leukquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:50 schreef Julis het volgende:
Zeer leuk WHATSHESAID!
Ik hou van zwart:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Mooie foto met die politie autoquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Gehele foto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Redelijk onduidelijke foto maar de spiegel op mijn kamer is niet zo chill.

Mooie foto's. Pareltje voor een fotograaf.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
Afgelopen week. Met valsspelen, zat de hele dag thuis voor de verwarming.. vandaar de schoenen.
knip

Goed figuur.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
Afgelopen week. Met valsspelen, zat de hele dag thuis voor de verwarming.. vandaar de schoenen.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]

quote:
quote:
Mhm, dank jullie welquote:Op zondag 12 februari 2012 11:57 schreef kedge het volgende:
[..]
leuk
[..]
Mooie foto met die politie auto
[..]
Mooie foto's. Pareltje voor een fotograaf.
 .
.Het geheel plaatje ziet er leuk uit! Alleen de mouwen wat anders opgestroopt lijkt me net iets leukerquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Gehele foto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Redelijk onduidelijke foto maar de spiegel op mijn kamer is niet zo chill.
 .
.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
[plaatjes]
 .
.

Goeie smaak.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]

Cutequote:Op zondag 12 februari 2012 00:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
 Nice heels
  Nice heels  

Ja, die kwam toevallig net op de tv.quote:

Ja, ik heb nu de knoopjes bij mijn polsen gewoon dicht gedaan en dat ziet er een stuk beter uit!quote:Op zondag 12 februari 2012 13:19 schreef Julis het volgende:
[..]
Het geheel plaatje ziet er leuk uit! Alleen de mouwen wat anders opgestroopt lijkt me net iets leuker
Gelukkig wel ja, ik ben maar een arme student.quote:

Thanks!quote:Op zondag 12 februari 2012 17:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
jij hebt serieuze issues.
Mooi heroin

Is hij Marokkaan ja? Oeeee.....quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Normaal val ik niet op marokkanen maar jij bent eigenlijk best mooi.

moet nog even in de was zodat die iets krimpt.
 moet nog even in de was zodat die iets krimpt.

Nee.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:04 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Is hij Marokkaan ja? Oeeee.....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |