Post maar lekker hierquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:53 schreef Stormqueen het volgende:
en met weer een pondje minder voor SQ. Like a boss.
(ja, het zal wel irritant worden, maar ik ben al een maand in extase)
Niet irritant hoor, mag je trots op zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:53 schreef Stormqueen het volgende:
en met weer een pondje minder voor SQ. Like a boss.
(ja, het zal wel irritant worden, maar ik ben al een maand in extase)
Nee evil bitches zitten daar, zelfs als je normaal vraagt om wat tips voor gezonder eten maar dat je niet wilt afvallen krijg je van 34589345 mensen een preek dat je te dun bent en te weinig eet en volgens hun val ik blijkbaar over 3 dagen dood neer als ik zo door gaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:57 schreef Stormqueen het volgende:
je zegt het keivaak! En het hoeft niet, ik probeer geen complimentjes te vissen ofzomaar ik vind het wel keilief van jullie
en ik durf niet naar dieetclub, want die mensen zijn eng en zeggen bij elke triomf dat je te weinig eet en te snel afvalt enzulks
Ja maar die wijven sporen ook niet. Je moet elke gram afwegen en weet ik het wat allemaal.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:57 schreef Stormqueen het volgende:
je zegt het keivaak! En het hoeft niet, ik probeer geen complimentjes te vissen ofzomaar ik vind het wel keilief van jullie
en ik durf niet naar dieetclub, want die mensen zijn eng en zeggen bij elke triomf dat je te weinig eet en te snel afvalt enzulks
Nah gewoon de kouquote:
Wat een lange stokkenquote:
Ohquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
"op z'n Amerikaans" betekent gewoon dat iedereen zelf iets meeneemt, drank, eten, snoep, cake etc.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nah gewoon de kou
Bij mijn bushalte is geen bankje waar je kan zitten, vanochtend zijn 2 bussen niet op komen dagen, ik wou echt net naar huis gaan toen er een aankwam, maar ik heb dus 3 kwartier moeten staan in de kou, dat trekt mijn lichaam echt nieter waren veel spieren verkrampt en ook bij mijn keel dus kon nog maar slecht slikken. En in de bus zat het natuurlijk propvol dus kon niet zitten, naja toen viel ik bijna flauw.
Ben anderhalf uur later op het werk aangekomen, maar als ik niet opknap word ik zo naar huis gebracht, meh
Nee ik had het over Dieetclub, maar ik ben daar nu echt al een paar maanden niet geweest omdatquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij is de tendens wel veranderd daar... Vroeger kreeg je echt een preek als je meer dan een kilo per maand verloor. Of hebben jullie het over "gezond slank"?
net weer even gekeken en idd, de ontbijtkoek is uit de gratiequote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:40 schreef BGTes het volgende:
[..]
Nee ik had het over Dieetclub, maar ik ben daar nu echt al een paar maanden niet geweest omdat![]()
peheheh! Hoe lang werk je er al?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh i haz a ghappy omdat ik vandaag een eigen inlognaam heb gekregen op werk en wss vanmiddag een eigen emailadres!![]()
![]()
I love leaving a mark
Vorige week een jaarquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
peheheh! Hoe lang werk je er al?
Wat een royal sadness dat je pas na een jaar een account krijgt....quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vorige week een jaar
Maar had wel een eigen inlogcode voor het systeem, maar om zegmaar in windows te komen zat ik op iemand anders haar naam, die er nu niet meer werkt. Ook emailtjes verstuur ik via haar mail (voornamelijk intern). Ik krijg van mensen buitenaf ook altijd terug: Hoi Stefanie
Mja, laten we het er maar op houden dat het nooit echt nodig is geweestquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat een royal sadness dat je pas na een jaar een account krijgt....
het is veel kouder dan gisteren jaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ligt het aan mij of is het veel kouder dan gisteren?
HET IS FREAKING KOUDquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ligt het aan mij of is het veel kouder dan gisteren?
Terug lezenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:41 schreef Loqi het volgende:
bulten beestepics gemist gister
(ja ik ben terug aan het lezen atm
)
fluffyquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Terug lezen![]()
Ik doe het ook altijd
Hoe is het met de katters?
Hmm, klinkt inderdaad niet al te fijn..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga maar eens extra protesteren denk ik... werkkamer blijft 14 graden met de thermostaat op max en ik heb vanmiddag ook nog 2 buitentrainingen ingepland staan![]()
ja daaaaaaaaag
oh en mijn pc doet het ook niet....
Kwaliteitsdag, ik zeg het je![]()
yes plzquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
fluffygeen idee wat ze op het moment uit aan het spoken zijn, ze zijn net achter elkaar naar boven geraced
![]()
pics?
Fijn dat het weer wat beter gaatquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Bedankt allemaal trouwens babes, ik heb hier warme thee en collega neemt soep mee van de supermarkt dus ik knap alweer wat op
Jaaaaaaaaaaaaaa, picsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
fluffygeen idee wat ze op het moment uit aan het spoken zijn, ze zijn net achter elkaar naar boven geraced
![]()
pics?
Thanksquote:
quote:
Ja, maar ik lig zo lekker warm in bed nogquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
wij zijn er ook allemaal doorheen gefietst vanmorgen
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
![]()
pics?
jaloerschquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, maar ik lig zo lekker warm in bed nog
Ik schreeuwde vanmorgen in mijn auto: IK GA DOOD IK ZWEER HET JE !!!quote:
Bwhehehequote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik schreeuwde vanmorgen in mijn auto: IK GA DOOD IK ZWEER HET JE !!!En toen zag ik allemaal mensen fietsen....
![]()
Sukk0lkattersquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:54 schreef Loqi het volgende:
[..]ik hoor ineens zielig gemieuw van boven.. hadden ze zichzelf opgesloten
Ik heb vanmorgen met handschoenen aan geredenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik schreeuwde vanmorgen in mijn auto: IK GA DOOD IK ZWEER HET JE !!!En toen zag ik allemaal mensen fietsen....
![]()
Ik rij sinds het vriest al met handschoenenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen met handschoenen aan gereden
Zo erg was ik nou ook weer niet alleen vanmorgen omdat het -13 bij ons wasquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik rij sinds het vriest al met handschoenen
Ik ookquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik rij sinds het vriest al met handschoenen
Giev! I needz!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:08 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:54 schreef Loqi het volgende:
[..]ik hoor ineens zielig gemieuw van boven.. hadden ze zichzelf opgesloten
Die orenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:08 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah wat liefffffffffff!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:08 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I wantz! zo gievquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:08 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit. Gewoon heel de dag met je lamme lijf op de kachel liggenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:09 schreef Sharana_LV het volgende:
ik wil ook een kat zijn, hele dag warm en hele dag slapen
Haha, viel me hier gisteren ook al op ja. Handschoenen soms, sjaal dan wel (daar zijn coole uitvoeringen van) maar zeker geen muts want ja, dat kapsel he...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
maar het is ook ECHT heel koud vandaag
En die middelbareschoolpuberts fietsen nog steeds zonder muts, sjaal en handschoenen (zal wel niet cool zijn ofzo), echt wtf. Maar dan wel hun bontgevoerde vormeloze eskimo pinguinflipper laarzen aan
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
maar het is ook ECHT heel koud vandaag
En die middelbareschoolpuberts fietsen nog steeds zonder muts, sjaal en handschoenen (zal wel niet cool zijn ofzo), echt wtf. Maar dan wel hun bontgevoerde vormeloze eskimo pinguinflipper laarzen aan
met handschoenen aan kan je niet pingen op je BB jeweetzelf aight.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Haha, viel me hier gisteren ook al op ja. Handschoenen soms, sjaal dan wel (daar zijn coole uitvoeringen van) maar zeker geen muts want ja, dat kapsel he...
Jaaaaa ik wil ookquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit. Gewoon heel de dag met je lamme lijf op de kachel liggen
LOLOLOL @ die onderstequote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:12 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
even voor de maat.. dit is Brody's voorpoot op mijn (gemiddelde maat) hand
[ afbeelding ]
En uh.. ja
Whehequote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:12 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En uh.. ja
Die klauwen!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:12 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En uh.. ja
Lekker warmquote:Woensdag overdag lossen de wolkenvelden geleidelijk op en komt de zon geleidelijk tevoorschijn. De noordoostelijke wind neemt af naar zwak tot matig en de temperatuur stijgt naar waardes net onder het vriespunt, 0 tot -2 om in de avond weer snel te dalen richting de -7 graden.
Daar hebben ze tegenwoordig speciale handschoenen voor uitgevonden hequote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
LOLOLOL @ die onderste!!!!!!!!!!!1
Voor zo'n giant kant heeft hij wel een beschamend klein censuur-balkjequote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:12 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En uh.. ja
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Voor zo'n giant kant heeft hij wel een beschamend klein censuur-balkje
jaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Voor zo'n giant kant heeft hij wel een beschamend klein censuur-balkje
Ik lollerdequote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:12 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]