abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108273804
Ja het gaat nog veel heftiger worden.
Als je wilt babbelen weet je me te vinden :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 22 februari 2012 @ 19:21:32 #252
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_108273831
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:20 schreef Tally het volgende:
Ja het gaat nog veel heftiger worden.
Als je wilt babbelen weet je me te vinden :)
:* thanks beeb
Be happy with the little things in life
pi_108277170
Poezebeest: succes morgen. Gewoon rustig blijven en je lijstje bij de hand houden. Ik vertrok nogal eens met een onvoldaan gevoel, Zo van: oke hartelijk dank ik zal u niet langer ophouden, dokter. Maar dat heb ik in de loop van de jaren wel geleerd. Laat je morgen even weten hoe het ging?

Droomvrouwtje, goed dat je hulp vraagt. Door blijven rennen is een automatisme kan ik me zo voorstellen. Veel succes :*

Tally, spannend!!

Ik heb er bij mijn eerste drie jaar over gedaan voordat ik met IUI begon. Eerst clomid, wachten, wachten, onderzoekje, wachten, kijkoperatie, wachten etc. En dan ben je zo drie jaar verder.
Nu ik er nog een keer voor wil gaan heb ik gewoon een afspraak gemaakt bij de ivf poli en daarna de huisarts meegedeeld dat ik een verwijzing wilde.

Ik merk ook dat mijn hormonale gedoe best een belasting is voor onze relatie. En ja daar moet ook een balans zijn qua stress en behandelingen. Mijn grootste schrikbeeld was om dan zwanger te worden maar onze relatie naar de knoppen. En ik moet zeggen dat het best wel een tijd duurde na de komst van mijn oudste voordat we samen weer leuk en gezellig waren als vanouds.
Met een meidenkwartet
pi_108278952
Bah, wat een ellende weer hier.
Sterkte dames. :*

Ik heb even geen puf om actief te reageren, maar wens al jullie lotgenoten veel sterkte en vervulling van de grootste wens toe. :*
pi_108279040
Koloon :*
pi_108279806
LB; wat spannend, binnekort ergens de HSG. En het kan nooit kwaad om een hormoonbepaling te laten doen, als er iets mis is kan er vaak wel iets aan gedaan worden. Hoop dat je niet naar huis wordt gestuurd om het zelf te proberen, want dat is zo'n dooddoener.

DV; rustig aan doen meis, je hebt net een operatie achter de rug! Ookal voel je je goed, dat wil niet zeggen dat je alweer de hele wereld aan kan. En het is goed dat je hulp gaat zoeken, standje overleven is goed voor even, maar dan moet je weer door kunnen. Denk dat het ook goed is om lekker in je vel te zitten wanneer jullie in mei (toch?) gaan starten met de ivf. Dikke knuffel voor jou :*

Tally; spannend hoor, ben benieuwd morgen!

Raar dat er zo verschillend overal gewerkt wordt en dat er dan wordt gezegd dat dat de richtlijnen zijn. Ik ben echt heel erg blij met Nijmegen, ik vind ze ontzettend professioneel en ze zijn daar zo ontzettend leuk en lief allemaal. Toen ik naar het ziekenhuis bij ons in de buurt moest tijdens de zwangerschap heb ik dat echt heel erg gemist, zowel het professionele stuk als de betrokkenheid van de gyn. Ben ook heel benieuwd hoe ik het morgen ga vinden, heb dezelfde gyn als vorig jaar, zo'n lief mens dat ook echt de tijd voor je neemt en alles goed uitlegt en dingen onthoudt over wie je bent. Zal morgen zeker even een update komen geven, wordt wel pas later in de avond.
Als ik er zo over nadenk zit het me toch echt nog wel dwars over hoe de begeleiding tijdens de zwangerschap is verlopen, maar ja, da's niet voor hier en kan er verder toch niks mee.

Koloon; hoop dat het goed met je gaat :*
pi_108307437
Jeetje wat gaan jullie hard !!!
ik heb al jullie berichtjes gelezen maar mn hoofd zit nu zo vol dat ik gewoon iedereen een dikke :* geef die het nodig heeft !!

Net terug uit het ziekenhuis, kogel is door de kerk...we gaan stoppen met deze cyclus en de volgende ronde begin ik met spuiten. Hoeveel en hoevaak weet ik nog niet heb ik over 2 weken een afspraak voor gemaakt. straks snel die tabletjes weer halen om de boel te stoppen en dan hebben we even 2 weken ziekenhuis vrij ! ook wel even fijn want straks mag ik nog vaker :)
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  donderdag 23 februari 2012 @ 19:30:10 #258
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_108313393
@eres balen zeg dat deze cyclus niks heeft gedaan, hopelijk geven de nieuwe medicijnen wel het gewenst effect volgende maand/ En idd is het ook wel ff fijn als je niet elke keer naar het ziekenhuis hoeft :*

@poezebeest :* ik ben benieuwd hoe het vandaag is gegaan?

@koloon ik hoop dat het goed met je gaat :*
pi_108314229
Eres, ik hoop dat je snel door kunt met de volgende ronde en dat het spuiten de oplossing is!

Tally, hoe was het vandaag?
  donderdag 23 februari 2012 @ 19:44:43 #260
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_108314396
:@ helemaal vergeten dat Tally ook vandaag naar het ziekenhuis moest..
pi_108314448
Eres; wat balen dat deze poging gestaakt wordt. In de twee vrije weken even lekker relaxen en dan aan de bak met spuiten :*

Tally; hoe was het? Ben heel benieuwd!

Wij hebben een fijn gesprek gehad en staan op de wachtlijst. Aangezien deze 4 tot 6 maanden is, zijn we pas van de zomer aan de beurt, helemaal goed wat ons betreft. Moeten dan weer naar de gezamelijke afspraak voor info en om te leren prikken. Vond ik niet nodig, maar schijnt verplicht te zijn. Heb nog bloed moeten prikken, maar verwacht daar niets raars van aangezien dit nog geen jaar geleden ook allemaal ok was, ook de echo was goed. Moet wel naar de internist vanwege mijn bloeddruk en de medicatie die ik gebruik, dit mag namelijk niet tijdens de zwangerschap. Daar moet ik morgen nog achter aan. Ik ga dus in de wachtstand tot we de uitnodiging voor de ga krijgen.
pi_108314730
Fijn dat het een goed gesprek was Pb ^O^

Het is hier druk de afgelopen tijd -O- Tijd voor doorstromers :Y

Ik voel me een beetje tussen de wal en het schip hangen, ik vind het niet tof om nu hier te posten aangezien ik geen reden heb om aan te nemen dat het mis is\ -gaat maar aan de andere kant kan ik er niet zo onbevangen mee omgaan als de meiden in Z&G.
  donderdag 23 februari 2012 @ 19:50:03 #263
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_108314743
Wauw spannend allemaal, 4 tot 6 maanden klinkt nog ver weg maar is sneller dan je denkt. Wel stom dat je de info en leren prikken weer moet doen, anderzijds lijkt me het ook wel ff fijn, na een jaar niet prikken lijkt het me ook heel onwenning om dan weer te moeten beginnen

Ophelia :* als jij je nog onzeker voelt dan blijf je hier toch nog ff hangen, ik vind het in iedergeval niet erg als je nog meepost :*
pi_108314819
Hoe gaat het nu met jou DV?
Edit: dat heb je gisteren nog gepost |:( ;) Er is hier teveel gepost de afgelopen dagen :*
  donderdag 23 februari 2012 @ 19:57:47 #265
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_108315230
Er word hier idd veel gepost de laatste tijd, ik vind het nu ook best moeilijk hoor, de operatie is geweest en nu is het gewoon tijd uitzitten tot mei, ergens wil ik zo graag verder, maar ik merk ook dat het wel goed zo is, even mijzelf de tijd geven op te knappen maar ook zorgen dat ik geestelijk weer sterker in mijn schoenen kom te staan
pi_108318967
De urine test was negatief. Dus gaan we er vanuit dat ik niet zwanger ben.
Wel worden er nog buisjes bloed afgenomen om te testen op een zwangerschap.
En ook natuurlijk om uit te zoeken waar die problemen dan vandaan komen :')
Dat zou je haast nog vergeten (ik dan) :')
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:54:31 #267
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_108319139
Tally, hopelijk vinden ze snel waar dan wel dat wiebelige gevoel vandaan komt :*
pi_108319574
Was ook te mooi om waar te zijn ;)
Maar inderdaad. Hopelijk hoor ik dan snel wat het wel is :D
pi_108334838
Jammer Tally, ook al weet je dat het waarschijnlijk niet zo zou zijn, toch krijg je stiekem
een beetje hoop :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_108334854
Ophelia, gewoon posten waar jij je fijn voelt! voel je niet bezwaard hier te blijven posten :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  vrijdag 24 februari 2012 @ 11:16:51 #271
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_108338908
Zo kogel door de kerk, maandag afspraak bij de huisarts over mijn gemoedstoestand. Ineens zie ik er als een berg tegenop, maar weet ook dat ik het zoals het nu ga niet lang vol ga houden
pi_108354362
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 11:16 schreef droomvrouwtje het volgende:
Zo kogel door de kerk, maandag afspraak bij de huisarts over mijn gemoedstoestand. Ineens zie ik er als een berg tegenop, maar weet ook dat ik het zoals het nu ga niet lang vol ga houden
Goed zo meiske, hopelijk kan de huisarts iets betekenen :*

Ik heb een dipdag, -O- ik ben moe (al de hele week slecht geslapen want ik ben verkouden), chagrijnig, mijn borsten doen minder zeer en ik geloof er echt geen zak meer van dat ik zwanger ben :{
  vrijdag 24 februari 2012 @ 18:51:12 #273
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_108355703
* droomvrouwtje geeft ophelia een dikke knuffel stomme dipdagen :* Wanneer heb je de echo??
  vrijdag 24 februari 2012 @ 19:22:24 #274
171422 LadyBlack
paint it black
pi_108356801
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 18:09 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Goed zo meiske, hopelijk kan de huisarts iets betekenen :*

Ik heb een dipdag, -O- ik ben moe (al de hele week slecht geslapen want ik ben verkouden), chagrijnig, mijn borsten doen minder zeer en ik geloof er echt geen zak meer van dat ik zwanger ben :{
Nee, nee, niks daarvan :N je bent chagrijnig omdat je moe bent, en verder komt er binnenkort gewoon een mooie echo, begrepen?

Genoeg slecht nieuws geweest hier :{w

:*
  vrijdag 24 februari 2012 @ 19:24:10 #275
171422 LadyBlack
paint it black
pi_108356856
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 11:16 schreef droomvrouwtje het volgende:
Heel goed DV, maandag zul je jezelf dankbaar zijn denk ij :Y

Tally :* dat lijkt me toch wel een rare situatie...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')