Maar maar maar! Kreeg je niet direct te horen of je geslaagd wasquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:54 schreef LieLie het volgende:
Ging heel goed! Begeleider noemde me na afloop een geboren overheidsvrouwNu tot vanavond wachten op het cijfer!
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:54 schreef LieLie het volgende:
Ging heel goed! Begeleider noemde me na afloop een geboren overheidsvrouwNu tot vanavond wachten op het cijfer!
Op welk tijdstip staat de wekker van een ambtenaar?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:58 schreef TAV74 het volgende:
Een geboren ambtenaar... Weet je zeker dat het een compliment was![]()
Je weet nu wel zeker dat je er vanaf bent neem ik aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
ISTJ ftwquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:54 schreef LieLie het volgende:
Gezondheid.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ISTJ ftw![]()
![]()
Laydina was dat ook, als ESTJ
http://www.humanmetrics.com/cgi-win/jtypes2.aspquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gezondheid.
En gefeliciteerd LieLie.
Net als golferquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:34 schreef MaximusTG het volgende:
Grappige test. Ben een INTJ. Mastermind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |