Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
quote:Op maandag 6 februari 2012 17:52 schreef Dudeweiser het volgende:
kut volgens mij heb ik een spelfout gemaakt in de TT
idd. gewoon de 's' eraan.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
burrito's is niet met 's geloof ik
Gehyped door Hollandse mediaquote:Op maandag 6 februari 2012 18:04 schreef Toefjes het volgende:
Denk even het journaal kijken. Al 5 minuten over een fucking schaatstocht
Ja, en daarna een halve minuut over een auto ongeluk waarbij een vader en zn kinderen om het leven gekomen zijn. Als 2e nieuws item, dus minder belangrijk. Echt Nederland inderdaad.quote:
Nee, misschien over 3 kwartier dat er iets bekend wordtquote:Op maandag 6 februari 2012 18:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wanneer komt de nieuwe lading? Iets over bekend?
Wegleggers die controllers tegenstaanquote:Op maandag 6 februari 2012 18:16 schreef jepperdeprep het volgende:
Controllers die tegenstanders wegleggen
Tegenleggers die controllers wegstaanquote:Op maandag 6 februari 2012 18:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wegleggers die controllers tegenstaan
PS3?quote:Op maandag 6 februari 2012 18:18 schreef Dudeweiser het volgende:
iemand een 4-3-1-2 IF Destro kopen? 25k is ie van jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, wel Sweden/Norway hybrid.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:58 schreef zerokil het volgende:
Heeft iemand een MLS in een 4-3-3 of 4-3-2-1 opstelling? (of iets in die vorm)
Gewoon doen zoals ik gedaan heb: ultimatedb openen, selecteren op MLS, de snelste beesten kopen, en iedereen online rapen. Systeem is niet relevant. Ik heb met mijn MLS bronzes 36 wedstrijden achter elkaar gewonnen, tot ik vandaag een grotere nerd tegenkwam, verloor met 2-5quote:Op maandag 6 februari 2012 18:58 schreef zerokil het volgende:
Heeft iemand een MLS in een 4-3-3 of 4-3-2-1 opstelling? (of iets in die vorm)
Hele dag al, ben er maar mee gestopt na de 3e keer.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:02 schreef Vijf_voor het volgende:
Nog voor ik een wedstrijd kan spelen loopt fifa vast. Dit wordt een top avond
Dat kan ook. Forum platleggen en geen mededelingen doen over de UPsquote:
Koop een nieuwe Router?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:06 schreef GuRBuH het volgende:
Jullie kunnen tenminste spelen. Sinds ik die nieuwe pauper router van KPN heb is het zodra er ook maar iemand anders thuis is gedaan met de pret.
modem.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:10 schreef zerokil het volgende:
[..]
Koop een nieuwe Router?
Die dingen zijn helemaal niet zo duur.
Ik kreeg een nieuwe toegestuurd toen laatst storing wasquote:Op maandag 6 februari 2012 19:06 schreef GuRBuH het volgende:
Jullie kunnen tenminste spelen. Sinds ik die nieuwe pauper router van KPN heb is het zodra er ook maar iemand anders thuis is gedaan met de pret.
HONDERD MILJARD.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:18 schreef FUT123 het volgende:
Hoe duur is een MLS bronze ongeveer met de beste? Wil eigenlijk zn team met nog wynne achterin ^^
Wynne is silver, 10K voor de rest ofzo + wissels.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:18 schreef FUT123 het volgende:
Hoe duur is een MLS bronze ongeveer met de beste? Wil eigenlijk zn team met nog wynne achterin ^^
In elk geval geen UPs van Silva, Chiellini en Cavani gespot nogquote:Op maandag 6 februari 2012 19:19 schreef DutchSL het volgende:
Het lijkt er sterk op dat er geen UP's zijn.
Ook geen happy hour trouwens, al had ik wel een brute silver in een pakje
Alsof EA wel iets zal zeggen cq duidelijk zal zijnquote:Op maandag 6 februari 2012 19:22 schreef Tim86 het volgende:
EA heeft ook nooit gezegd dat ze het vandaag zouden doen toch?
Nope, maar maandag en vrijdag 19:00 waren de vaste tijden dus niet gek dat "iedereen" er nu rekening mee houdt.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:22 schreef Tim86 het volgende:
EA heeft ook nooit gezegd dat ze het vandaag zouden doen toch?
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nope, maar maandag en vrijdag 19:00 waren de vaste tijden dus niet gek dat "iedereen" er nu rekening mee houdt.
Ze maken me helemaal paranoia die klojo's.. ik kan misschien beter alles verkopen voor echt geld en alleen met silvers gaan spelen.
Nicequote:Op maandag 6 februari 2012 19:32 schreef Fuszy het volgende:
Van aanholt 4-1-2-1-2 voor 300 BIN opgepikt.
Ik ook alleen silvers.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]![]()
Ik speel alleen met silvers. Prijsdaling maak ik me niet druk om, ik kan iedereen kopen die ik wil en als er een nieuwe IF is dan is die ook meestal meteen bereikbaar.
Nee, zonet weer gedisconnect 2 maalquote:Op maandag 6 februari 2012 19:35 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb al een aantal weken niet meer gespeeld. Zou die disconnect bug al opgelost zijn? Ik verwacht van niet, maar je weet maar nooit.
Heb niet zo veel kennis over zuid koreaquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, zonet weer gedisconnect 2 maal
Hier op de 360 heb ik er geen last meer vanquote:Op maandag 6 februari 2012 19:35 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb al een aantal weken niet meer gespeeld. Zou die disconnect bug al opgelost zijn? Ik verwacht van niet, maar je weet maar nooit.
Tankquote:Op maandag 6 februari 2012 19:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik SIF Guidetti hebben, maar dat zou betekenen dat ik spelers moet verkopen. Ik heb nu ongeveer 30k. Ik zou mijn Shaarawy met 40k winst kunnen verkopen op het moment, alleen dat zou ook weer zonde zijn.
Ik vind SIG GUidettiquote:Op maandag 6 februari 2012 19:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik SIF Guidetti hebben, maar dat zou betekenen dat ik spelers moet verkopen. Ik heb nu ongeveer 30k. Ik zou mijn Shaarawy met 40k winst kunnen verkopen op het moment, alleen dat zou ook weer zonde zijn.
Guidetti SIF is een tankquote:
Angbwaquote:Op maandag 6 februari 2012 19:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die RB, die lijkt net te spacen op die screenshot. Die ogen
twitter:TheRealGraoully twitterde op maandag 06-02-2012 om 19:47:37All - looking at working through the remaining transfers. Will also be looking at some more ups. reageer retweet
twitter:TheRealGraoully twitterde op maandag 06-02-2012 om 19:47:55... but don't expect a new release of players today Monday. reageer retweet
Ohja, dat is overduidelijkquote:Op maandag 6 februari 2012 19:48 schreef Reemi het volgende:
twitter:TheRealGraoully twitterde op maandag 06-02-2012 om 19:47:37All - looking at working through the remaining transfers. Will also be looking at some more ups. reageer retweet
twitter:TheRealGraoully twitterde op maandag 06-02-2012 om 19:47:55... but don't expect a new release of players today Monday. reageer retweet
Hij is high on speed, 91 pace heeft die geloof ik.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die RB, die lijkt net te spacen op die screenshot. Die ogen
Dat is elke dag zo.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:51 schreef Fenomeno het volgende:
Meer mensen problemen met ultimatedb.nl, hier is die hele site niet vooruit te branden.
Niet in de game, Douglas is ook nog Braziliaans. Was wel mooi geweest inderdaad, net als een Nederlandse Douglas ook erg welkom zou zijnquote:Op maandag 6 februari 2012 19:52 schreef DutchSL het volgende:
Willie Overtoom is toch ook Kameroener nu? Past mooi op CAM
Hé dat is nieuw, normaal doet hij het altijd prima!quote:Op maandag 6 februari 2012 19:51 schreef Fenomeno het volgende:
Meer mensen problemen met ultimatedb.nl, hier is die hele site niet vooruit te branden.
De site is te populair, dat kunnen die (zwakke) servers niet aanquote:Op maandag 6 februari 2012 19:54 schreef Fenomeno het volgende:
Oh
Ik heb echt al maanden niet meer fanatiek getrade, maar dat is dus de laatste tijd altijd?
In piekuren ja, 's morgens en 's nachts gaat het welquote:Op maandag 6 februari 2012 19:54 schreef Fenomeno het volgende:
Oh
Ik heb echt al maanden niet meer fanatiek getrade, maar dat is dus de laatste tijd altijd?
Ja, echt kut. Er is nu een concurrent http://www.futhead.com/ maar qua prijzen is die een stuk minder handig. Verder wel een fijne site. Als je registreert kan je daar ook teams bouwen zoals dit http://www.futhead.com/12/squad/5575quote:Op maandag 6 februari 2012 19:54 schreef Fenomeno het volgende:
Oh
Oh shit helemaal vergeten dat hij een upgrade heeft. Tim had het ook al gezegt. Even kijken hoeveel hij kost. De gewone scoort bij mij al veelquote:
Ruilen tegen 2x Hulk en jij doet er 5K bijquote:Op maandag 6 februari 2012 20:01 schreef Dudeweiser het volgende:
iemand een IF Destro kopen op de xbox?
Hmm dat is jammer, die IF is me te duur (ik heb hem nog gehad, maar verkocht omdat het team niet liep.. maar nu heb ik de NIF in een team dat wel loopt).quote:Op maandag 6 februari 2012 19:56 schreef Reemi het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)op_EK__.html?cid=rss
Geen kans meer op SIF Danny dus.
welke formaties?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ruilen tegen 2x Hulk en jij doet er 5K bij
4-3-3 en 4-3-2-1.quote:
Nu Ronaldo, Nani en Pepe nogquote:Op maandag 6 februari 2012 19:56 schreef Reemi het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)op_EK__.html?cid=rss
Geen kans meer op SIF Danny dus.
Nog wel 5K krijg ik dan héquote:Op maandag 6 februari 2012 20:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
prima. Destro is 4-3-1-2, BIN is 25k, club FC Awesome
Brouwer 5K bin ADO 4-3-3 ST scfvandermar08quote:Op maandag 6 februari 2012 20:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja ja, moet je er maar een leuke bronze opzetten ofzo
ja laat maar, je Hulks zijn niet freshquote:Op maandag 6 februari 2012 20:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Brouwer 5K bin ADO 4-3-3 ST scfvandermar08
Hommoquote:Op maandag 6 februari 2012 20:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja laat maar, je Hulks zijn niet fresh
Dunnoquote:Op maandag 6 februari 2012 20:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heheWaar ga je Destro voor gebruiken?
Gefeliciteerd met Darren trouwensquote:Op maandag 6 februari 2012 20:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dunnomisschien leuk team. Heb Lamela, Fetfadzidis en Wellington silva dus misschien een hybrid
Ja man, party hardy vanavond. Ik vlieg zometeen over naar zijn penthouse in Birmingham waar ik ga hosselen met mijn neger bois.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Darren trouwens
doe de groeten aan Emile en Gabriel mangquote:Op maandag 6 februari 2012 20:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja man, party hardy vanavond. Ik vlieg zometeen over naar zijn penthouse in Birmingham waar ik ga hosselen met mijn neger bois.
Emile mag niet komen, die had vorig jaar de helft van de aanwezigen gerapedquote:Op maandag 6 februari 2012 20:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
doe de groeten aan Emile en Gabriel mang
ai jammer, ik mag Emile wel. Mogen Stilian en Carlos wel komen?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Emile mag niet komen, die had vorig jaar de helft van de aanwezigen gerapedGabby zal wel heen en weer vliegen op het partijtje, de pace neger.
Nee, dat zijn hommo's.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ai jammer, ik mag Emile wel. Mogen Stilian en Carlos wel komen?
Ookquote:Op maandag 6 februari 2012 20:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hahaha kloptNathan en Fabian wel of zijn dat ook hommo's?
hope so..., vind Liverpool maar een matige ploeg zonder enige creativiteit.quote:
Derksen snoeihard ajax aan het afbranden net als Gijp en Hansie die maar blijft verdedigen lol en toen gingen ze elkaar lopen afkattenquote:
Die IF 1 werd wat duurder na een tijdje omdat hij zeldzaam werd. Nu de IF 2 er is niet meer, maar die prijzen van de database zijn gemiddeldesquote:Op maandag 6 februari 2012 21:09 schreef stoereboii het volgende:
Why the fuck kost de IF 1 van ospina volgens ultimatedb 2k meer dan IF 2???
Hij zei gehandicapt..als in lichamelijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Derksen snoeihard ajax aan het afbranden net als Gijp en Hansie die maar blijft verdedigen lol en toen gingen ze elkaar lopen afkatten.
Derksen zo van over interesse van ajax in tadic dat hij daar wel zou willen spelen omdat mensen die niet mongolisch zijn daar gelijk basis plek hebben
Ach, allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij zei gehandicapt..als in lichamelijk.
Niet "mongolisch"
Ik zal het wel met je ninja edit. Eerst stond er homo's.quote:
Donderstraal een eind op met je aanbiedingen. Als iemand zelf een manager wilt hebben koopt hij die zelf wel ipv die van jou.quote:
Serieus kap met het aanbieden van dingen hier!quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Donderstraal een eind op met je aanbiedingen. Als iemand zelf een manager wilt hebben koopt hij die zelf wel ipv die van jou.
Alsof je er last van hebt dat hij wat typtquote:Op maandag 6 februari 2012 21:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Serieus kap met het aanbieden van dingen hier!
Nee; hij geeft wel meer chemistry 10 volgens mij en 1 erbij per elke nationaliteit in squad + je krijgt meer contracten bij shiny coachquote:Op maandag 6 februari 2012 21:21 schreef stoereboii het volgende:
over managers gesproken, gaat je team beter spelen met een shiny of maakt dat allemaal geen bal uit? want ik heb een 83 rated team zonder shiny manager
Neequote:
Kijk een shiny coach geeft sws 10 chemistry erbij dus als je team 82 heeft krijg je 10 erbij is 92. Maar als je coach italiaan is en je hebt italiaanse spelers krijg je per speler 1 chemistry extra. Snapje ?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:23 schreef stoereboii het volgende:
echt? ik heb een manager van nationaliteit die geen enkele speler heeft en iedereen heeft 9 chem plus 100 chem algemeen
maar dat is wel een eckte baasquote:Op maandag 6 februari 2012 21:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
David Luiz is ook nog pittig duur
Was dat maar ook zo dit jaar bij chelseaquote:Op maandag 6 februari 2012 21:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
maar dat is wel een eckte baas
Jaquote:Op maandag 6 februari 2012 21:27 schreef jepperdeprep het volgende:
Zit Suarez op de bank bij Liverpool?
jaquote:Op maandag 6 februari 2012 21:29 schreef stoereboii het volgende:
is luiz beter dan kompany en vermaelen?
Ik zou ipv carrick beter Raul Mereiles zettenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:26 schreef stoereboii het volgende:
mn budget BPL is afhttp://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#btTRijeEbcMVl
ik vind mereiles eig ferm tegenvallen, heeft wel een knap schotquote:Op maandag 6 februari 2012 21:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik zou ipv carrick beter Raul Mereiles zetten
Vermaelen wel maar kompany is wel gelijk aan Luizquote:Op maandag 6 februari 2012 21:29 schreef stoereboii het volgende:
is luiz beter dan kompany en vermaelen?
hij is 10k gemiddeld manquote:Op maandag 6 februari 2012 21:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb geen geld voor Luiz, hij is 4.5k gemiddeld. Dat is iets van 8 potjes spelen
Essien is ook een baasquote:Op maandag 6 februari 2012 21:30 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ik vind mereiles eig ferm tegenvallen, heeft wel een knap schot
Dan speel jij xbox zekers?quote:
Heel Chelsea is een baasquote:
Op xbox is hij echt 4,5kquote:
Ik speel 3-5-2quote:Op maandag 6 februari 2012 21:32 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ps3, heb hem net opgezocht in 433, alles 10k
Valt tegen dit jaarquote:
hah ik draai pas mee sinds vorig jaar in juni, toen ben ik fut beginnen spelen, maar had wel al eens een team gemaakt, maar ik snapte er de balzak vanquote:Op maandag 6 februari 2012 21:34 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar ook al en het jaar daarvoor ook al. Ik weet niet waar dat aan ligt.
Ik denk xbox meer spelers dus meer kaartjes dus minder zeldzaam dus goedkoperquote:Op maandag 6 februari 2012 21:34 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar ook al en het jaar daarvoor ook al. Ik weet niet waar dat aan ligt.
Bij jullie zijn betere spelers ook meer waardquote:Op maandag 6 februari 2012 21:35 schreef stoereboii het volgende:
[..]
hah ik draai pas mee sinds vorig jaar in juni, toen ben ik fut beginnen spelen, maar had wel al eens een team gemaakt, maar ik snapte er de balzak van
Damn your intelligence!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik denk xbox meer spelers dus meer kaartjes dus minder zeldzaam dus goedkoper
Je hebt een silvere nederlandse coach die zwart isquote:Op maandag 6 februari 2012 21:37 schreef Toefjes het volgende:
Manager R Ferretti, Braziliaan is ook tamelijk donker.
Ben bezig met een nieuw team, op het moment heb ik alleen MLS bronzjes waar ik geld mee maak, dat gaat in m'n Brazilianenteam waar ik mee bezig ben.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:34 schreef stoereboii het volgende:
energie mag ik jouw team eens zien dan?
is goed, voeg thibaultvw op ps3 maar toequote:Op maandag 6 februari 2012 21:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben bezig met een nieuw team, op het moment heb ik alleen MLS bronzjes waar ik geld mee maak, dat gaat in m'n Brazilianenteam waar ik mee bezig ben.
Kan geen linkjes posten omdat ik op iPhone zit, maar keertje een pot spelen?
Waarom zoek je eigenlijk een zwarte manager als ik vragen mag?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:37 schreef Toefjes het volgende:
Die geven pace bonusquote:Op maandag 6 februari 2012 21:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom zoek je eigenlijk een zwarte manager als ik vragen mag?
Zal ik morgen even doen dan, ben nu offline. Heb jij nog mooie teams?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:38 schreef stoereboii het volgende:
[..]
is goed, voeg thibaultvw op ps3 maar toe
quote:
Zwarter dan Ricardo Moniz heb ik ze nog niet gevondenquote:
Volgens UltimateDB is er maar 1 zwarte manager en dat is Pedro Emanuel Santos Martins Silva uit Anglolaquote:Op maandag 6 februari 2012 21:37 schreef Toefjes het volgende:
Das best sexy, ook MLS toevallig?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:40 schreef stoereboii het volgende:
ik heb gwn dat 83 rated bpl team en 2 bronzes. mijn jamaicanen zijn sinds gisteren de deur uit
Rijst heeft een Kameroen elftal, en ik een Senegal elftal. Een blanke als baas vind ik ook wel een leuke situatiequote:Op maandag 6 februari 2012 21:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom zoek je eigenlijk een zwarte manager als ik vragen mag?
Westerse imperialisme duurt dan voort hahaquote:Op maandag 6 februari 2012 21:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Rijst heeft een Kameroen elftal, en ik een Senegal elftal. Een blanke als baas vind ik ook wel een leuke situatie
jup korea en vsquote:Op maandag 6 februari 2012 21:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Das best sexy, ook MLS toevallig?
Toch, dacht ethiopie. Heeft echt zon afrikaans uitgehongerd gezicht toch? Je mist in feite alleen de vliegjes bij zn ogen nogquote:Op maandag 6 februari 2012 21:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Volgens UltimateDB is er maar 1 zwarte manager en dat is Pedro Emanuel Santos Martins Silva uit Anglola
Die silvere nederlandse coach manquote:Op maandag 6 februari 2012 21:41 schreef Rijst het volgende:
Ooh hij is ook niet donker
http://en.wikipedia.org/wiki/Pedro_Emanuel
Slavendrijver situatiequote:Op maandag 6 februari 2012 21:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Rijst heeft een Kameroen elftal, en ik een Senegal elftal. Een blanke als baas vind ik ook wel een leuke situatie
Ricardo Moniz, maar die is ook niet al te zwartquote:
IF Ibrahimovic.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:43 schreef vandermar het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hWmnryXybcMWk
Mijn beste team, verbeteringen?
Gooi die Fransoos er uit!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:43 schreef vandermar het volgende:
Dat zijn die kut rated teams bij single matchesquote:Op maandag 6 februari 2012 21:43 schreef vandermar het volgende:
Eriksenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:43 schreef vandermar het volgende:
Van die teams die snel achter komen, dan 15 minuten gaan rage tackelen, dan 2-0 achter komen, en daarna proberen de rest van de wedstrijd achterin rond te tikken of rage quitten. Net ook zon team, UP ba en de rest compleet kut.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat zijn die kut rated teams bij single matchesWel gay man
waar woon je ?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ga me toch een sexy horloge erbij kopen![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:
Als 14 jarige is niet aan te raden overal rond te lopen met een rijke indruk hahaquote:
Nette buurt, geen pauperzooi in ieder gevalquote:
Ja dat wel maar ik vroeg alleen vanwege omgeving hahaquote:Op maandag 6 februari 2012 21:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nette buurt, geen pauperzooi in ieder geval
Maar is wel een mooi horloge toch?
klinkt zwartquote:Op maandag 6 februari 2012 21:51 schreef Toefjes het volgende:
Er is ook een manager uit Mozambique. Zou die niet zwart zijn? Google biedt niet zo snel uitkomst.
Niet mis idd, ben zelf ook 14 btw :pquote:Op maandag 6 februari 2012 21:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nette buurt, geen pauperzooi in ieder geval
Maar is wel een mooi horloge toch?
Klein boerendorpje, 5500 inwonersquote:Op maandag 6 februari 2012 21:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ik vroeg alleen vanwege omgeving haha
haha niet iedereen is sociaal geïsoleerd he Kevinquote:
Ik schaam me niet voor mijn horloges hoorquote:
Winnaarquote:Op maandag 6 februari 2012 21:52 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Niet mis idd, ben zelf ook 14 btw :p
oké. ik vind het alleen een beetje vreemd dat we ineens horloges gaan posten in het FUT topicquote:Op maandag 6 februari 2012 21:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik schaam me niet voor mijn horloges hoor
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:51 schreef Toefjes het volgende:
Er is ook een manager uit Mozambique. Zou die niet zwart zijn? Google biedt niet zo snel uitkomst.
Ach, off-topic moet kunnen tochquote:Op maandag 6 februari 2012 21:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oké. ik vind het alleen een beetje vreemd dat we ineens horloges gaan posten in het FUT topic
Ik net buiten Gentquote:Op maandag 6 februari 2012 21:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klein boerendorpje, 5500 inwoners
Je hebt ook de Mexicaanse Sanchez Solaquote:Op maandag 6 februari 2012 21:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is m. Een beetje Humberto Tan zwart, maar zwart genoeg denk ik.
een semi-neger dus.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is m. Een beetje Humberto Tan zwart, maar zwart genoeg denk ik.
En dan zeggen dat Nederlanders niet zo chauvinistisch zijn als de Fransenquote:
maar het is wel waarquote:Op maandag 6 februari 2012 21:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
En dan zeggen dat Nederlanders niet zo chauvinistisch zijn als de Fransen
Nederland boven België, all the wayquote:
Elke volk is het wel zowat helaas steken de Turken bovenuitquote:
Turken die Turkije helemaal fantastisch vinden maar toch in Nederland wonen. Dát is pas sneuquote:Op maandag 6 februari 2012 21:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Elke volk is het wel zowat helaas steken de Turken bovenuit
Nationalistisch gevoel is normaal maar idd wat jij zegt het is niet te geloven hoe erg het bij hun isquote:Op maandag 6 februari 2012 22:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Turken die Turkije helemaal fantastisch vinden maar toch in Nederland wonen. Dát is pas sneu
quote:
Neequote:Op maandag 6 februari 2012 22:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]Doen ze ooit mee aan een groot toernooi?
En koersen doen ze nog gedopeerd ookquote:Op maandag 6 februari 2012 22:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]Doen ze ooit mee aan een groot toernooi? Geloof dat ze alleen aardig kunnen fietsen en korfballen?
Belgie heeft geen eenheid. Ze kunnen niet eens een regering vormenquote:Op maandag 6 februari 2012 22:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wel jammer, in principe hebben ze een goed team.
Inderdaad. Op sommige posities hebben ze hele goede spelers, op andere posities totale middelmaat.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wel jammer, in principe hebben ze een goed team.
Driesje gaat lekker met 79 overall en 83 pacequote:Op maandag 6 februari 2012 22:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Inderdaad. Op sommige posities hebben ze hele goede spelers, op andere posities totale middelmaat.
daarom ben ik ook voor het samengaan van Nederland en België. Kan je Kompany en Vermaelen centraal zettenquote:Op maandag 6 februari 2012 22:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Inderdaad. Op sommige posities hebben ze hele goede spelers, op andere posities totale middelmaat.
Haahiihoo leuk garpjen IKS DUCKING FEEquote:
Nee man leuk team in opbouw JWT.quote:
Is niet homo. Wel 1x verloren helaas tegen Bronze engels pace team met Taylor, Westcar en nog meer dat soort troep. Mijn keeper laat echt alles doorquote:Op maandag 6 februari 2012 21:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat zijn die kut rated teams bij single matchesWel gay man
Sorry maar te overrated dus komt er niet in. Had hij 57 rated non rare geweest dan wel, dan was hij op zijn niveau maar nu niet.quote:
Haha ik 378quote:
Helaas vorig seizoen tegen WIllem 2quote:Op maandag 6 februari 2012 22:16 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wanneer ben jij het laatst in de kuip geweest? Je klinkt alsof je moet compenseren...
Jammer dat van Hooijdonk niet meedoet, wilde m wel weer zien janken.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Helaas vorig seizoen tegen WIllem 2binnenkort weer met mijn pa en neefje en waarschijnlijk de laatste wedstrijd van het seizoen naar H'veen - Feyenoord. Ik voetbal op zondag dus het lukt eigenlijk niet.
Heeft die kankeraap gescoord?quote:
Is ook al bijna een eeuw terug. Wordt tijd dat Cambuur weer eens tegen jullie moet, nu is heerenveen eigenlijk wat persona non grata. Niemand ziet ze als vijand.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jammer dat van Hooijdonk niet meedoet, wilde m wel weer zien janken.
Daaron iphone appquote:Op maandag 6 februari 2012 22:28 schreef Vijf_voor het volgende:
UltimateDB wordt zeker ook op EA servers gehost
Die is hendig snel inderdaad, ze mogen alleen het team management uitbreiden imoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |