De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een kut piepjesquote:Op dinsdag 7 februari 2012 06:32 schreef Faxie het volgende:
Ik vind mezelf niet echt saai, maar ik kan me voorstellen dat ik op anderen saai over zou kunnen komen. Maar da's dan jammer voor hun
Ow nog een filmpje over de kosmos en hoe klein we zijn enzoFilm is 'Power of Ten', gemaakt door een of andere kerel van IBM. En goede muziek eronder
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:59 schreef Murdera het volgende:
Crosspost:
Godsamme, wat een drukke trein.
Volgens mij twijfelde de machinist ook even of hij naar mijn station ging, of dat hij gelijk door zou rijden naar Dachau.
:") whehequote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:59 schreef Murdera het volgende:
Crosspost:
Volgens mij twijfelde de machinist ook even of hij naar mijn station ging, of dat hij gelijk door zou rijden naar Dachau.
Is er nog plek voor die zure kut bij mij op mijn werk?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:59 schreef Murdera het volgende:
Crosspost:
Ze wil jequote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:52 schreef Mystikvm het volgende:
Bij ons werkt zo'n oudere vrouw met een heel zuur gezicht, alsof ze net een netje citroenen heeft opgegeten. Zo eentje die altijd heel oordelend naar mij kijkt omdat ik 1 van de weinigen ben die geen pak draagt en gewoon de hele dag met luide muziek op zit te werken.
Ze zit vandaag schuin tegenover mij en ik voel me bekeken
Sorry, ik steek hem liever in een bak met accuzuur dan in haar.quote:
Wel naar om daar dan de hele dag tegenaan te moeten kijken...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sorry, ik steek hem liever in een bak met accuzuur dan in haar.
Soms kijken mensen heel zuur en zijn ze het niet. Zij is het wel.
Ja echt he. Was superdruk in de metro, maar iedereen moest er ergens halverwege het traject uit omdat ze terugging naar het beginpunt.quote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
marbasnarf
Jofunu-kun
twi
Kaneelstokje
Joysa
tijnbrein
robdriessen
Royco1
Myraela
Computerfluisteraar
Watertornado
Drommeldaris
kingtoppie
heloef
meowingtons
Patje1987
JJH
sinterklaaskapoentje
Melting
SiIk
LostInSpace
Samzz
stefanhaan
ACT-F
Zokunen
Tha_Erik
Sinosappel
the-brother-of-uzunumaki
Ishimaru
RockNijntje
iBenny
Karina
ToT
Murdera
loezzzje
Morpheus2002
Tchock
roos85
arachide.
DigitalGirl
ook_gek
Lijnloos
naatje_1
Crack_
Pisces29
Plastic_zak
Faxie
Lokasenna
Trollscience
kutkloon7
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
Jofunu-kun
Samzz
Royco1
robdriessen
heloef
Melting
Myraela
Kaneelstokje
marbasnarf
the-brother-of-uzunumaki
Watertornado
Joysa
stefanhaan
tijnbrein
Ishimaru
twi
meowingtons
sinterklaaskapoentje
Stiffler1988
ACT-F
Tchock
Drommeldaris
Murdera
ToT
arachide.
kingtoppie
SiIk
Zokunen
Karzai
iBenny
Stokstaart
Computerfluisteraar
JJH
Tha_Erik
Patje1987
Trollscience
loezzzje
LostInSpace
-Datdus-
Sinosappel
Pisces29
Koen66
Crack_
Faxie
RockNijntje
roos85
Kally
Lokasenna
ook_gek
naatje_1
Het is de schuld...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ooooooow fuck
Ik heb zo stijve nek en schouders weer, geen idee hoe ik eraan kom
Ik wilde deze week gaan sporten, maar kan nog geen eens de wasmand tillen
Wij zijn geen vriendjesquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb allemaal nieuwe vriendjes
[..]
[..]
Ik post de laatste maand ook niet meer zo vaakquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan moeten we vaker op elkaar reageren
Dafuq.. Ik zit ook over m'n rijtijd heen, maar ik ben hierna vrij, sowieso had ik wel door gegaan, ik kan moeilijk die schoolkinderen met nat haar in de vrieskou laten staanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:33 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja echt he. Was superdruk in de metro, maar iedereen moest er ergens halverwege het traject uit omdat ze terugging naar het beginpunt.
"Sorry mensen, maar ik moet pauze nemen"
En dat nadat je al een uur in de kou hebt staan wachten. Viel me nog mee dat er niemand agressief werd tegen haar
Wel DigitalGirl, en niet ik!?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb allemaal nieuwe vriendjes
[..]
[..]
Bestuur jij een schoolbus?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dafuq.. Ik zit ook over m'n rijtijd heen, maar ik ben hierna vrij, sowieso had ik wel door gegaan, ik kan moeilijk die schoolkinderen met nat haar in de vrieskou laten staan
Oh, dat komt door op elkaar te quoten? Hoe kun je dat zien?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan moeten we vaker op elkaar reageren
[..]
Ja
[..]
twi......
Hmm niet specifiek schoolbus, wij rijden in opdracht van de gemeente bepaalde klassen die schoolzwemmen doen..quote:
Dat gevoel is wederzijdsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:42 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriendenlijst staat vol met stomme slowchatters. Ik vind jullie helemaal niet lief.
Tuulk welquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:42 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriendenlijst staat vol met stomme slowchatters. Ik vind jullie helemaal niet lief.
Dus jij draagt geen overhemd met korte mouwen en hebt geen bierbuik?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm niet specifiek schoolbus, wij rijden in opdracht van de gemeente bepaalde klassen die schoolzwemmen doen..
Ja volgens mij wel, en met wie je in het topic post geloof ikquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, dat komt door op elkaar te quoten? Hoe kun je dat zien?
Wel overhemdquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus jij draagt geen overhemd met korte mouwen en hebt geen bierbuik?
Ik vind je ook maar een lelijke vervelende muts. krijgt cholera.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:42 schreef Myraela het volgende:
Om in de heilige woorden van patje te spreken. Ik hoop dat je hele erge jeuk op je rug krijgt en te korte armpjes om te krabbelen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind je ook maar een lelijke vervelenede muts. krijgt cholera.
Weet je hoe lekker warm die zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er was net in de winkel een hele knappe meid, mooie beentjes, mooie bips, mooie lange bruine krullen. Alleen toen ik verder naar beneden keek zag ik...Uggs.
Uggsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er was net in de winkel een hele knappe meid, mooie beentjes, mooie bips, mooie lange bruine krullen. Alleen toen ik verder naar beneden keek zag ik...Uggs.
Die kun je buiten laten staan...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met dit weer mag dat.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wacht even? Je schrijf je nou een vrouw af op haar uggs?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, want nooit aangehad.quote:
Ze zijn minder flatteus dan een penis op je hoofd.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uggs
Maar ze zijn zo lekker warmEn zeker nu
Et tu heloef, et tu?quote:
Mijn winkel niet, vriend.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die kun je buiten laten staan...
Ja, wist je dat niet? Dat straalt toch van mij af, twi?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:54 schreef twi het volgende:
Ugghaat, is dat niet voor hipsters? Ben jij een hipster, Kaneel?
Ja. En het feit dat ze rookte.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wacht even? Je schrijf je nou een vrouw af op haar uggs?
Ja wat? Weet je hoe koud het is gek.quote:
LOLquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze zijn minder flatteus dan een penis op je hoofd.
Ik heb het hele weekend buiten gewerkt. Geen gepussy.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja wat? Weet je hoe koud het is gek.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:56 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
LOL![]()
![]()
Vandaag is een vrolijke dag. Ik kan nog over. Relatief makkelijk zelfs. JEEY
Heb je les in een mortuarium?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:00 schreef Myraela het volgende:
Mijn docent draagt crocs.Normaal felle kleurtjes, nu zwarte.
Ja en? Dus moet iedereen kou lijden?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het hele weekend buiten gewerkt. Geen gepussy.
Zeg dat dan als reden.... en niet de uggsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, wist je dat niet? Dat straalt toch van mij af, twi?
[..]
Ja. En het feit dat ze rookte.
Dat is waarquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:00 schreef twi het volgende:
[..]
Niet haten, ik ben nu één van je grootste forumvriendjes.
Is ze vrouw?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:00 schreef Myraela het volgende:
Mijn docent draagt crocs.Normaal felle kleurtjes, nu zwarte.
Je hebt overigens hele leuke uggs voor mannenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en? Dus moet iedereen kou lijden?
Maar ik draag nog gewoon mijn sneakers nu. Uggs staan gewoon niet bij mannen.
Het lijkt er soms wel op.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb je les in een mortuarium?
Oh, en rokende vrouwenVreemde fetish, I know.
Als ik jou was zal ik de lat niet zo hoog leggen.... Anders neuk je nooit.quote:
verwend jij!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
Goed dat je over Uggs begint.... ik moet nog even een plaatje sturen naar een vriend van mij...
Die gaat Uggs meenemen vanuit Amerika
Ja sorry, vind ze echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:58 schreef palawan het volgende:
[..]
Dit is wel een goede reden.
Maar afknappen op uggs?
Nee, maar zo koud is het eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en? Dus moet iedereen kou lijden?
Maar ik draag nog gewoon mijn sneakers nu. Uggs staan gewoon niet bij mannen.
De uggs zijn erger denk ik.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zeg dat dan als reden.... en niet de uggs
Ik heb vrouwen gehad zonder uggs, dus ze zijn er wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als ik jou was zal ik de lat niet zo hoog leggen.... Anders neuk je nooit.
En wtf maken schoenen nou uit
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het lijkt er soms wel op.
Ik heb ook niets tegen rokende mannen en ik vind het geil als een man net een biertje heeft gedronken.
Ik heb ze wel eens aangehad en ze zijn inderdaad lekker warm en lopen heerlijk. Maar ze zijn zo ontiegelijk lelijkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je hebt overigens hele leuke uggs voor mannen
Het UGG Australia Topic #12 waar iedereen poeslief doet!
Ga je nou een van je beste forumvriendjes plagen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ja laat ik me maar eens gaan aankledenUggs aan
Whehehehe
Toen bestonden Uggs nog niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vrouwen gehad zonder uggs, dus ze zijn er wel.
Uhmzzzz ik ga dat allemaal niet redden. Ouders zijn echt nederlanders die om 17:00 uur eten. Dus ik wil daar om half 5 zijn. EN moet zo nog boodschapjes doen en een belastingiets invullenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
verwend jij!
Gingen we nou nog schaatsen straks?
Vertel ze hoe het moet, Kapitein Flirt!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:03 schreef ook_gek het volgende:
Als ik jou was zal ik de lat niet zo hoog leggen.... Anders neuk je nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja sorryquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je nou een van je beste forumvriendjes plagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die Carnero dingen zijn ook van Ugg? die gaan wel, stiekemquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je hebt overigens hele leuke uggs voor mannen
Het UGG Australia Topic #12 waar iedereen poeslief doet!
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:10 schreef twi het volgende:
Niks mis met Uggs, al heb ik ze nog nooit door zo'n bril gezien:Wat heeft die bril er mee te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hipsterquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat heeft die bril er mee te maken?
Ja ze zijn echt tofquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
die Carnero dingen zijn ook van Ugg? die gaan wel, stiekem
Dat is niet zo'n bril. Dat is een normale bril. De hipster is een Ray Ban. En die is dan ook gewoon awesome.quote:
Hmm, is niet erg, het kan nog volop deze dagen!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmzzzz ik ga dat allemaal niet redden. Ouders zijn echt nederlanders die om 17:00 uur eten. Dus ik wil daar om half 5 zijn. EN moet zo nog boodschapjes doen en een belastingiets invullen
Dat is toch niet hip? Iedereen heeft zo'n bril. Krijg ik van zusje te horen toen ze bij me in auto zat dat mijn zonnebrillen hip zijn. Heb die potdikkie al 10 jaar ofzo en ze,waren altijd zooi ouderwets.quote:
Ja maar twi snapt dat toch niet helemaalquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n bril. Dat is een normale bril. De hipster is een Ray Ban. En die is dan ook gewoon awesome.
Ik denk alleen niet dat ik de prijs wil weten sowieso.. dan ga ik wel naar Beverwijk en haal cheap ass knock offsquote:
Ik twijfelde om zo'n bril te nemen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:14 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen hierom zou ik wel een bril willen.
Kijk maar uit, straks komt mystik iets posten over punten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n bril. Dat is een normale bril. De hipster is een Ray Ban. En die is dan ook gewoon awesome.
Mja, de een kan het dragen en hip zijn. Bij de ander is het het gewoon niet. Maar ik vind ze tof.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik twijfelde om zo'n bril te nemen.
Maar die bril is gewoon beyond my level.
Ik ben gewoon te wannabe hip met zo'n ding op.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, de een kan het dragen en hip zijn. Bij de ander is het het gewoon niet. Maar ik vind ze tof.
niet alleen mannen u_uquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heel veel mannen helaas, beetje jammer
t ging meer over dat geil gedeeltequote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, heb slechte ervaringen met drinkende vrouwen.
Is dat een verkapte "heb slechte ervaringen met geile vrouwen"?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn mening over bier drinkende vrouwen is niet populair onder bier drinkende vrouwen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:21 schreef Myraela het volgende:
Bij een vrouw vind ik bier niet geil.
Overigens moet het niet teveel zijn of zo. Maar ik vind de geur wel nice.
Je zou ze niet raken?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:21 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn mening over bier drinkende vrouwen is niet populair onder bier drinkende vrouwen.
Ik ook niet. Maar zo'n verwijfd zoet wit wijntje met ijs is nog matigerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:21 schreef Myraela het volgende:
Bij een vrouw vind ik bier niet geil.
Overigens moet het niet teveel zijn of zo. Maar ik vind de geur wel nice.
Ja, daarom kan ik ze ook niet geil vinden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
t ging meer over dat geil gedeelte
mja, zoveel drink ik over t algemeen niet.. ik rook wel
Nee twi. Gewoon nee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:21 schreef twi het volgende:
[..]
Is dat een verkapte "heb slechte ervaringen met geile vrouwen"?
quote:
Ook bij vrouwen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar zo'n verwijfd zoet wit wijntje met ijs is nog matiger
Het gaat om het ijs. Je kan er mee door op deze manier.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook bij vrouwen?
Ik drink alleen maar zoete witte wijn eigenlijk. Zonder ijs dan wel.
350 euroquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat ik de prijs wil weten sowieso.. dan ga ik wel naar Beverwijk en haal cheap ass knock offs
Dat is dus de reden waarom iedereen die dingen zo lelijk vind. Die goedkope zakken meteen uit en zijn binnen een week alsof je op sloffen loopt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat ik de prijs wil weten sowieso.. dan ga ik wel naar Beverwijk en haal cheap ass knock offs
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:25 schreef Partingglass het volgende:
Hoe kan wat ze drinkt nu geil zijn?
Bier drinkende vrouwen heerlijk speciaal bier mooi en pils uit de fles zeker.
Dan denk ik mooi geen kapsonestrutje, down to earth, houd van gezelligheid en een leuk feestje.
Gratis is gratis.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:29 schreef charmed_angel het volgende:
Overigens afgelopen zaterdag alles door elkaar gedronken
Was niet echt slim, maar zat opeens met flesjes smirnoff in mijn handen
Gewoon doen. Jezelf zijn en blijven. Mooi toch.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik durfde zaterdag al geen bier meer te drinken
ja....quote:
Ik kreeg laatst wel een opmerking van een man (was ook in de get back). Waarom drink jij bier? Ik: omdat ik het lekker vind. Hij: ja maar je bent een vrouw? Ik: ja dat klopt. Hij: moet je dan geen wijn drinken en dure drankjesquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:36 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Gewoon doen. Jezelf zijn en blijven. Mooi toch.
Vind het sowieso wel lekker, soort limonade.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja....
Ik vond het trouwens ook wel lekker... is een keer wat anders
En het was ook echt ijskoud
Ging weer even terug in de tijd toen ik op het podium stond en breezers dronk
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:38 schreef twi het volgende:
[..]
Smirnoff Ice warm serveren is dan ook counterproductief.
Klinkt alsof MLIG daar was.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst wel een opmerking van een man (was ook in de get back). Waarom drink jij bier? Ik: omdat ik het lekker vind. Hij: ja maar je bent een vrouw? Ik: ja dat klopt. Hij: moet je dan geen wijn drinken en dure drankjesik: nee want bier is toch net zo lekker
Hij vond het maar vaag
Ja dat is waar, heb heel de nacht een superzoete smaak gehadquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind het sowieso wel lekker, soort limonade.
Daarom heet het Smirnoff Ice, en niet Smirnoff Slighty Refrigerated.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar je hebt wel eens van die flesjes die net in de koeling staan... je snapt me toch wel
Deze leken wel uit de vriezer te komen
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daarom heet het Smirnoff Ice, en niet Smirnoff Slighty Refrigerated.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:41 schreef twi het volgende:
Goed compromis wel, dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook Becks gedronken... Had ik ook nog nooit op![]()
Dan was het op zijn minst een wereldvreemde kakker.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee die was het niet
Het was zo'n kakker...
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:43 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed ik ben op zoek naar een muts... en boodschapjes doen.
Ik haat mutsen... wat voor muts moet ik nou kopen?
Die muts van pinda is tof
Tot later
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moet een muts voor tijdens het schaatsen... mijn oortjes
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:44 schreef twi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:![]()
Waarheen? Waarom?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Over een uur gaat mijn trein, ben best een beetje zenuwachtig.
Stelt niks voor joh, zo'n ritje met de trein. Maak je niet druk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Over een uur gaat mijn trein, ben best een beetje zenuwachtig.
Stagegesprek.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:49 schreef twi het volgende:
[..]
Stelt niks voor joh, zo'n ritje met de trein. Maak je niet druk.
Daar heb ik gewoondquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:50 schreef SiIk het volgende:
Als ik naar Heemskerk zou gaan zou ik ook zenuwachtig zijn
Even aannemend dat je Heemstede bedoelt, wat is dat mis mee?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:50 schreef SiIk het volgende:
Als ik naar Heemskerk zou gaan zou ik ook zenuwachtig zijn
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:52 schreef twi het volgende:
[..]
Niet lang genoeg, je hebt nog steeds een zachte G.
1 jaar daar, en 1 jaar Uithoorn..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet lang genoeg om dat accent van je af te schudden, helaas
Oh, Heemstede. Da's weer een geval apart.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even aannemend dat je Heemstede bedoelt, wat is dat mis mee?
Wow wat een kanslozert danquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst wel een opmerking van een man (was ook in de get back). Waarom drink jij bier? Ik: omdat ik het lekker vind. Hij: ja maar je bent een vrouw? Ik: ja dat klopt. Hij: moet je dan geen wijn drinken en dure drankjesik: nee want bier is toch net zo lekker
Hij vond het maar vaag
Jij en casiequote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:57 schreef debeterebob het volgende:
Mensen zijn er nog leuke nieuwe roddels, bitchfights e.d. vanuit de TC?
ik let niet zo op "dat soort tekortkomingen" en ook qua kleding zal het me eigenlijk een worst zijn.. als ze maarquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, daarom kan ik ze ook niet geil vinden.
[..]
Nee twi. Gewoon nee.
[..]
Uiteindelijk natuurlijk wel. Maar het kan me wel weerhouden van iemand aanspreken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik let niet zo op "dat soort tekortkomingen" en ook qua kleding zal het me eigenlijk een worst zijn.. als ze maaris
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:08 schreef twi het volgende:
[..]
Vertel ze hoe het moet, Kapitein Flirt!Ik ben geen kapitein FlirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Okequote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed, ik ben er van door, tot vanavond!
touchéquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteindelijk natuurlijk wel. Maar het kan me wel weerhouden van iemand aanspreken.
Succes!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed, ik ben er van door, tot vanavond!
Is ie kapot dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:41 schreef heloef het volgende:
Je kan veel zeggen over Blackberry.
Maar dat ding had minder kuren in een jaar dan deze Samsung in een maand.
Daarom iPhone.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:41 schreef heloef het volgende:
Je kan veel zeggen over Blackberry.
Maar dat ding had minder kuren in een jaar dan deze Samsung in een maand.
Dat niet maar hij kan sommige apps niet downloaden en hij kan geen verbinding maken met WiFi.quote:
If kapot dan nieuwen kopen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dat de iPhone geen uitneembare accu heeft snap ik dan weer niet
Terug naar de winkel? Dat WiFi zou het wel moeten doen neem ik aan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat niet maar hij kan sommige apps niet downloaden en hij kan geen verbinding maken met WiFi.
Das waar, en idd begrijpelijk. Maar voor de consument een minpunt en een teken aan de wand.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:48 schreef twi het volgende:
[..]
If kapot dan nieuwen kopen.
Tuurlijk is dat begrijpbaar'er.
Ik ben nu onderweg naar Vodafone, kan ik meteen vragen hoe ik aan die belachelijke telefoonrekening kom.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Terug naar de winkel? Dat WiFi zou het wel moeten doen neem ik aan.
Wat die apps betreft, geen idee waar dat aan zou kunnen liggen. Misschien aan je OS??
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ok conclusie: mutsen staan mij niet
Wel 2 nieuwe truitjes gekocht en hadnschoentjes
Koude oortjes dus bij het schaatsen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
Nee dan maar 2 sjalen omquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Koude oortjes dus bij het schaatsen?
nee die vind ik stomquote:
Zit je tegenover een spiegel?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:59 schreef heloef het volgende:
Hmmm ik dacht geen type te hebben.
Toch wel, ik zit er recht tegenover.
Heb je camera op je mobiel?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:59 schreef heloef het volgende:
Hmmm ik dacht geen type te hebben.
Toch wel, ik zit er recht tegenover.
Ik zit tegenover een roodharig altokind in de bus.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:02 schreef palawan het volgende:
[..]
Zit je tegenover een spiegel?
Zo niet; geef eens meer info
Ik ga geen foto van haar maken gek.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je camera op je mobiel?
Kom op, heb een beetje lef!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga geen foto van haar maken gek.
Heb je haar al aangesproken?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga geen foto van haar maken gek.
Pics?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit tegenover een roodharig altokind in de bus.
Dat is wel faal, mijn Samsung viel gisteren van de trap. Niet kapot.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:58 schreef ook_gek het volgende:
Ik ben zelf ook dik tevreden met een iphone. Maar 1 nadeel van de Iphone 4.
Laat hem stuiteren en je glas is naar de klote.
Dat heb ik nu dus
Het is glas dus tja. Beetje vreemd matriaal gekozen ook ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:12 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is wel faal, mijn Samsung viel gisteren van de trap. Niet kapot.
Heb het verdomme drie keer moeten herhalen.
shit ik moet ook echt wassen vandaagquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zooooo...wassie zit nu in de droger
Dat vind ik dus echt lelijk, bij de meeste mensen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:12 schreef Partingglass het volgende:
Oeh meisjes met rode haren. Love it.
oeh oeh foto van een muts die niet staat =Dquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het vaak prachtig. Van dat donkere oranjerode haar langer en met slag/grove krul. Bleke heid, sproetjes. Daar houd ik wel van.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:28 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt lelijk, bij de meeste mensen.
ghehehe je kon je gezicht in een plooi houden,..?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:29 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder komt zo naar me toe lopen.
"Dit is aan A4'tje"
No shit sherlock.
Zei ze dat zomaar vanuit het niets?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:29 schreef Myraela het volgende:
"Dit is aan A4'tje"
No shit sherlock.
bleke huid, sproetjes en ong rood haar aanwezig... niet handig..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:33 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik vind het vaak prachtig. Van dat donkere oranjerode haar langer en met slag/grove krul. Bleke heid, sproetjes. Daar houd ik wel van.
Het gaat ook niet om het praktisch nut, maar om of het mooi is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bleke huid, sproetjes en ong rood haar aanwezig... niet handig..
's zomers verbrand ik als een idoot en swinters ben ik zo bleek dak reflecteer..
ghehehe bedenk me net dat t helemaal grappig zou zijn wanneer ze een lepel in haar hand heeft!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:29 schreef Myraela het volgende:
"Dit is aan A4'tje"
No shit sherlock.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe bedenk me net dat t helemaal grappig zou zijn wanneer ze een lepel in haar hand heeft!
ik vind verbrandde of reflecterende mensen niet echt super mooi hahaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om het praktisch nut, maar om of het mooi is.
In de gebruiksaanwijzing staat ook dat je die mensen op kamertemperatuur in donkere ruimtes moet bewaren.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik vind verbrandde of reflecterende mensen niet echt super mooi haha
Dus jij bent ten alle tijden terug te vinden!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
's zomers verbrand ik als een idoot en swinters ben ik zo bleek dak reflecteer..
Natuurlijk niet. Ik meld dit soort dingen alleen op FOK!quote:
"Dit is een lepel.."quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe bedenk me net dat t helemaal grappig zou zijn wanneer ze een lepel in haar hand heeft!
Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik meld dit soort dingen alleen op FOK!
ghehehehehehe =Dquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"Dit is een lepel.."
"Er is geen lepel.."
Kan op de foon niet zien of je een vrouw bent, anders zou ik je mee uitvragen Haha. mits je vrijgezel bent ik ergens een blik zelfvertrouwen zou vinden haha.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ja ik ben al weer thuisquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oeh oeh foto van een muts die niet staat =D
Bristol?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus jij bent ten alle tijden terug te vinden!
Bleekheid ten top hier..
Winkel 1 mislukt, alleen belachelijke noren in mijn maat, die mot ik niet.. ff langs ouderlijk huis, pissen en volgende aldi
klinkt niet heel lief als je zegt dak wel een mutsenhoofd heb hahahaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ben al weer thuis
Maar die muts van jou... staat gewoon leuk bij jou. Ik heb geen mutsen gezicht
zag vandaag iemand met een big-ass tas van de schoenenreus lopen... zag eruit alsof ze schaatsen hadden gekocht... (tja mijn analytisch vermogen is op zn best als ik voor t stoplicht sta te wachten)quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klinkt niet heel lief als je zegt dak wel een mutsenhoofd heb hahaha
Maar ik hou van mutsen... lekker warm en mn kapsel lijkt meteen beter (omdat je maar de helft ziet!)
ook mijn muts...? was bij hema dacht ik?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Muts
Whehehehe.... nee ik vond die muts gewoon leuk staan bij jou.
Ik heb verschillende mutsen opgehad, en het staat gewoon niet
Nee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe je kon je gezicht in een plooi houden,..?
Ze wilt een flyer maken, maar die wilt ze zegmaar op een A4 hebben die in 3 gedeeld is. Dus dat wilde ze even laten zien, hoe ze het wilde hebben. Alleen ze begint met naar me toe lopen met "Nou, dit is een A4tje" en toen was ik de rest al kwijt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:34 schreef palawan het volgende:
[..]
Zei ze dat zomaar vanuit het niets?
Nee heeft ze niet meer.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:45 schreef marbasnarf het volgende:
ze heeft gene "publisher" ?? werkt super makkelijk!
ja misschien moet ik jouw muts eens passenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ook mijn muts...? was bij hema dacht ik?
mijn muts is zupa coowlquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja misschien moet ik jouw muts eens passen
Nee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:48 schreef arachide. het volgende:
Hadden jullie ook mobiel problemen met myAT
en een mutsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar jij bent ook zupa coowl!
Nopequote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:48 schreef arachide. het volgende:
Hadden jullie ook mobiel problemen met myAT
oeh ben jaloers... zou ook wel warm onder de deken willen, maar moet zo weer aan de arbeit en boodschapjes doen... een uurtje nog maar, maar wel koud!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:55 schreef Faxie het volgende:
Pff 4,5 uurtje geslapen omdat ik er vroeg uit moest....
Ik kruip er maar weer even in voor 2 uurtjes![]()
C_A, is een baardmuts niets voor jou?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:55 schreef Faxie het volgende:
Pff 4,5 uurtje geslapen omdat ik er vroeg uit moest....
Ik kruip er maar weer even in voor 2 uurtjes![]()
C_A, is een baardmuts niets voor jou?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je mag er wel bijkruipen hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oeh ben jaloers... zou ook wel warm onder de deken willen, maar moet zo weer aan de arbeit en boodschapjes doen... een uurtje nog maar, maar wel koud!
da kan niet, ik moe werken... daarom...quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:57 schreef twi het volgende:
Facebook houd ik angstvallig vrij van Fokkers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:57 schreef twi het volgende:
hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hou het angstvallig vrij van mensen. Nouja, hield.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Facebook houd ik angstvallig vrij van Fokkers.
Lekker anti-sociaal netwerken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ik hou het angstvallig vrij van mensen. Nouja, hield.
daar was ik verslaafd aanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:59 schreef Mystikvm het volgende:
Collega deelt Curly Wurly's uitWie kent die nog?
Anders deed je het wel?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
da kan niet, ik moe werken... daarom...
die zijn lekkaaaaaahquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:59 schreef Mystikvm het volgende:
Ik had m'n account verwijderd, en toen deed Spotify 't niet meer... Beetje ¤ 4,99 in de maand betalen om m'n Facbook-account in de lucht te houdenquote:
nou dan had ik iig onder mn eigen deken gekropenquote:
die daim chocolaatjes (van de ikea..!!) jamjam, maar helaas bestaan ze niet meerquote:
Lekker!! ik wil ook zo'n collega!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:59 schreef Mystikvm het volgende:
die heb je ook van milkaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die daim chocolaatjes (van de ikea..!!) jamjam, maar helaas bestaan ze niet meer
maar dat was ook chocola en caramel en mega lekker
Wel echt irritant dat sommige dingen niet werken zonder facebook. Of juist dat dingen in je facebook vanuit een andere site worden veranderd.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ik had m'n account verwijderd, en toen deed Spotify 't niet meer... Beetje ¤ 4,99 in de maand betalen om m'n Facbook-account in de lucht te houden
echt.....!!! men... waarom zijn daar geen reclames van...!!quote:
Ik had toch liever de Leckerschmeckers gehadquote:German versions were called "3 Musketiers" and "Leckerschmecker"
Ik wil ook wel bij jou kruipen hoor hihiquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou dan had ik iig onder mn eigen deken gekropenheb t super koud!
Ik had dat een keer met mijn laptop, pokke-eind gefietst om bij die winkel te komen ook nog.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:03 schreef heloef het volgende:
Okee dus ik kom bij Vodafone he. Leg uit dat mijn telefoon geen apps installeert enzovoort enzovoort.
Enige wat die vent doet is de batterij er uit halen en opnieuw opstarten.
Alles doet het weer.
Ik voel me zo verschrikkelijk dom nu.
hahahahahahaha, aaaahw kan me voorstellen... maar ben zelf ook zon kneusje hoor..!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:03 schreef heloef het volgende:
Okee dus ik kom bij Vodafone he. Leg uit dat mijn telefoon geen apps installeert enzovoort enzovoort.
Enige wat die vent doet is de batterij er uit halen en opnieuw opstarten.
Alles doet het weer.
Ik voel me zo verschrikkelijk dom nu.
truste!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil ook wel bij jou kruipen hoor hihi
Maar nu duik ik m'n eigen bedje in
ow dat moet ik ook maar (weer) eens gaan gebruiken....quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ik had m'n account verwijderd, en toen deed Spotify 't niet meer... Beetje ¤ 4,99 in de maand betalen om m'n Facbook-account in de lucht te houden
pics van jou met mutsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:06 schreef Myraela het volgende:
Ok, ik ga toch mn muts op doen.![]()
![]()
En richting de bus. Alleen nog even mn spullen pakken.
Zit ik nog geen 100 posts geleden te verkondigen dat Aldi Satan in supermarktvorm is, gaat deze knul ze gewoon sponsoren!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Schaatsen gescoord
Gewoon bij de Aldi, fuck it, 25 euro meer dan zat..
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Schaatsen gescoord
Gewoon bij de Aldi, fuck it, 25 euro meer dan zat..
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zit ik nog geen 100 posts geleden te verkondigen dat Aldi Satan in supermarktvorm is, gaat deze knul ze gewoon sponsoren!
ow diequote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oude foto want ik moet weg.Maar het heeft een soort gezichtje en 2 bolletjes.
Werkt ze er met plezier? De verhalen in mijn kennissenkring zijn verre van positief.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]en mijn ma werkt er
dus wat maakt mij dat?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:21 schreef Myraela het volgende:
Ik had mijn muts op. Maar iemand riep uit een auto 'mooie muts'. Dus ik heb hem weer afgedaan.
Ik heb norenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil deze schaatsen:
[ afbeelding ]
Maar overal uitverkocht
De mijne zijn echt te groot en van kunstof
Waarom? Hij vond hem mooi. Dan moet je hem juist ophouden!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:21 schreef Myraela het volgende:
Ik had mijn muts op. Maar iemand riep uit een auto 'mooie muts'. Dus ik heb hem weer afgedaan.
Niet te snel op staan, dan kan de helft blijven plakken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:22 schreef Myraela het volgende:
Ondertussen laat ik mijn billetjes aan dit bankje vriezen.
Daarom blijf ik gewoon staanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:22 schreef Myraela het volgende:
Ondertussen laat ik mijn billetjes aan dit bankje vriezen.
Momenje ik ga even met mijn buik op het bankje liggenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:23 schreef twi het volgende:
[..]
Niet te snel op staan, dan kan de helft blijven plakken.
OEH ik heb ook een foto met die zelfde muts opquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oude foto want ik moet weg.Maar het heeft een soort gezichtje en 2 bolletjes.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Momenje ik ga even met mijn buik op het bankje liggen
Klopt. Dat meisje had precies dezelfde op.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
OEH ik heb ook een foto met die zelfde muts op
Volgens mij heb je daar toen nog op gereageerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |