Inca; even een dikke knuffel voor jou

Ik hoop dat deze ellende snel voorbij is allemaal, duurt allemaal veel te lang!
Klumsy; Ook weer begonnen, you go girl! Succes ermee.
Ereshkigal; wat vervelend dat het allemaal niet voldoende groeit. Ik hoop dat je donderdag goed nieuws krijgt en niet dat deze poging klaar is. Snap dat de stap naar spuiten groot is, maar als je eenmaal die prik zelf hebt gezet is het een eitje. Succes morgen!
Cathmar; voor jou ook al teleurstellend nieuws

Ook een knuffel voor jou
Nikki; fijn dat het gesprek goed was en dat ze akkoord gaan met de startdatum. Nu kun je ergens naar uitkijken, spannend weer! Wat jij schrijft dat je er nu relaxter in staat omdat je Lisa al hebt vind ik heel herkenbaar. Ik zou heel graag nog een tweede kindje willen, maar als dat niet lukt zal het een teleurstelling zijn, maar het verdriet zal niet zo groot zijn als dat we geen kindje zouden kunnen krijgen. Een tweede zou hier ook echt een cadeautje zijn.
DV; hoe is het nu met jou?
Wij hebben morgen het gesprek met de gyn, ben heel benieuwd en ook wel een beetje zenuwachtig. Ben heel bang dat ik het advies krijg om niet meer zwanger te mogen zijn of nog langer te moeten wachten vanwege de bloeddruk. Nou ja, we zien het wel. Mijn lijstje met vragen heb ik inmiddels klaar.