het niet eens, maar ik vind het denk ik wel een goed teken :Y Het houdt hem dus echt zelf wel bezig, waar ik afgelopen jaar soms toch het gevoel had dat hij het vooral sneu voor mij vond.

Die collega blijkt al 4 miskramen te hebben gehad gedurende een jarenlang traject ;( en zij hebben besloten om het zichzelf niet meer aan te doen... Maar het was voor hun allebei fijn geweest om het erover te hebben, en ze had ook gezegd dat we altijd langs mochten komen als we het erover wilden hebben O+
pi_107866057
quote:

O+ O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')