Misschien als Diaz wint op dezelfde manier als Condit gewonnen heeft welquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:01 schreef Geo4kant het volgende:
De vraag is wel, ik denk dat ik het antwoord wel weet.. als het weer een close fight wordt en Diaz wint de decision, en GSP is gezond/aan het trainen.. krijgt Condit dan ook een rematch?
Tuurlijk niet, who cares about Condit?quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:01 schreef Geo4kant het volgende:
De vraag is wel, ik denk dat ik het antwoord wel weet.. als het weer een close fight wordt en Diaz wint de decision, en GSP is gezond/aan het trainen.. krijgt Condit dan ook een rematch?
dana white liegt weer alles aan elkaar net zoals hij zei dat condit graag opzij stapte zodat gaysp zijn zin kreeg om tegen diaz te vechten,gatver kutwwe stijl!quote:
scoorde Dana het niet voor Condit?quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:19 schreef Lesnar het volgende:
Het gaat om ppv's, als Condit dit grapje nog een peer keer herhaald verdwijnt hij gewoon naar de undercard, champ of niet. Dana was ook razend nadat Silva zo liep te kloten tegen Maia.
ja, daarom dacht ik dus geen rematch en Lorenzo bevestigde dat dus ook, is gewoon een corrupte maffiabende, dat ZUFFA!quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:20 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
scoorde Dana het niet voor Condit?
Klopt, maar zijn hoofd/houding sprak boekdelen. Hij had niet echt een stok om Condit publiekelijk mee af te ranselen, hoewel hij het graag had willen doen. Het is natuurlijk geen publiekelijk geheim dat Diaz vs GSP er moet komen, want veel PPV's, hell ik ga dan zelfs een PPV online kopen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:20 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
scoorde Dana het niet voor Condit?
Lol Diaz vs GSP is cker een desicion victory voor GSP, wat heeft Diaz nou eigenlijk laten zien?quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:35 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Klopt, maar zijn hoofd/houding sprak boekdelen. Hij had niet echt een stok om Condit publiekelijk mee af te ranselen, hoewel hij het graag had willen doen. Het is natuurlijk geen publiekelijk geheim dat Diaz vs GSP er moet komen, want veel PPV's, hell ik ga dan zelfs een PPV online kopen.
Arme Yves.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:16 schreef Geo4kant het volgende:
Donald Cerrone vs. Yves Edwards Set for UFC on FX 3
GSP is sterker, maar het gevcht en de aanloop naar het gevecht worden epischquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:38 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Lol Diaz vs GSP is cker een desicion victory voor GSP, wat heeft Diaz nou eigenlijk laten zien?
GSP en episch? Voor 2008 misschien wel.. maar nu niet meer.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:05 schreef Lesnar het volgende:
[..]
GSP is sterker, maar het gevcht en de aanloop naar het gevecht worden episch
GSP heeft een duistere kant heeft hij aangegeven :-) En Diaz maakt iets los bij hem, dus evil GSP vs Diaz wordt smullen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
GSP en episch? Voor 2008 misschien wel.. maar nu niet meer.
Really?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:01 schreef Lesnar het volgende:
[..]
GSP heeft een duistere kant heeft hij aangegeven :-) En Diaz maakt iets los bij hem, dus evil GSP vs Diaz wordt smullen.
Misschien valse hoop, maar ach een mens mag dromen toch :dquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Really?
Condit zei ook dat dat dit een war ging worden, en Dana zei dat het een dogfight zou worden.
GSP zei ook 'Don't blink' bij de Shields fight want hij ging wel even laten zien hoe hij Shields KO ging slaan.
meer trashtalk=meer ppv's=meer geldquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Really?
Condit zei ook dat dat dit een war ging worden, en Dana zei dat het een dogfight zou worden.
GSP zei ook 'Don't blink' bij de Shields fight want hij ging wel even laten zien hoe hij Shields KO ging slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |