quote:
Op donderdag 9 februari 2012 13:02 schreef missy25 het volgende:Nou ik weet nu nog niet direct na 1 x afspreken of het ten goede is veranderd. Dat kan je ook niet weten denk ik na 1 keer weer afspreken.
Hij is heel erg fysiek idd. Veel knuffelen, veel willen seksen (waar ik normaal geen problemen mee heb haha

) Maar het was wel lastig.. Hij probeerde van alles natuurlijk en weet precies mijn zwakke punten op dat gebied, dus kostte moeite om er niet helemaal in mee te gaan. dit is wel hetgene wat bij hem op nummer 1 staat denk ik. Die andere "tekenen" ook wel alleen iets minder.
Nou het hoeft dus niet dat we alleen maar gevoelsgesprekken hebben. Zeker niet. Maar af en toe is dat wel fijn. Bijv. als we elkaar bijv. 2 weken toevallig niet kunnen zien. Het lijkt bij hem alsof hij dat heel makkelijk vindt en het niks boeit. Terwijl ik me dan druk kan maken dat ik graag wil afspreken. Hij kan soms wat koeltjes overkomen vind ik. Heb dat ook gezegd en dat wist ie bijv. ook niet.
@dauntless
Dat is dus het probleem. Dat kan ik zelf nog niet goed onder woorden brengen. Misschien dat ik dat voor mezelf duidelijk moet hebben.
En ja, ik ben zeker niet meteen 100% zonder angst of weet ik t wat er in gaan staan nu. Ben zeker nog wat terughoudend qua gevoel. Ik heb namelijk geen zin om weer zo giga kapot te zijn als het niet werkt.
Het feit dat hij al niet eens weet dat ie niet superbetrokken overkomt, maakt het er niet makkelijker op. Want als hij het niet bij zichzelf herkent, laat staan weet dat jij ermee zit, hoe kan hij het dan veranderen? Als dit is wie en hoe hij is?
Vind het een lastige situatie, en ik denk dat het jouw prioriteit nu jezelf moet zijn. Denk na over wat jou blij maakt, zonder hem, en wat jouw eisen voor een succesvolle relatie zijn, niet per se met hem maar in het algemeen.
Want als je nu al zegt dat je het fijn maar ook belangrijk vindt om dan tenminste af en toe over je gevoelens te kunnen praten, denk ik dat je weer tegen problemen aan gaat lopen met deze jongen.
Hij. Is. Geen. Prater.
Veel en fijne seks is leuk, maar niet per se een teken van liefde, even hard gezegd. En daarom is het belangrijk om andere manieren te vinden waarop hij wél kan laten zien en jij wél kan voelen dat hij wél om je geeft. Anders heeft dit gewoon geen kans van slagen. Niemand kan zonder enige blijk van affectie.