Ik was een dag te laat dus probeer de vaart er weer in te krijgenquote:Op maandag 20 februari 2012 23:17 schreef RacerDKB het volgende:
Gelukkig hoefde niemand vals te spelenVolgende keer in MPC toch maar subtitles uitzetten?
Toch wel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:49 schreef DrDentz het volgende:
Hmm.. maar je kunt toch bijna niet zien dat het Jim Carrey is
Hahaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:42 schreef Bonobo11 het volgende:
Misschien ben ik te oud.
Post einde van de middag de goede oplossing wel
Oh wacht nu jij Pink Panther zegt en dat kooitje op de eerste fotoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
HahaKijk genoeg oude films (ouder dan mijzelf, wat ze al snel zijn) maar ik heb hier geen idee.
Eerste screenshot komt me nog het meest bekend voor, maar ik ken niet zoveel komedies uit de jaren 70 (zo ziet het er uit) behalve Pink Panther ofzo.
The Party it is!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:26 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Oh wacht nu jij Pink Panther zegt en dat kooitje op de eerste foto
Is die birdy num scene van the Party
Het goede antwoord uiteraard!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Haha ja die had ik gepost toen![]()
K-Pax
Oh kan best dat ik hem daar ook gezien hadquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:27 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Het goede antwoord uiteraard!![]()
Ik dacht dat ik hem was tegengekomen in het 'Welke film heb jij pas gezien'-topic, maar blijkbaar kwam hij hier vandaan.
Vind ik ook, heel triest welquote:
Ja dat welquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vind ik ook, heel triest wel.
Gvd man noem jezelf domquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:22 schreef One_conundrum het volgende:
wat is dat nou weer voor domme opmerking. Er mag best wat gekraakt worden met de hersens voordat we het weten. Alles bij de eerste screenshot raden is ook niet de bedoeling.
Iets wat niet te obvious was dan...quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:16 schreef Waaghals het volgende:
Hoe moeten we raden als het onherkenbaar is?
Jawel, heb het net gecheckt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:23 schreef HilarityEnsues het volgende:
Volgens mij is dit niet Natasha McElhone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |