zeker niet als je de filmpjes van tig jaar geleden steeds zietquote:Op maandag 6 februari 2012 18:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Rudolph van Veen wordt dit jaar alweer 45. Zou ik em nog niet geven.
Makkelijke Maaltijd en Rudolph's Bakery zijn actueel. Je bent toch niet jaloers?quote:Op maandag 6 februari 2012 18:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zeker niet als je de filmpjes van tig jaar geleden steeds ziet
Daar heb ik het dan ook niet over.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Makkelijke Maaltijd en Rudolph's Bakery zijn actueel. Je bent toch niet jaloers?
Er zijn meer geweldige chefs in NY dus dan heb je meerdere redenenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:04 schreef minilot het volgende:
Ik begin een ongezonde obsessie met Eric 'Avec' Ripert te krijgen!![]()
Ik wil eten bij Le Bernardin, verdorie! (Maar om daarvoor nou een ticket naar New York te kopen..)
Ze waren bij Masterchef Aus seizoen 3 in New York en daar was ook een beroemde Italiaan met een geweldig Italiaans (duh) restaurant en ze waren bij een pizzeria waar ik de tv zo ongeveer aflikte.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:20 schreef minilot het volgende:
Haha, ja!Ik zou óók wel willen eten bij de restaurants van Thomas Keller (Per Se en Bouchon) en natuuuuuurlijk ook bij Momofuku, maar verder weet ik het niet zo daar. Wie mis ik nog in mijn adoratie-rijtje?
Cesare Casella?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ze waren bij Masterchef Aus seizoen 3 in New York en daar was ook een beroemde Italiaan met een geweldig Italiaans (duh) restaurant en ze waren bij een pizzeria waar ik de tv zo ongeveer aflikte.
Weet alleen ff de namen niet meer maar ze zijn er wel
Ik zag vnv Angelique in de Taste Of Life, waarin ze in een luchtballon voor Rudolph en Stella kooktequote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:06 schreef Dragonberry het volgende:
Hé, Bianca heeft een nieuwe keuken waarin ze frites bakt!
taste of life <3
Oh rijkelijk jaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:35 schreef Smallish het volgende:
Courgettes invoegen? Toevoegen aan de pan? Rijkelijk? Whut..
Dat, en laat je vooral genieten!quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:19 schreef Tezz het volgende:
Laten we met z'n allen courgettes invoegen! Rijkelijk!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |