Daar zou je je nog weleens in kunnen vergissenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:15 schreef One_conundrum het volgende:
Geen ideeNiet mijn genre denk ik
Nee, ouder.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:58 schreef egeltje1985 het volgende:
Het komt me bekend voor maar geen idee waarvan dus kansloze post dit.
Wilde gok: the butterfly effect?
Nee en niks engs, een hele leuke film.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
IT? Ik heb het gevoel dat er iets engs was ofzo.
Wel gezien idd, maar weet ik niet meer veel van, ook na lezen wiki nietquote:
Dacht ik ook aan, maar daar zit nooit een limo in toch? Alleen normale auto"?quote:
Als ik de afbeelding zo zie moet het wel Lynch zijn, maar niet Lost Highway.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als ik de afbeelding zo zie moet het wel Lynch zijn, maar niet Lost Highway.
Daar zaten stations en Mustangs in, dacht eerst ook aan Lost Highway maar het is denk ik Mulholland Dr. want daar zit wel een limousine in
Mja het eerste wat ik dacht was ''David Lynch'' en ik was niet de enige.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:26 schreef NDAsilenced het volgende:
sneller geraden dan ik dacht, beginscene met de limousine is wel iconisch, had nog een shot van binnen de limousine willen posten.
Ik houd niemand tegen om te posten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:46 schreef RacerDKB het volgende:
uhh was het niet picodealion zijn beurt om een nieuwe te posten?
Ja maar als iedereen een nieuwe gaat posten dan krijg je 2-3 films door elkaar en wordt het nogal een puinzooi. Lijkt mij dan. Neem aan bij elk topic in MEN dat degene die het correcte antwoord geeft, de nieuwe afbeelding/wat dan ook post.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:57 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Ik houd niemand tegen om te posten.
Wat is daar de waarde van?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:57 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Btw. zullen we afspreken om minimaal een half uur/uur ofzo te wachten voordat we aangeven of iemand het goede antwoord heeft gegeven.
ah wist ik niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:00 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wat is daar de waarde van?
Wat gebruikelijk is is dat de winnaar een nieuwe post.
quote:De regel is dat als er binnen 60 minuten geen nieuwe staat iemand anders hem mag posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Klopt, dat is inderdaad Ben Affleck.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:17 schreef RacerDKB het volgende:
Dat ziet er uit als Ben Affleck.
En ik heb een pesthekel aan Ben Affleck. Dus ik heb geen idee.
In dit geval goede keus want ik zat niet op te letten, maar een beetje geduld mag welquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:57 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Ik houd niemand tegen om te posten.
Btw. zullen we afspreken om minimaal een half uur/uur ofzo te wachten voordat we aangeven of iemand het goede antwoord heeft gegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:58 schreef NDAsilenced het volgende:
het isWat is hier nou het nut van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:58 schreef NDAsilenced het volgende:
het isIk snap niet waarom het in een spoiler staat, maar het is wel het correcte antwoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest wel lachen van de linker, hij zegt iets op dat moment.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:17 schreef Waaghals het volgende:
Dit zijn de 2 slimste figuren in de film ?
Charles Dance, meest recente grotere rol Game of Thrones?quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:51 schreef Waaghals het volgende:
die gast op de laatste foto ken ik wel
maar geen idee meer waarvan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |