De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een kut piepjesquote:Op dinsdag 7 februari 2012 06:32 schreef Faxie het volgende:
Ik vind mezelf niet echt saai, maar ik kan me voorstellen dat ik op anderen saai over zou kunnen komen. Maar da's dan jammer voor hun
Ow nog een filmpje over de kosmos en hoe klein we zijn enzoFilm is 'Power of Ten', gemaakt door een of andere kerel van IBM. En goede muziek eronder
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:59 schreef Murdera het volgende:
Crosspost:
Godsamme, wat een drukke trein.
Volgens mij twijfelde de machinist ook even of hij naar mijn station ging, of dat hij gelijk door zou rijden naar Dachau.
:") whehequote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:59 schreef Murdera het volgende:
Crosspost:
Volgens mij twijfelde de machinist ook even of hij naar mijn station ging, of dat hij gelijk door zou rijden naar Dachau.
Is er nog plek voor die zure kut bij mij op mijn werk?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:59 schreef Murdera het volgende:
Crosspost:
Ze wil jequote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:52 schreef Mystikvm het volgende:
Bij ons werkt zo'n oudere vrouw met een heel zuur gezicht, alsof ze net een netje citroenen heeft opgegeten. Zo eentje die altijd heel oordelend naar mij kijkt omdat ik 1 van de weinigen ben die geen pak draagt en gewoon de hele dag met luide muziek op zit te werken.
Ze zit vandaag schuin tegenover mij en ik voel me bekeken
Sorry, ik steek hem liever in een bak met accuzuur dan in haar.quote:
Wel naar om daar dan de hele dag tegenaan te moeten kijken...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sorry, ik steek hem liever in een bak met accuzuur dan in haar.
Soms kijken mensen heel zuur en zijn ze het niet. Zij is het wel.
Ja echt he. Was superdruk in de metro, maar iedereen moest er ergens halverwege het traject uit omdat ze terugging naar het beginpunt.quote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
marbasnarf
Jofunu-kun
twi
Kaneelstokje
Joysa
tijnbrein
robdriessen
Royco1
Myraela
Computerfluisteraar
Watertornado
Drommeldaris
kingtoppie
heloef
meowingtons
Patje1987
JJH
sinterklaaskapoentje
Melting
SiIk
LostInSpace
Samzz
stefanhaan
ACT-F
Zokunen
Tha_Erik
Sinosappel
the-brother-of-uzunumaki
Ishimaru
RockNijntje
iBenny
Karina
ToT
Murdera
loezzzje
Morpheus2002
Tchock
roos85
arachide.
DigitalGirl
ook_gek
Lijnloos
naatje_1
Crack_
Pisces29
Plastic_zak
Faxie
Lokasenna
Trollscience
kutkloon7
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
Jofunu-kun
Samzz
Royco1
robdriessen
heloef
Melting
Myraela
Kaneelstokje
marbasnarf
the-brother-of-uzunumaki
Watertornado
Joysa
stefanhaan
tijnbrein
Ishimaru
twi
meowingtons
sinterklaaskapoentje
Stiffler1988
ACT-F
Tchock
Drommeldaris
Murdera
ToT
arachide.
kingtoppie
SiIk
Zokunen
Karzai
iBenny
Stokstaart
Computerfluisteraar
JJH
Tha_Erik
Patje1987
Trollscience
loezzzje
LostInSpace
-Datdus-
Sinosappel
Pisces29
Koen66
Crack_
Faxie
RockNijntje
roos85
Kally
Lokasenna
ook_gek
naatje_1
Het is de schuld...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ooooooow fuck
Ik heb zo stijve nek en schouders weer, geen idee hoe ik eraan kom
Ik wilde deze week gaan sporten, maar kan nog geen eens de wasmand tillen
Wij zijn geen vriendjesquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb allemaal nieuwe vriendjes
[..]
[..]
Ik post de laatste maand ook niet meer zo vaakquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan moeten we vaker op elkaar reageren
Dafuq.. Ik zit ook over m'n rijtijd heen, maar ik ben hierna vrij, sowieso had ik wel door gegaan, ik kan moeilijk die schoolkinderen met nat haar in de vrieskou laten staanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:33 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja echt he. Was superdruk in de metro, maar iedereen moest er ergens halverwege het traject uit omdat ze terugging naar het beginpunt.
"Sorry mensen, maar ik moet pauze nemen"
En dat nadat je al een uur in de kou hebt staan wachten. Viel me nog mee dat er niemand agressief werd tegen haar
Wel DigitalGirl, en niet ik!?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb allemaal nieuwe vriendjes
[..]
[..]
Bestuur jij een schoolbus?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dafuq.. Ik zit ook over m'n rijtijd heen, maar ik ben hierna vrij, sowieso had ik wel door gegaan, ik kan moeilijk die schoolkinderen met nat haar in de vrieskou laten staan
Oh, dat komt door op elkaar te quoten? Hoe kun je dat zien?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan moeten we vaker op elkaar reageren
[..]
Ja
[..]
twi......
Hmm niet specifiek schoolbus, wij rijden in opdracht van de gemeente bepaalde klassen die schoolzwemmen doen..quote:
Dat gevoel is wederzijdsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:42 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriendenlijst staat vol met stomme slowchatters. Ik vind jullie helemaal niet lief.
Tuulk welquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:42 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriendenlijst staat vol met stomme slowchatters. Ik vind jullie helemaal niet lief.
Dus jij draagt geen overhemd met korte mouwen en hebt geen bierbuik?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm niet specifiek schoolbus, wij rijden in opdracht van de gemeente bepaalde klassen die schoolzwemmen doen..
Ja volgens mij wel, en met wie je in het topic post geloof ikquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, dat komt door op elkaar te quoten? Hoe kun je dat zien?
Wel overhemdquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus jij draagt geen overhemd met korte mouwen en hebt geen bierbuik?
Ik vind je ook maar een lelijke vervelende muts. krijgt cholera.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:42 schreef Myraela het volgende:
Om in de heilige woorden van patje te spreken. Ik hoop dat je hele erge jeuk op je rug krijgt en te korte armpjes om te krabbelen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind je ook maar een lelijke vervelenede muts. krijgt cholera.
Weet je hoe lekker warm die zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er was net in de winkel een hele knappe meid, mooie beentjes, mooie bips, mooie lange bruine krullen. Alleen toen ik verder naar beneden keek zag ik...Uggs.
Uggsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er was net in de winkel een hele knappe meid, mooie beentjes, mooie bips, mooie lange bruine krullen. Alleen toen ik verder naar beneden keek zag ik...Uggs.
Die kun je buiten laten staan...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met dit weer mag dat.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |