De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij mag wel de gasten van het station naar mijn huis rijden.quote:
50 euro pp. En de gemaakte benzinekosten worden later bij berekend..quote:Op maandag 6 februari 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij mag wel de gasten van het station naar mijn huis rijden.
Ik hoor het al, ik huur wel zo'n snodder in. Die kost 5 eurie heen en terug.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
50 euro pp. En de gemaakte benzinekosten worden later bij berekend..
Ja wil je nou service of dooie gasten?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoor het al, ik huur wel zo'n snodder in. Die kost 5 eurie heen en terug.
alweer???quote:
ok gezelligquote:Op maandag 6 februari 2012 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Mocht ik ooit een feestje geven bij mij thuis. Moeten die mensen komen.
Ik reis al met die mensen sinds dat ik 6 ben.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja wil je nou service of dooie gasten?
Dan heb je wel meteen een gesprekquote:Op maandag 6 februari 2012 21:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het is ook wel vaak zo dat als je inderdaad wat stil en teruggetrokken bent, mensen steeds aan je gaan vragen of je het wel naar je zin hebt. Dat heb ik tenminste vaker meegemaakt.
Maar dat kan ik dus toch wel hebben, ook al merk je het niet aan me.
Hoe lang ken je je man al?quote:
13 jaarquote:Op maandag 6 februari 2012 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe lang ken je je man al?![]()
Ik ben een tijdmachine aan het maken, ik wil weten hoever ik terug moet.![]()
Do you really want me to answer that?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik reis al met die mensen sinds dat ik 6 ben.
Zie ik er dood uit?
Hihi, een 17 jarige C-A versieren. Dat gaat me wel lukken denk ik.quote:
toen was ik 20quote:Op maandag 6 februari 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi, een 17 jarige C-A versieren. Dat gaat me wel lukken denk ik.![]()
Tot over 13 jaar geleden!
Hihi, ik denk dat Kaneeltje die tijdmachine beter kan gebruiken om opnieuw te leren rekenenquote:
Mag ik mee terug de tijd in?quote:
Dat is waar.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb je wel meteen een gesprek
AFAIK kun je niet terug in de tijd. Hoogstens versneld naar de toekomst.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben een tijdmachine aan het maken, ik wil weten hoever ik terug moet.![]()
Gewoon beetje kletsen en lol hebben niet te veel over nadenkenquote:Op maandag 6 februari 2012 22:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik moet er wel bij zeggen dat ook als ik het echt geweldig naar mijn zin heb en in opperbeste stemming verkeer, je het nóg niet echt aan me merkt. Mijn gezicht en lichaamstaal verraden niet veel
Van mij wel, is een tweepersoons. Waar wil je heen/?quote:
Heb het wel eens gehoord ja, maar daar trek ik me niks van aan.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:10 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
AFAIK kun je niet terug in de tijd. Hoogstens versneld naar de toekomst.
Kijk uit dat je geen 40+ C_A voor je hebt dan
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van mij wel, is een tweepersoons. Waar wil je heen/?
[..]
Heb het wel eens gehoord ja, maar daar trek ik me niks van aan.![]()
40-jarige CA zou ik ook doen.
Misschien is ze dan wel een gescheiden cougarquote:Op maandag 6 februari 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb het wel eens gehoord ja, maar daar trek ik me niks van aan.![]()
40-jarige CA zou ik ook doen.
De val van de muur 1989quote:Op maandag 6 februari 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van mij wel, is een tweepersoons. Waar wil je heen/?
Ach ik ben al blij dat ie werkt, over de lengt maak ik me niet meer druk.quote:
Waarom?quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:23 schreef Lokasenna het volgende:
Toen zei ik nog iets van 'oh shit, ik ben Carmen' en lachten ze nog harder, dus nu ben ik maar naar boven gegaan.
Hahaquote:Op maandag 6 februari 2012 22:23 schreef Lokasenna het volgende:
Toen zei ik nog iets van 'oh shit, ik ben Carmen' en lachten ze nog harder, dus nu ben ik maar naar boven gegaan.
Ik vind dat wazige altijd zo schattig aan jou.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ach, als ik heeel duf ben als ik bij m'n ouders ben laten ze me gewoon van de bank vallen en allesquote:Op maandag 6 februari 2012 22:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb echt wel een beetje raar gedaan vanavondquote:Op maandag 6 februari 2012 22:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, als ik heeel duf ben als ik bij m'n ouders ben laten ze me gewoon van de bank vallen en alles
Vind je het gek?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb echt wel een beetje raar gedaan vanavond
Een wazig verhaal over mijn droom een hangmat te kopen enzo. En toen vroegen ze of ik wel eens drugs gebruikte
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een wazig verhaal over mijn droom een hangmat te kopen enzo. En toen vroegen ze of ik wel eens drugs gebruikte
Wat heb je geantwoord?quote:
Mijn moeder vroeg toen ik een avond heel vrolijk was of ik dronken was.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zei dat ik gisteren nog een aspirientje had gehad.
Ohja, mijn ouders denken ook soms dat ik zat ben als ik gewoon nuchter maar raar doend terugkom van een leuke avond.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder vroeg toen ik een avond heel vrolijk was of ik dronken was.
Ik kwam uit school, kan je nagaan.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja, mijn ouders denken ook soms dat ik zat ben als ik gewoon nuchter maar raar doend terugkom van een leuke avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |