LB; wat spannend, binnekort ergens de HSG. En het kan nooit kwaad om een hormoonbepaling te laten doen, als er iets mis is kan er vaak wel iets aan gedaan worden. Hoop dat je niet naar huis wordt gestuurd om het zelf te proberen, want dat is zo'n dooddoener.
DV; rustig aan doen meis, je hebt net een operatie achter de rug! Ookal voel je je goed, dat wil niet zeggen dat je alweer de hele wereld aan kan. En het is goed dat je hulp gaat zoeken, standje overleven is goed voor even, maar dan moet je weer door kunnen. Denk dat het ook goed is om lekker in je vel te zitten wanneer jullie in mei
(toch?) gaan starten met de ivf. Dikke knuffel voor jou
Tally; spannend hoor, ben benieuwd morgen!
Raar dat er zo verschillend overal gewerkt wordt en dat er dan wordt gezegd dat dat de richtlijnen zijn. Ik ben echt heel erg blij met Nijmegen, ik vind ze ontzettend professioneel en ze zijn daar zo ontzettend leuk en lief allemaal. Toen ik naar het ziekenhuis bij ons in de buurt moest tijdens de zwangerschap heb ik dat echt heel erg gemist, zowel het professionele stuk als de betrokkenheid van de gyn. Ben ook heel benieuwd hoe ik het morgen ga vinden, heb dezelfde gyn als vorig jaar, zo'n lief mens dat ook echt de tijd voor je neemt en alles goed uitlegt en dingen onthoudt over wie je bent. Zal morgen zeker even een update komen geven, wordt wel pas later in de avond.
Als ik er zo over nadenk zit het me toch echt nog wel dwars over hoe de begeleiding tijdens de zwangerschap is verlopen, maar ja, da's niet voor hier en kan er verder toch niks mee. Koloon; hoop dat het goed met je gaat