quote:
Ja, dat was hem.quote:
O ja, je hebt gelijk...quote:Op maandag 27 februari 2012 15:43 schreef trui het volgende:
maar onzin zat ook al in de omschrijving...
Daar kan ik niks aan doen.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:59 schreef trui het volgende:
Mmm, die betekenis van blazen is mij niet bekend.
Dat kan ook ja.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:18 schreef Babbelegoegje het volgende:
Blazen is meer van de hoge toren, grootspraak of bluffen, denk ik. klopt wel bij die politici.
Goed gevonden Trui.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de haak.
Selbstverständlich.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:09 schreef trui het volgende:
je kunt 'm ook zo lezen: van Lotje, getikt.![]()
en ehm, Delta?
Waar zit jij dan ?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:38 schreef Babbelegoegje het volgende:
Helaas, TH. Maar je zit in de buurt.
Nee, dat is hier niet in de buurt. Dat is nog wel even een eindje tuffen met de trein uit Feanwâlden.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:52 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Waar zit jij dan ? [ afbeelding ]
Berkel-enschot, Goirle ?
Ja, dat was 'm.quote:
Yessss! Dat was nog snel...quote:
Ik zou zeggen antilopen, maar da 's een letter te veel.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:27 schreef Veadige het volgende:
Dus nu moet ik met ene komen? Ben voor het eerst in dit topic.
Bewegingsschuw dier (8)
Het gemopper van spelers bij voetbalwedstrijden.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:31 schreef trui het volgende:
mag ik nog vragen waar het 'klagen' over ging, oej?
Dan haal er één letter af en dan heb je ook de naam van het dier.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:32 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik zou zeggen antilopen, maar da 's een letter te veel.
Nooit geweten. Top.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:38 schreef Veadige het volgende:
[..]
Dan haal er één letter af en dan heb je ook de naam van het dier.
Het dier heet namelijk antilope en niet antilopen.
Dus:
Als me iets te binnen schiet, maar laat je niet tegenhouden...quote:Op zondag 29 april 2012 01:33 schreef Babbelegoegje het volgende:
Wie hem nu raadt, mag een nieuwe plaatsen.![]()
![]()
Yep!quote:
stortplaats zou ik meteen denken, maar dat is een letter te weinig. Denk nog even verder na...quote:
Oh, doe maar ja.quote:Op zondag 29 april 2012 03:08 schreef Babbelegoegje het volgende:
[..]
stortplaats zou ik meteen denken, maar dat is een letter te weinig. Denk nog even verder na...
Zuur?quote:Op maandag 30 april 2012 23:26 schreef Treinhomo het volgende:
Niet zout, niet zoet, en nu is 't stuk. (4)
Helaas...quote:
Ik kom eerst niet verder dan Rijmenquote:Op woensdag 2 mei 2012 07:55 schreef trui het volgende:
Door te dichten neemt zij anders wel de verantwoordelijkheid op zich... (6)
sorry, dat is 'm niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:12 schreef Babbelegoegje het volgende:
[..]
Ik kom eerst niet verder dan Rijmen
Ik loop daar ook op vast.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:28 schreef Babbelegoegje het volgende:
toe... toe...kom nog niet verder....
En deze hebben we ook nog.quote:
Die is al geraden:quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:45 schreef Babbelegoegje het volgende:
Op woensdag 2 mei 2012 15:22 schreef GX3 het volgende:
kaas in leer verpakt, dat is smakelijk! (6)
En deze hebben we ook nog.
quote:
Kaas = k's = kk. Stop dat in het midden tussen "leer" -> lekker.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:29 schreef OeJ het volgende:
[..]
Wat heeft dat dan met 'kaas in leer verpakt' te maken?
Ow ja. Netjes... Ik zag 'm niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:38 schreef thabit het volgende:
[..]
Kaas = k's = kk. Stop dat in het midden tussen "leer" -> lekker.
O had lekker wel gelezen maar nog niet dat die goed was. Snapte lekker ook niet, nudus wel...quote:
quote:
quote:
Wees jij dan 's de spreekwoordelijke uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:48 schreef CruellaDeVil het volgende:
Teleurstellend topic.Dit zijn geen cryptogrammen, maar raadsels.
Lijkt niet alleen goed, is ook goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was een leuke hint..quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:58 schreef OeJ het volgende:
Het moet vandaag toch nog wel geraden worden hoor, jongens.
Ik zeg eerst even Solo om er vanaf te zijn, en ondanks dat het niet Europees is.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:18 schreef GX3 het volgende:
Hij speelde in zijn eentje in deze Europese stad (4)
quote:
Beterquote:
quote:
Trying to make the world a better place...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:53 schreef SpiekerJozef het volgende:Geweldig zoals jij de mensen altijd beloont met hun goede antwoord . . .
Iets met voldoen(ing)?quote:Op donderdag 31 mei 2012 02:41 schreef OeJ het volgende:
Tussendoortje:
Geeft invulling aan de vreugde. (13)
Mutsquote:Op maandag 25 juni 2012 10:00 schreef trui het volgende:
klinkt goed! maar nu dus die kokkerellende pastoor nog met z'n muts...
gokje, want dit lost niets op.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:21 schreef Treinhomo het volgende:
Als meneer pastoor als kok aan het werk gaat, levert dat bedrijfskleding op die je maar beter links kunt laten liggen. (8)
Nope. Je komt sowieso een letter te kort.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:37 schreef Babbelegoegje het volgende:
gokje, want dit lost niets op.
klompen ? (k lomp en)
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:53 schreef OeJ het volgende:
Snel ritmisch praten in de regen is niet sportief. (9)
Dat is: natrappen.
Ik probeer met alle woordden die er mee te maen kunnen hebben wat te vormen, maar helaas. Woorden waar ik nu mee speel is mis en buis.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nope. Je komt sowieso een letter te kort.
De genoemde bedrijfskleding is (in dat opzicht) een neologisme van mijn kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |