Jordan & Baker - Explode?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:44 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
ahahah ;P maar wie raadt wel liedje tudududu is krijgt een prijs
Ja ik ook wel. Snap niet waarom ze zich onlang geleend heeft voor die Madonna onzinquote:
een beetje verliefd?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:44 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
ahahah ;P maar wie raadt wel liedje tudududu is krijgt een prijs
Ik denk er het mijne van.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wat vind jij van Sjors en dat gezeur rond die voogdij?
quote:
Money maken, iedereen dichtbij de mainstream selled out op een gegeven moment.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. Snap niet waarom ze zich onlang geleend heeft voor die Madonna onzin
Best wel amazing.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:47 schreef .C het volgende:
[..]
Money maken, iedereen dichtbij de mainstream selled out op een gegeven moment.
[ afbeelding ]
Gewoon respect voor haar achtergrond op de Twitters!
Ik word altijd een beetje emotioneel als ik Paper Planes luisterquote:Op maandag 6 februari 2012 23:48 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een MIA UI altijd gehad, deze
Maar vond haar laaste album niet echt geweldig, misschien te weinig geluisterd
Kan verandering in gebracht worden.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:48 schreef .C het volgende:
[..]
Dirty Dutch is kkwack geworden, het is niet eens dirty meer.
iddquote:Op maandag 6 februari 2012 23:48 schreef .C het volgende:
[..]
Dirty Dutch is kkwack geworden, het is niet eens dirty meer.
Gayquote:Op maandag 6 februari 2012 23:49 schreef .C het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje emotioneel als ik Paper Planes luister.
Kom maar Dirty Dutch zetten bij mij thuis, gaan we daarna de scene schoonvegen onder de douche.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan verandering in gebracht worden.
Dirty Dutch was ook zwaar kut dit jaar. Laidback Luke en Knife Party waren de enige harde acts, terwijl die laatste niet eens house draaien.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
iddkut chuckie doet ook niks nuttigs meer en maakt een beetje ipad apps voor monnie
Sorry dat ik gevoelens heb.quote:
Harder onderdrukken tochhquote:Op maandag 6 februari 2012 23:52 schreef .C het volgende:
[..]
Dirty Dutch was ook zwaar kut dit jaar. Laidback Luke en Knife Party waren de enige harde acts, terwijl die laatste niet eens house draaien.
[..]
Sorry dat ik gevoelens heb.
Je moet nog verder terug gaan naar Galang enzoquote:Op maandag 6 februari 2012 23:49 schreef .C het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje emotioneel als ik Paper Planes luister.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |