Dit jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:40 schreef droomvrouwtje het volgende:
dikke knuf voor jou![]()
tis ook zo oneerlijk je zou dit gezeik helemaal niet mogen doormaken nu.
Tenzij er een onbevlekte ontvangenis heeft plaatsgevondenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:16 schreef Cathmar het volgende:
En wanneer verwacht je dat ongeveer LB?
Liever helemaal niet natuurlijk...
Ook van mij.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:40 schreef droomvrouwtje het volgende:
dikke knuf voor jou![]()
tis ook zo oneerlijk je zou dit gezeik helemaal niet mogen doormaken nu.
Ik heb hem op vrijdag gepland en toen alleen gezegd dat ik een onderzoek in het ziekenhuis kreeg en dat ik daarna niet terug kon komen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ga je gang hoor klums! Zo'n beoordeling + gesprek zou mij nu ook even in het verkeerde keelgat schieten
Ik krijg binnenkort helaas een nieuwe leidinggevende, net nu ik bij deze heb verteld hoe de zaken ervoor staan..Heb vandaag maar even gevraagd of zij haar opvolger in grote lijnen wil inlichten. Straks moet ik die hsg namelijk net als zij weg is, dan wil ik geen gezeik krijgen.
SPOILER: nu met bewijsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik was trouwens vanmorgen om kwart voor 7 op om nog maar een testje te doen![]()
SPOILER: nu met bewijsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow
![]()
Bij mij had de hoeveelheid pijn bij het plaatsen van de spiraal geen enkele relatie tot de pijn bij de HSG. Dus voor hetzelfde geld valt het je enorm mee. Het geeft hoe dan ook wel duidelijkheidquote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:45 schreef LadyBlack het volgende:
TM, die HSG komt er wel hoor, ik weet namelijk heel zeker dat ik ongesteld ga worden
Maar goed om een positief verhaal te horen, dankje! Ik ga gewoon mn pijnstillers-op-recept slikken en niet denken aan het plaatsen van een mirenaspiraaldan moet het goedkomen!
Och Klumsy... wat is het toch oneerlijk...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:39 schreef klumsy het volgende:
Ow en ik wil ook mee doen met de streepjesregen
Alhoewel, ik zou hier gewoon 2 guppies moeten hebben liggen van een week oud..
Ik was trouwens vanmorgen om kwart voor 7 op om nog maar een testje te doen![]()
Ja hoor, we hebben een plakkerdSPOILER: nu met bewijsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:55 schreef kahlie het volgende:
Cryo niet goed ontdooit. Ronde 2 IVF dus voor m'n zus.
Ze waren al in BelgieZe is nu daar maar wat gaan shoppen.
Sorry voor the ego post
SPOILER: nu met bewijsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Life is what happens while you are busy making other plans...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |