Distributieketting.quote:
Ketting is gewoon kapot (en moet dus vervangen worden), maar ook de omliggende onderdelen zijn beschadigd en kapot ( door distributieketting). Daardoor ook de hoge kosten van 1.600 euro.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:29 schreef dop het volgende:
is de ketting gebroken of opgerekt ?
welk type VW ?
met een gebroken ketting is 1600 euro nog een koopjequote:Op maandag 6 februari 2012 17:31 schreef Stemar het volgende:
[..]
Ketting is gewoon kapot (en moet dus vervangen worden), maar ook de omliggende onderdelen zijn beschadigd en kapot ( door distributieketting). Daardoor ook de hoge kosten van 1.600 euro.
gokje 500 tot 1000 euro (kosten vervangen van distributie ketting)quote:Op maandag 6 februari 2012 17:36 schreef ColtZ40 het volgende:
Hoeveel korting heb je gekregen omdat je hem zo zonder garantie heb gekocht?
Heb je hier bij aankoop expliciet naar gevraagd (naar de geschiedenis en naar de gegarandeerde levensduur)?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:27 schreef Stemar het volgende:
[..]
Distributieketting.
Mijne inziens hoort ie niet kapot te gaan.
Is er hier duidelijk sprake van non-conformiteit?
Ik had geen inruiler. dus ging er ¤ 1.000 vanaf.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:36 schreef ColtZ40 het volgende:
Hoeveel korting heb je gekregen omdat je hem zo zonder garantie heb gekocht?
Dat is dan een goede deal want geen garantie betekent absoluut niet dat elk defect voor eigen kosten is. Integendeel, als je een auto koopt mag je verwachten dat hij rijdt en daar heb je recht op.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:37 schreef dop het volgende:
[..]
gokje 500 tot 1000 euro (kosten vervangen van distributie ketting)
Hoezo is dat duidelijk dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:46 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Dat is dan een goede deal want geen garantie betekent absoluut niet dat elk defect voor eigen kosten is. Integendeel, als je een auto koopt mag je verwachten dat hij rijdt en daar heb je recht op.
Het lijkt mij duidelijk dat als de auto al binnen 4 dagen niet meer rijdt, dat een kwestie is van non-conformiteit.
Lijkt mij ook.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:46 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Dat is dan een goede deal want geen garantie betekent absoluut niet dat elk defect voor eigen kosten is. Integendeel, als je een auto koopt mag je verwachten dat hij rijdt en daar heb je recht op.
Het lijkt mij duidelijk dat als de auto al binnen 4 dagen niet meer rijdt, dat een kwestie is van non-conformiteit.
Je kunt ook bij een BOVAG dealer afspreken om een auto zonder garantie mee te nemen, dan betaal je wat minder.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:47 schreef brulaap112 het volgende:
Wat loop je te zeuren man, geen garantie heb je zelf afgesproken met je volle verstand! En nu huilen..
Kijk eens bij de BOVAG, volgens mij zijn ze verplicht garantie te leveren voor autos boven de 4500..
Jij koopt elke week een nieuwe auto?quote:
Goed argument.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:48 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Jij koopt elke week een nieuwe auto?
Jij vindt dat een auto van ruim elf duizend euro voldoet aan de eisen die je er aan mag stellen als hij binnen een week niet meer rijdt?quote:
Yep. Simpele vraag, simpel antwoord.quote:
Met je verkeerde kloon ingelogd?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:45 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Ik had geen inruiler. dus ging er ¤ 1.000 vanaf.
Heeft niets te maken met de ketting. Er is daarover nooit gepraat.
Daarnaast ketting dient met deze kmstand en leeftijd nooit kapot te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |